Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL - PO Speeldag 5


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

Proficiat, absoluut verdiend uiteraard! Club was duidelijk de sterkste dit seizoen; mede geholpen door het gepruts van de rest natuurlijk.

 

Gisteren was een absolute k*tmatch vanuit Anderlecht-perspectief. Lang geleden dat ik mij nog eens zo geërgerd had.

Club had totale controle en Anderlecht had absoluut geen enkel antwoord.. Veel te statisch en veel te traag..

Dan valt er plots een penalty uit de lucht (hoe absurd die penalty ook was, geheel volgens de regels).

 

We moeten wachten tot na de pauze voor de allereerste kans voor Anderlecht en die gaat meteen lekker binnen.
Tot zover ook de wedstrijd van Nmecha, want die zat in de achterzak van Odilon.

 

En dan komt in het absolute slot van de wedstrijd de eerste (!!!!) deftige aanval van Anderlecht en hop, daar is doelpunt nummer 3.
Superefficiënt dus en tot daar ook het positieve dat we van deze wedstrijd kunnen onthouden.

Als we die derde plek willen pakken zal het toch beter moeten dan de voorbije 2 wedstrijden..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...