Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL - Speeldag 28


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Pica zei:

Match van de laatste kans beetje voor gent om nog mee te doen voor PO1? Of is die boot al gaan varen? 

Ook benieuwd naar standard - anderlecht eigenlijk (en help mij keer, hoe heet die match, toch niet classico ofwel?)

 

Ik denk dat Gent al blij zal mogen zijn als ze po2 nog halen.

En diene match het volgens mij 'vergane glorie' ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Pica zei:

Een duidelijke overwinning in de classico! Met supporters zelfs :D . Er werd gesproken over een volwassen match, moet deugd doen om te horen?

 

Ja, sowieso.

Was geen spektakelmatch, gezien beide ploegen toch die hoge druk spelen, waardoor vlot spel wordt belet.

Anderlecht deed dat beter dan Standard, dus een verdiende overwinning.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Brechtovic zei:

 

Ja, sowieso.

Was geen spektakelmatch, gezien beide ploegen toch die hoge druk spelen, waardoor vlot spel wordt belet.

Anderlecht deed dat beter dan Standard, dus een verdiende overwinning.

 

 

De ontlading was precies enorm, zat wel wat druk achter, maar de weg naar PO1 is nog wel ffkes ook? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
43 minuten geleden, Iker zei:

Zwakke eerste helft, misschien wel de zwakste van het seizoen maar dan in de 2de helft alles rechtzetten en 19 punten losstaan. 

 

 

Dat is wel een heel zwaar verdict. Uiteindelijk geven we in die eerste helft 1 kans weg en 1 goed afstandsschot. Voor de rest was er dreiging, maar geen kansen.

 

Te noteren dat ze wel een penalty mochten krijgen voor de trekfout van Denswil, die andere fase stond Depoitre buitenspel, maar was anders ook penalty. Die tweede geel van Vanaken mocht ook, maar die eerste was geen geel dus voor mij :D . Trapt naast de speler, waarbij hij hem schampt, die dan roept alsof hij zijn enkel kwijt is. Was niet de enige trouwens. Lepe vos die hein :) 

 

Tweede helft is dan de reactie, waarbij je gewoon ziet dat je wel één of twee spelers kan missen, maar geen halve ploeg. Sobol/Mitrovic/Chong zijn niet van het niveau van hun concurrenten. Lang/Vanaken duidelijk nog niet terug na Corona. CDK ook niet, maar die heeft dan twee flitsen...die zijn goal zeg. Als je alle beelden van CDK bekijkt dan weet je dat hij daar niet trapt, maar de bal gaat afgeven, plots beslist hij toch eens te trappen, ja man :happy: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Pica zei:

 

Dat is wel een heel zwaar verdict. Uiteindelijk geven we in die eerste helft 1 kans weg en 1 goed afstandsschot. Voor de rest was er dreiging, maar geen kansen.

 

Te noteren dat ze wel een penalty mochten krijgen voor de trekfout van Denswil, die andere fase stond Depoitre buitenspel, maar was anders ook penalty. Die tweede geel van Vanaken mocht ook, maar die eerste was geen geel dus voor mij :D . Trapt naast de speler, waarbij hij hem schampt, die dan roept alsof hij zijn enkel kwijt is. Was niet de enige trouwens. Lepe vos die hein :) 

 

Tweede helft is dan de reactie, waarbij je gewoon ziet dat je wel één of twee spelers kan missen, maar geen halve ploeg. Sobol/Mitrovic/Chong zijn niet van het niveau van hun concurrenten. Lang/Vanaken duidelijk nog niet terug na Corona. CDK ook niet, maar die heeft dan twee flitsen...die zijn goal zeg. Als je alle beelden van CDK bekijkt dan weet je dat hij daar niet trapt, maar de bal gaat afgeven, plots beslist hij toch eens te trappen, ja man :happy: 

 

Ik ben meer gewoon e :D Het komt niet meer zoveel voor dat we de bal niet hebben.

 

Klopt, er zijn nog wel wat pijnpunten in de kern maar daar zal wel nog aan gewerkt worden met het oog op volgend seizoen. Blijven groeien en versterken! Ik vond anders Dost zijn 2de goal ook wel mooi, die zijn looplijnen in de box zijn gewoon mooi om te zien. Lopen, afhaken en dan positie kiezen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Iker zei:

 

Ik ben meer gewoon e :D Het komt niet meer zoveel voor dat we de bal niet hebben.

 

Klopt, er zijn nog wel wat pijnpunten in de kern maar daar zal wel nog aan gewerkt worden met het oog op volgend seizoen. Blijven groeien en versterken! Ik vond anders Dost zijn 2de goal ook wel mooi, die zijn looplijnen in de box zijn gewoon mooi om te zien. Lopen, afhaken en dan positie kiezen... 

 

Zeg het maar: zoals een echte goeie spits :D 

 

Dost is naar Belgische normen gewoon top, kan alleen maar de jonkies beter helpen maken ondertussen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...