Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL - Speeldag 23


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Iker zei:

Beste Club in jaren... Die looplijnen, positie kiezen voor de goal.

Je beste flankspeler verkopen van de laatste 3 jaar verkopen en hem nog niet eens missen, dan weet je dat je goed werk hebt geleverd. 

 

Was genieten gisteren, we komen stilletjesaan op een hoogtepunt van een cyclus, dan gaan we wel opnieuw mogen bouwen :) .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Brechtovic zei:

Kompany heeft de organisatie op punt, maar aanvallend is toch soms huilen met de pet op. 

 

 

De match gisteren was toch niet helemaal wat ik ervan verwacht had. Ik dacht twee ploegen die willen voetballen, gaat tof matchke zijn... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Pica zei:

 

Was genieten gisteren, we komen stilletjesaan op een hoogtepunt van een cyclus, dan gaan we wel opnieuw mogen bouwen :) .

 

 

True maar daarop kan je anticiperen natuurlijk door nu al te investeren.

Ook de jeugd wordt meer aangesproken en klaargestoomd met hun nieuwe faciliteiten, dus op lange termijn verwacht ik daar ook wel wat meer.

 

3 uren geleden, Brechtovic zei:

Kompany heeft de organisatie op punt, maar aanvallend is toch soms huilen met de pet op. 

 

 

Wat las ik? 3 veldgoals en daarvan was er nog 1 penalty. 

Het zal nog wel wat tijd kosten maar ben meer benieuwd naar de lange termijn van Anderlecht.

Weinig inkomsten, misschien weer geen Europees, huurspelers die terug gaan,....

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Iker zei:

True maar daarop kan je anticiperen natuurlijk door nu al te investeren.

Ook de jeugd wordt meer aangesproken en klaargestoomd met hun nieuwe faciliteiten, dus op lange termijn verwacht ik daar ook wel wat meer.

 

Gohja, we hebben geen afzetgebied zoals Brussel natuurlijk :) . Ik denk dat Club het gaat moeten blijven hebben van transfers als Diatta/Kossonou/...

Jong kopen, zelf opleiden en dan doorverkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Pica zei:

 

Gohja, we hebben geen afzetgebied zoals Brussel natuurlijk :) . Ik denk dat Club het gaat moeten blijven hebben van transfers als Diatta/Kossonou/...

Jong kopen, zelf opleiden en dan doorverkopen.

 

België is ook geen absolute kweekvijver e. Ben toch tevreden met het aantal Belgen dat Club aan de aftrap brengt.

Als je dan bvb kijkt naar Genk die maar zitten te blazen dat ze veel jeugd brengen maar in feite maar alleen Heynen aan de aftrap brengen, dan moeten ze toch ook even bijsturen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Iker zei:

 

België is ook geen absolute kweekvijver e. Ben toch tevreden met het aantal Belgen dat Club aan de aftrap brengt.

Als je dan bvb kijkt naar Genk die maar zitten te blazen dat ze veel jeugd brengen maar in feite maar alleen Heynen aan de aftrap brengen, dan moeten ze toch ook even bijsturen. 

 

Absoluut!

Op zich is het model van Genk wel wat het beste werkt in onze competitie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...