Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL - Speeldag 20


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

Revanche check! Goeie match van ons, wederom dipje in de tweede helft, maar dan is er nog altijd Mignolet. Kan niet geloven hoe lang we gesukkeld hebben zonder die eigenlijk. Aankoop van het decennium geweest. Gezien de resultaten op de andere velden is er stilaan een kloofje zelfs.

 

Voor de experten hier: heeft Genk een kans op forfaitscore? Veld lag slecht voor beide ploegen, dus geen idee welke poot ze hebben om op te staan eigenlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Pica zei:

Voor de experten hier: heeft Genk een kans op forfaitscore? Veld lag slecht voor beide ploegen, dus geen idee welke poot ze hebben om op te staan eigenlijk :D

 

Geen idee, maar vind dat geklaag over dat veld zo belachelijk.. 20 jaar geleden was het zo ook. En in de lagere reeksen word er zo ook gespeeld. Als ze zoiets niemeer willen moeten ze er maar een zomersport van maken e ::)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Piussi zei:

 

Geen idee, maar vind dat geklaag over dat veld zo belachelijk.. 20 jaar geleden was het zo ook. En in de lagere reeksen word er zo ook gespeeld. Als ze zoiets niemeer willen moeten ze er maar een zomersport van maken e ::)

 

Of Playoffs afschaffen zodat er ruimte is op de kalender :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Brechtovic zei:

Spelen onder voorbehoud is eigenlijk gewoon zeggen dat als ge wint, ge er geen miserie van gaat maken.

Zwaktebod. 

 

Het veld van Zulte ligt er al heel het seizoen slechter bij dan het veld van KVO en Moeskroen afgelopen weekend.

 

En gezien het aantal matchen gaan de meeste velden zwaar afzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik niet snap is dat die velden besneeuwd lagen überhaupt.
Hoe lang wist men dat het ging sneeuwen? 2dagen, 3 dagen?
Elke club moest toch veldverwarming of zeilen hebben. Zelfs al is dat eerste stuk, kan je toch nog veld afdekken?
 

Waarmee ik kvk of genk niet wil goed praten.
Zeker Genk niet met Croonen als voorzitter van de JPL.
Hij en de club moeten beter weten!
Dus ik hoop dat deze uitslagen gewoon blijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem met die zeilen is dat het blijkbaar nogal veel tijd in beslag neemt om die te leggen en weg te halen..
En als het dan blijft sneeuwen, dan hebben die nog weinig nut.

 

Voor de rest kon je op voorhand voorspellen dat de verliezers klacht zouden indienen.

Maar het feit dat de wedstrijden gespeeld zijn houdt meteen ook in dat de scheids het veld bespeelbaar vond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Piussi zei:

Dat het ging sneeuwen wist je wel. Als je paar uur voor de match het zeil moet weg halen en het begint te sneeuwen is het niet tegen te houden.. Uiteindelijk is een zeil alleen maar goed als het sneeuwt voor de match e..

 

Dan zie ik het probleem niet, want tijdens de matchen heeft het toch niet meer gesneeuwd.
En mocht het tijdens een match (hevig) sneeuwen (of er vlak voor) dan kan daar geen enkele club iets aan veranderen.
Zeker moeskroen niet, hun match was pas om 18u30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee wat uur het gestopt is met sneeuwen aan die kanten. Hier was het savonds nog altijd goed aan het sneeuwen. Ook weet ik niet wanneer zo een zeil eraf moet gehaald worden voor een match. Kan me niet inbeelden dat het net voor de match gebeurd.

 

Met een echte veldverwarming zou er nooit sneeuw mogen liggen want dan is de ondergrond warm en smelt de sneeuw sowieso

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...