Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Piussi @ RFC Seraing


Piussi

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

Veel succes! In mijn game met Anderlecht zijn ze in het eerste seizoen alvast gepromoveerd ;)

 

Behalve Werner zit er niet meteen een bekende naam tussen voor mij...

Netjes gestart in de beker.

 

Ken ook niet direct veel jongens in de kern. Heb ook nog geen transfers gedaan. Dus volledig de kern die er was toen ik over nam

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

September & Oktober

 

Beker van België

 

In de Beker kregen we Racing Genk over de vloer in de 6e ronde. We gaan met opgeven hoofd uit de beker na een 1-2 nederlaag. We lagen zeker niet zwaar onder maar het balbezit was met 60% wel duidelijk voor de Limburgers en ook de beste kansen waren uiteindelijk voor hun met 2 CCC.

 

321d4fae2344384b5555244decfea797.png

 

1e Amateur

 

In de competitie doen we het zeer goed met maar 1 gelijkspel na 9 wedstrijden al blijven de matchen altijd wel spannend. In de stand lopen we al wel 6 punten uit op Charleroi en Dender.

 

3e6c6651f9a79b13c823324e74ffff56.png

 

52e18261e307d2b78fdf277f1736f515.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

November 2019

 

We blijven door de competitie stormen, enkel tegen Tubeke krijgen we al vroeg in de wedstrijd een rode kaart en moeten tevreden zijn met het gelijkespel. 

 

c548f3de74d25dba65626174b82efa1b.png

 

In de stand blijven we 6 punten voorsprong hebben op de eerste achtervolgers.

 

f13639b9e7c817e76aff0152220a2076.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...