Jump to content

Welkom Gast!

Sign In or Create my Account om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Sign in to follow this  
Blup008

Blup008@Vilafranquense

Recommended Posts

Je roteert vrij vaak zeker? Heb je A & B team dat je volledig wisselt dan?

Ik roteer gigantisch veel, maar ik hou niet vast aan een vaste A of B ploeg. Natuurlijk wil ik wel voor de grote wedstrijden dat ik wil winnen (CL, toppers in Portugal) ervoor zorgen dat mijn sterkhouders (Barker, Barrios, Marcos,...) op het veld staan.

Als je het echt in A & B team wil uitdrukken, speel ik de ene wedstrijd met een mix van A en B, en in de andere wedstrijd komen de andere spelers van A en B dan aan de aftrap. Als je de statistieken bekijkt, verdeel ik de kansen over zelfs mijn beide keepers evenveel, net zoals de andere 'enkele' posities (VVL, VVR en AMC). Voor centrale verdedigers en centrale mids en aanvallers heb ik meer mogelijkheden, gezien ik daar ook meer spelers voor heb.

• Like 1

Op 24/2/2021 om 09:26, Pica zei:

Barrios must stay!

0da346247824f51cfa5f9fa323cc4c1c.png

Hij blijft nog :whew:

• Like 1
  • Sad 1

Tweede seizoenshelft 2033/2034

Transfers

90c1ebb05f1eacd868219a9bd60955a9.png

Twee nieuwe gezichten, uitgaand geen noemenswaardige vertrekkers.

Mohamed Soliman (VC):

Een Egyptische centrale verdediger die ik volgens mijn scouts koste wat kost moest aantrekken. Dus hebben we dat ook maar gewoon gedaan. Tijdens de onderhandelingen was ik 'vergeten' de belofte weg te halen om hem te verhuren, dus hebben we hem maar meteen uitgeleend aan de Portugese Top, waar hij toch zo goed als alle wedstrijden gespeeld heeft. Soliman gaat een topper worden!

8c36d440d3960948676b31d4c591b6e1.png

Erick Arroyo (S):

Ik dacht dat we goed zaten qua aanval, tot de scouts ineens met een spits op de proppen kwam. Een wonderkind waar half Europa al interesse in had. Gelukkig waren wij de eerste met een bod, en mogen we dit Mexicaans toptalent in onze kleuren zien. Hij heeft al furore gemaakt door te debuteren met een hattrick, na zijn debuut was de jonge Mexicaan goed voor 16 goals in evenveel (14(2)) wedstrijden.

76db4673d11a80c0a37951e804d27878.png

League Cup

Met Sporting en Porto al uitgeschakeld, moeten we alleen afrekenen met Benfica. Dit doen we al in de halve finale, waarin we hen verslaan met een nipte 1-0.

In de finale is Barrios een maatje te groot voor Marítimo, hij scoort een hattrick in onze 4-1 overwinning.

66a4d7d8d1ff1b9a2c9abcb6adea0a5c.png

Beker

In de beker gaat het minder vlot. We hebben strafschoppen nodig tegen Porto in de zesde ronde, en in de finale kan Benfica ons dwingen tot verlengingen. Geen Barrios om deze cup te winnen, wel Martínez. Hij scoorde de twee goals, waarvan de laatste in de 121 minuut.

2f77adba3c336ce22f12d7d7dc63d15c.png

Competitie

De trein is gewoon doorgeraasd, we pakten de titel met enkel nog overwinningen. De overige puntenverliezen komen pas nadat we mathematisch zeker waren. Dat was op de 28e speeldag. Geen spannende competitie deze keer, de concurrentie heeft het laten afweten. Of wij waren een maatje te sterk met een doelsaldo van +96.

f1dedf84392780f038d035ca16f54a09.png

Champions League

Geen verlenging van onze titel. Ook al waren we op goede weg. Tegen Man Utd hadden we last van blessures en vermoeidheid, in twee gelijk opgaande wedstrijden, waren zij net dat tikkeltje efficiënter, waardoor we in de halve finale eruit vliegen.

023a82f51ca9e29aadea452cdb030d5d.png

1f1b921110af61c4ef5899ff5e7bc2c8.png

Statistieken

cb4a81e46c6cdb04fa0d7d93a0685a25.png

55c66ddf186893f677e733a53042ae8f.png

Jeugd

Pierantonio Gazzoli (AMC):

We krijgen weer één speler uit eigen jeugd, die ik hier en daar wat kansen zal geven. De Italiaan Gazzoli is een spits, maar hij gaat omgeschoold worden tot AMC, om als backup te dienen indien Maikon of Gligoric uitvalt. Op bovenstaande screen krijgt hij 4* potentieel, tijdens mijn intake waren het er maar 3. Dus zoveel talent zit er niet in deze jongen. Goed genoeg als backup waarschijnlijk.

75209298e7f847d5d2d685a2206dda04.png

Adao Cleiton (VC):

Onze centrale verdediger begint stilletjesaan tegen zijn top te komen:

9f960ddfc03ce682215e09f88b8e8eee.png

Daniel Adjei (VVL):

Onze Ghanees is intussen €36.000.000 waard, en heeft nog steeds een zeer mooie toekomst voor zich. Nog steeds maar 18 jaar oud!

777081b31ec283b1822877f842e4c39a.png

Adriano Costa (S):

Dit seizoen al wat meer kansen gekregen, en ook wat goals meegepikt. Er is nog werk aan, maar ik zie het wel goedkomen:

a8e11be620770e01c1dd802f42a85ca2.png

44 en 39 goals, what the hell :D 

Een een FM versie waarin ik wel kansen kan afwerken :))

Een update! Hij leeft! Welkom terug ;) 

Op 2/4/2021 om 15:33, Pica zei:

Een update! Hij leeft! Welkom terug ;) 

De interesse in FM is wat weggeëbd...

1 uur terug, Blup008 zei:

De interesse in FM is wat weggeëbd...

Ja hier ook (2020 versie dan nog).

Was voor de eerste keer dat ik eerste stond in de global hall of fame en plots was de goeste weg :D 

• Haha 1