Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Scouting kennis


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

Even een vraagje i.v.m scouting.

 

Ik wil graag meer scouting kennis krijgen in N-Afrika.

Ik heb echter geen scout met enige kennis daar (en er is er ook niet meteen een beschikbaar)

Daarom heb ik een Zweedse scout nu al een tweetal jaar ingezet op de regio N-Afrika. Hij heeft aanpassingsvermogen van 15 of 16.

 

Na 2 jaar heeft hij 1% kennis van Egypte en voor de rest geen enkele.

 

Doe ik hier iets verkeerd?

 

Ik vind het overigens ook bizar dat er nauwelijks scouts zijn die kennis hebben in Afrika, Azië en N-Amerika.

Kan dit liggen aan de grootte van mijn database? (ik heb enkel een paar Europese competities geladen + een pak competities via 'alleen kijken')

 

Iemand ideeën of tips?

Hoe stellen jullie je scouts in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik eigenlijk nogal weinig bij stilgestaan.

Ik zend meestal zelf scouts naar jeugdtornooien, maar voor de rest laat ik het meestal over aan mijn hoofd scouting.

 

Ik vermoed wel dat de grootte van de database en de keuze m.b.t. de speelbare/bekijkbare competities een invloed hebben daarop.

Lijkt me ook ergens logisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...