Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Tour 2020 Prongose Spel


Vince123

Aanbevolen berichten

 

Op Zaterdag 29 Augustus start de tour in Nice en Ik wil alvast peilen wie er interesse zouden hebben om mee te doen.

 

Het Spel:

Het spel is simpel. Voor iedere etappe dag noem ik 3 renners en jullie geven dan aan op welke positie jullie denken dat deze renners zullen finishen. Hoe dichter bij de echte uitslag je zit, Hoe meer punten je krijgt.

 

Punten:

Exacte Positie - 10 Punten

1-3 plaasten ernaast - 8 Punten

4-10 plaatsen - 5 punten

11-25 plaatsen - 3 punten

25- 50 Plaatsen - 1 Punten,

50+ of DNF - 0.5 Punt

(Scores kunnen nog veranderen)

 

VB: ik geef als naam op Van Aert en je geeft aan dat je denkt dat hij 10 finished. Hij finished uiteindelijk als 6de. je zit er dus 4 plekken naast (10-6=4) en krijgt daarvoor 5 punten.

 

De winnaar is uiteindelijk degene die de meeste punten heeft aan het eind van de tour.

 

Geef aan als je hieraan mee wilt doen. Ik zal je dan taggen elke keer als ik de nieuwe etappe prognese post. dit zal normaal gesproken de avond ervoor voor 20:00 zijn. Je hebt dan tot 13:00 om de prognose te posten.

 

Ik hoop op minimaal 5 -10 deelnemers (incl. mezelf)

 

 

@Iker@ivago @stvvrules @Superjef @Brechtovic @Rhand @Blup008 @Dogfacedgremlin @Pica @quasarke @hjs666 @Ronne @The Belgian Waffle Iron @smetje

@en wie ik verder vergeten ben

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...