Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL - Transfers 2020/21


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

Zojuist, Iker zei:

 

Kansen geven is 1 ding maar het is niet als je een talent zoals Doku vervangt, dat de volgende die klaarstaat dezelfde kwaliteiten heeft.

Het zou me straf lijken moest Anderlecht voor elke jeugdspeler die ze verkopen de volgende klaar hebben staan die vertrekt voor dat zelfde bedrag. 

 

 

 

Bij Club hebben we hetzelfde voor é, toen joske vertrok en we Limbombe en erna Danjuma . Die waren ook niet direct even goed, maar zijn snel gegroeid en ondertussen zou je kunnen terugvallen op de rest van je team om te compenseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Het probleem is dat de kern nog steeds totaal niet in evenwicht is.

Teveel jonge jongens en te weinig ervaren krachten om hen te begeleiden.

Nu gaan ze daar weer een paar talenten die het niet konden waarmaken gaan huren uit Engeland.. Moeten zij de ruggegraad van ons team gaan vormen?

 

Dat we nu ook nog eens dé speler verkopen die ons een paar keer over de schreef heeft getrokken maakt het extra pijnlijk.

Uiteraard zeer begrijpelijk gezien de financiële situatie van de club, maar sportief is het terug een serieuze stap achteruit..

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

+ de ervaren spelers die bij Anderlecht rondlopen, zijn kwalitatief niet goed genoeg om de jonge talenten op sleeptouw te nemen. Trebel deed dat een beetje met Sambi, maar die is natuurlijk weer geblesseerd na twee/drie wedstrijden.

 

Voor de rest moet je het momenteel doen met pakweg Vranjes of Luckassen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Iker zei:

Ben wel benieuwd naar die Lang. 

 

3 uren geleden, Brechtovic zei:

 

Er wordt redelijk enthousiast over gedaan en in de media vallen de woorden toptransfer/grote vis.

(Verplichte?) aankoopoptie van 6M is niet weinig in ieder geval.

 

Als ze van ajax komen dan worden ze gek in België, maar ik vind het toch een gok(je).

Kan mijns inziens wel voetballen, maar er is een reden dat hij bij ajax niet kon doorbreken ook é :D.

 

Dure kerel, maar kan iets inzitten. Voor mij was de CV meer prioritair, maar Club wilde niet teveel investeren blijkbaar en paar dossiers waar het gewoon niet mee zat ook. Hopen dat de bestaande kern met Kossonou/CDK/Diatta/Siebe/Badji stappen zet in de plaats dan é :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Brechtovic zei:

 

Dat is al lang geen verrassing meer.

 

Dan lees ik vandaag dat ze gedacht hadden aan Dewaest, dat is toch ook niet het soort speler dat je zit op te wachten.

 

Denk wel met het geld van Doku en de opkuis die er al geweest is, dat jullie vanaf volgend seizoen opnieuw een normale club kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pica zei:

 

Dan lees ik vandaag dat ze gedacht hadden aan Dewaest, dat is toch ook niet het soort speler dat je zit op te wachten.

 

Denk wel met het geld van Doku en de opkuis die er al geweest is, dat jullie vanaf volgend seizoen opnieuw een normale club kunnen zijn.

 

Blijkbaar is het grote probleem dat er enkele van de kleinere aandeelhouders nogal tegenwerken.
Ze willen niet meegaan in de kapitaalverhoging en ze willen ook niet verkopen. Als dat opgelost raakt, dan zou er financieel wat meer ademruimte komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pica zei:

Dan lees ik vandaag dat ze gedacht hadden aan Dewaest, dat is toch ook niet het soort speler dat je zit op te wachten.

 

Klopt. Gelukkig gebruikten ze hun verstand.

Trouwens een heel sterk interview met die Verbeke. Is duidelijk de juiste mens op de juiste plaats op dit moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Blijkbaar is het grote probleem dat er enkele van de kleinere aandeelhouders nogal tegenwerken.
Ze willen niet meegaan in de kapitaalverhoging en ze willen ook niet verkopen. Als dat opgelost raakt, dan zou er financieel wat meer ademruimte komen.

 

De oude maatjes van Vandenstock en co.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/10/2020 om 11:41, Dogfacedgremlin zei:

 

Blijkbaar is het grote probleem dat er enkele van de kleinere aandeelhouders nogal tegenwerken.
Ze willen niet meegaan in de kapitaalverhoging en ze willen ook niet verkopen. Als dat opgelost raakt, dan zou er financieel wat meer ademruimte komen.

 

Dat is het verhaal nu, maar als eigenaar/voorzitter/aandeelhouder, moet je iedereen aan boord houden of het gaat niet vooruit.

Toen Verhaeghe Club overgenomen heeft is het nog wijlen Dehaene die op tafel geklopt heeft om dat mogelijk te maken.

Door de nogal harde toon van de voorbije jaren, krijg je natuurlijk meer hielen in het zand. Dat kan je vermijden, maar nu moeilijk oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/10/2020 om 11:43, Brechtovic zei:

 

Klopt. Gelukkig gebruikten ze hun verstand.

Trouwens een heel sterk interview met die Verbeke. Is duidelijk de juiste mens op de juiste plaats op dit moment.

 

Komt niet slecht over, maar die mens moet werken in hele moeilijke omstandigheden. Is ook het soort positie waar je jaren moet over laten gaan om een oordeel te vellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Ik moet zeggen dat ik de transfer niet echt begrijp. Die is misschien nu wel beter dan wat er rondloopt, maar daarmee blokkeer je weer jeugd die je PO1 opgeleverd heeft ook...bizar vanuit de 'nieuwe' filosofie.... 

 

Als ik mag kritisch zijn, in youth we trust lijkt hiermee vooral in youth we trust omdat we geen geld hadden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Pica zei:

Ik moet zeggen dat ik de transfer niet echt begrijp. Die is misschien nu wel beter dan wat er rondloopt, maar daarmee blokkeer je weer jeugd die je PO1 opgeleverd heeft ook...bizar vanuit de 'nieuwe' filosofie.... 

 

Als ik mag kritisch zijn, in youth we trust lijkt hiermee vooral in youth we trust omdat we geen geld hadden? 

 

Ik snap de transfer volledig. Past toch in het verhaal dat ze uitdragen? Eigen jeugd omringen met kwaliteitsvolle, ervaren spelers. 

Mijn probleem is eerder dat het ene is die in de laatste jaren is afgeserveerd bij Club en eigenlijk nu ook bij Antwerp. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Brechtovic zei:

 

Ik snap de transfer volledig. Past toch in het verhaal dat ze uitdragen? Eigen jeugd omringen met kwaliteitsvolle, ervaren spelers. 

Mijn probleem is eerder dat het ene is die in de laatste jaren is afgeserveerd bij Club en eigenlijk nu ook bij Antwerp. 

 

El Hadj, Verschaeren dat zijn rechtstreekse concurrenten...als je dan de gouden schoen haalt dan is dat toch ook niet om te bankzitten?

 

Afgeserveerd is een groot woord é :D . Bij ons was de concurrentie gewoon moordend en dus 'afgeserveerd' zou ik niet durven zeggen. Den antwerp wilde hem ook wel houden é, ze hebben gebluft en verloren gewoon. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Pica zei:

 

El Hadj, Verschaeren dat zijn rechtstreekse concurrenten...als je dan de gouden schoen haalt dan is dat toch ook niet om te bankzitten?

 

Afgeserveerd is een groot woord é :D . Bij ons was de concurrentie gewoon moordend en dus 'afgeserveerd' zou ik niet durven zeggen. Den antwerp wilde hem ook wel houden é, ze hebben gebluft en verloren gewoon. 

 

Concurrentie is een noodzakelijk iets en aangezien Kompany de laatste weken/maanden met meerdere aanvallende middenvelders speelt, zie ik in dat opzicht niet direct een probleem. Sambi, Trebel, Ashimera, El Hadj en Yari stonden vaak samen op het veld, dus de toevoeging van Rafaelov zorgt daar wel voor een extra optie. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Brechtovic zei:

 

Concurrentie is een noodzakelijk iets en aangezien Kompany de laatste weken/maanden met meerdere aanvallende middenvelders speelt, zie ik in dat opzicht niet direct een probleem. Sambi, Trebel, Ashimera, El Hadj en Yari stonden vaak samen op het veld, dus de toevoeging van Rafaelov zorgt daar wel voor een extra optie. 

 

 

Had horen waaien dat Verschaeren niet echt content is met de komst van Rafa en zijn contract niet direct wil verlengen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Iker unpinned this topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...