Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL - Transfers 2020/21


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie
5 uren geleden, Brechtovic zei:

Roofe al terug weg.

Goeie zaak imo. Gene slechte spits, maar teveel geblesseerd.

 

Kan alleen niet meteen vinden hoeveel rangers ervoor betaald heeft.

 

Nu mag er wel iets bijkomen vooraan, want enkel Dimata en Collasin blijven nog over als spits, en die eerste zal nog wel een terugval krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Kan alleen niet meteen vinden hoeveel rangers ervoor betaald heeft.

 

Nu mag er wel iets bijkomen vooraan, want enkel Dimata en Collasin blijven nog over als spits, en die eerste zal nog wel een terugval krijgen.

 

Blijkbaar hebben ze minstens de aankoopprijs gerecupereerd.

Die Bundu zal wel komen zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Brechtovic zei:

 

Blijkbaar hebben ze minstens de aankoopprijs gerecupereerd.

Die Bundu zal wel komen zeker?

 

Heb het ook gelezen :) en toch weer een zwaar loon kwijt ook zo.

 

Waarschijnlijk he, al heb ik begrepen dat dat ook eerder een flankspeler is.. Dus een extra spits lijkt me dan toch geen overbodige luxe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Brechtovic zei:

 

En 't was van hem niet met struikelen over zijn eigen voeten :D

 

Echt é :D


Van het beste dat Club vorig seizoen getoond heeft en dat was in een simpele 4-3-3 met drie snelle mannen vooraan: Dennis-Diatta-Tau . Zelfs Zidane wist maar half wat hij kon doen ertegen :D .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
48 minuten geleden, Brechtovic zei:

Wel jammer dat Dimata naar Dijon niet rond geraakte.

Die wilden ongeveer 5M betalen voor die halve kreupele.

 

En dan beweren dat de clubs er niet uit geraakten :D

 

49 minuten geleden, Brechtovic zei:

Doku naar Rennes voor 26M + verschillende bonussen en een percentage op de doorverkoop.

Het is jammer dat ie vertrekt, maar zo'n bod is als Belgische club nu eenmaal moeilijk te weigeren., zeker gezien de financiële realiteit bij Anderlecht.

 

 

Ongelooflijk veel geld voor iemand die nog maar komt piepen. Is natuurlijk wel talent, maar tis toch een serieuze investering.

 

Amuzu als vervanger of gaan ze toch investeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Pica zei:

En dan beweren dat de clubs er niet uit geraakten :D

 

Mja, ze kunnen moeilijk zeggen dat hij niet door de medische keuring is geraakt met zijn knie :lol:.

 

16 minuten geleden, Pica zei:

Ongelooflijk veel geld voor iemand die nog maar komt piepen. Is natuurlijk wel talent, maar tis toch een serieuze investering.

Amuzu als vervanger of gaan ze toch investeren?

 

Staat internationaal hoog aangeschreven als jong talent, dan gaat de prijs sowieso al omhoog.

Die evolutie van prijzen voor Belgische spelers / spelers uit de JPL mocht er wel eens zijn.

Enkel toe te juichen imo.

 

Amuzu is niet goed genoeg imo. Ze zouden bezig zijn met een flankspeler uit de Turkse competitie en er zou ook een middenvelder van West Ham komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Brechtovic zei:

Iets anders @Pica @Iker

Denk je dat Vanaken zou vertrokken zijn moest het bod van West Ham vroeger in de mercato geweest zijn?

 

Qua club mentaliteit zou Vanaken daar wel passen, misschien wel cultheld worden :D .

Harde werker met goeie voeten, ze zouden hem daar op handen gedragen hebben.

 

Denk gewoon niet dat Vanaken weg wil om weg te gaan, dus tenzij het een Duitse subtopper is, zal die hopelijk bij ons blijven.

Om op je vraag te antwoorden: neen :)

 

Vond 15M wel een goed bod trouwens.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Brechtovic zei:

Doku naar Rennes voor 26M + verschillende bonussen en een percentage op de doorverkoop.

Het is jammer dat ie vertrekt, maar zo'n bod is als Belgische club nu eenmaal moeilijk te weigeren., zeker gezien de financiële realiteit bij Anderlecht.

 

 

Toch een dubbel gevoel denk ik. Ze verkondigen maar hele tijd dat je in de jeugd moet geloven en dat hun ploeg er gaat staan als de jongeren kunnen spelen en groeien. Dan verkopen ze hun beste jeugdspeler voor uiteraard geld dat je niet kan weigeren als je in de problemen zit.

Maar ik zou als supporter toch wel pissed zijn, voor zo'n spelers kom je naar het stadion.

 

Als je dan nog een billenklets krijgt tegen je grote rivaal.....

 

 

1 minuut geleden, Brechtovic zei:

Iets anders @Pica @Iker

Denk je dat Vanaken zou vertrokken zijn moest het bod van West Ham vroeger in de mercato geweest zijn?

 

Ik zou het wel erg vinden moest hij vertrekken want zijn statistieken zijn gewoon goed voor onze competitie maar ik zou het hem wel gunnen om het eens ergens te proberen. Nu zie ik hem ook nergens anders meer gaan spelen, gezien de leeftijd.

 

Ik denk mocht West Ham vroeger zijn geweest en min. 20 miljoen EUR geboden hebben, hij wel naar West Ham was gegaan. 

Vanaken moet je toch ooit gaan vervangen e :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Iker zei:

Toch een dubbel gevoel denk ik. Ze verkondigen maar hele tijd dat je in de jeugd moet geloven en dat hun ploeg er gaat staan als de jongeren kunnen spelen en groeien. Dan verkopen ze hun beste jeugdspeler voor uiteraard geld dat je niet kan weigeren als je in de problemen zit.

Maar ik zou als supporter toch wel pissed zijn, voor zo'n spelers kom je naar het stadion.

 

Als je dan nog een billenklets krijgt tegen je grote rivaal.....

 

Er is een financiële realiteit, dat is niet enkel voor anderlecht zo.

Moeten ook eerlijk zijn, ze betalen heel veel voor iemand met potentieel. Als je dan in brussel, zelfs niet PO1 speelt, hoe moet je dan dat potentieel waarmaken? Is voor beide partijen een hele goeie deal gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Pica zei:

 

Er is een financiële realiteit, dat is niet enkel voor anderlecht zo.

Moeten ook eerlijk zijn, ze betalen heel veel voor iemand met potentieel. Als je dan in brussel, zelfs niet PO1 speelt, hoe moet je dan dat potentieel waarmaken? Is voor beide partijen een hele goeie deal gewoon.

 

Als jij als supporter hoort dat ze alles op de jeugd gaan zetten maar een jaar later mag dat al de vuilbak in, dan mag je toch ook een antwoord verwachten. Ik snap waarom ze hem wegdoen, dat is mijn punt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Iker zei:

 

Als jij als supporter hoort dat ze alles op de jeugd gaan zetten maar een jaar later mag dat al de vuilbak in, dan mag je toch ook een antwoord verwachten. Ik snap waarom ze hem wegdoen, dat is mijn punt niet.

 

Het is één talent dat ze wegdoen voor een bod dat niet te weigeren valt. Zolang ze nu geen dure oudere vervanger halen, maar de volgende jeugdspeler een kans geven, zou ik dat als supporter wel begrijpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Pica zei:

 

Het is één talent dat ze wegdoen voor een bod dat niet te weigeren valt. Zolang ze nu geen dure oudere vervanger halen, maar de volgende jeugdspeler een kans geven, zou ik dat als supporter wel begrijpen

 

Kansen geven is 1 ding maar het is niet als je een talent zoals Doku vervangt, dat de volgende die klaarstaat dezelfde kwaliteiten heeft.

Het zou me straf lijken moest Anderlecht voor elke jeugdspeler die ze verkopen de volgende klaar hebben staan die vertrekt voor dat zelfde bedrag. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Iker unpinned this topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...