Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Director of Football Challenge


Brechtovic

Aanbevolen berichten

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

hsv.png.a16f2a68743dba58cef5a76ee89459d0.png

 

Seizoen 2020 - 2021: terugronde

Een rustige transferperiode, ondanks interesse in onze spitsen Wood en Hinterseer. Die laatste was bijna voor 9M naar Crystal Palace, maar had daar blijkbaar zelf weinig zin in. Inkomend komt er opnieuw een jonge Zuid-Amerikaan, namelijk de 18-jarige Matias Arezo. Hij komt voor 825k over van het Uruguayaanse River Plate. 

Spoiler

XofOZ1G.png?1

 

In de competitie konden we ons niveau van de heenronde helaas niet voortzetten. We begonnen nog sterk, maar naar het einde toe kregen we het moeilijk. De doelpuntenmachine stokte en defensief stonden we ook niet meer zo sterk. 

PxFFqVV.png?1

 

Desalniettemin kunnen we enkel maar tevreden zijn, want we eindigen zowaar vijfde en plaatsen ons dus voor de Europa League. 

Niet slecht voor een promovendus die als één van de topfavorieten voor degradatie werd beschouwd.

 

QUTdkR2.png?1

 

Op naar het volgende seizoen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hsv.png.09769cb6836346d925bbdb46e4c02e8c.png

 

Seizoen 2021/2022 - zomermercato

Onze directeur voetbalzaken Jonas Boldt verlengde zijn contract met 3 jaar en kreeg 30M om te spenderen in de zomer.

Er was weinig interesse voor onze sterkhouders en uitiendelijk vertrok niemand uit de A-kern. Ik verwachtte bijgevolg ook een rustige mercato op inkomend vlak. Zat ik er even naast...

 

Nog voor de transferperiode begon, had hij al 3 nieuwe spelers vastgelegd:

  • Linksback José Martinez komt over van Barcelona B en moet concurreren met Vagnoman en Leibold.
    Spoiler

    5Ij4L5c.png?1

     

  • Centrale verdediger Jesus Vallejo komt over van Real Madrid en wordt normaal basisspeler.
    Spoiler

    Tsbtd8T.png?1

     

  • Spits Lukas Nmecha komt over van Manchester City en moet concurreren met Arezo, Hinterseer, Wood, Wintsheimer en Pakia. 
    Spoiler

    AXaeOs5.png?1

 

Daarnaast gaf hij 29M uit aan volgende twee spelers:

  • Aanvallende middenvelder Ovie Ejaria komt over van Liverpool voor 19M en gaat de concurrentie aan met Reinier en Ozcan.
    Spoiler

    CBTpnIz.png?1

  • Rechtsback Emanuel Aiwo komt over van FC Admira Wacker voor 10M. Hij wordt basisspeler.
    Spoiler

    XU4zNOY.png?1

Op het einde van de transferperiode werden nog twee 18-jarige centrale middenvelders gehuurd bij Benfica en Tottenham, maar die komen imo nog tekort voor de basis. Desalniettemin zullen ze speelminuten krijgen, want dat centrale middenveld is in mijn ogen waar we echt versterking nodig hadden. Toch een eerste conflictje met Boldt, want 2/3 van het transferbudget werd besteed aan een speler die moet concurreren met één van de grootste talenten op zijn positie.  

 

OMg4AkJ.png?1

 

Het is aan mij om de grote groep van 33 spelers om te vormen tot 1 geheel. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

Goed dat er niemand vertrokken is en de aankopen lijken me op het eerste zicht niet mis te zijn.

 

Wel stom natuurlijk dat hij veel geld uitgeeft aan een speler waarvoor je al een groot talent lopen hebt.
Misschien kan je een van de twee op een andere positie uitspelen?

 

Ik ga in de eerste weken wat experimenteren, maar ze kunnen beide een rijtje naar achter worden geschoven.

Ovie Ejaria kan blijkbaar ook wel omgetraind worden naar verdedigende middenvelder, dus eventueel is dat nog een optie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, hjs666 zei:

Met Vallejo centrale versterking,is altijd welkom.

Denk wel dat je te veel spitsen hebt nu.

 

De kern is veel te groot en onevenwichtig. 

Na enkele weken komt er sowieso een schifting en vliegen een aantal spelers naar de B-kern.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overzicht van opmerkelijke transfers van de afgelopen 3 jaar

 

Bayern Munchen

  • In: Betancur 71M - Iwobi 48,5M - Bergwijn 39M - Correa 42M
  • Uit: Tolisso 60M - Betancur 100M - Boateng 25,5M - Muller 21,5M

Dortmund

  • In: Morales 23,5M - Ferro 38M - Dominguez 48M
  • Uit: Guerreiro 62M - Ferro 67M

Leverkussen

  • In: Muller 21,5M - Nubel 20,5M
  • Uit: Tah 65M - Havertz 89M

Chelsea

  • In: Bruno Fernandes 68M - Telles 46,5M - Everton 33M - Depay 59M - Pereira 48M - Dybala 104M - Wilson 81M - Under 42M - Carvajal 73M
  • Uit: Morata 55M - Bakayoko 30M - Emerson 40,5M - Rudiger 39,5M - Mount 35,5M

Man Utd

  • In: Denayer 34,5M - Aouar 64M - Jimenez 69M - Havertz 89M - Thauvin 66M - Ferro 67M

Liverpool

  • In: Milenkovic-Savic 126M - Tah 42,5M - Camavinga 40,5M - Tsygankov 32,5M - De Jong 125M - Carrasco 49M - Ghoulam 42M
  • Uit: Salah 137M - Mane 137M

Arsenal

  • In: Arthur 97M - Uribe 31M - Stambouli 25,5M - Asensio 44,5M - Kean 85M - Carvalho 51M
  • Uit: Lacazette 73M

Real Madrid

  • In: Digne 41M - Onana 36,5M - Lukaku 92M - Dias 60M - Sterling 139M - Jesus 137M - Sabitzer 49M
  • Uit: Asensio 44,5M - Mendy 72M - Carvajal 73M

Barcelona

  • In: Son 109M - Tolisso 67M - Salah 137M - Mane 137M - Betancur 100M
  • Uit: Arthur 97M - De Jong 125M

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hsv.png.79c67b778ab24fc768ff9da01c4ce886.png

 

Seizoen 2021/2022 - heenronde

De beker loopt zoals het moet. Na een moeizame overwinning op Kaiserslautern gingen we wel vlot winnen in Hoffenheim. In de derde ronde nemen we het op tegen Paderborn. Een must win dus.

B0oC7Qu.png?1

 

In de competitie begonnen we met een vlotte overwinning in Stuttgart, maar nadien gingen we tweemaal kansloos onderuit en stonden we thuis tegen Bayern aan de rust al 0-3 in het krijt. Ik besloot toen om terug te grijpen naar de succesformule van de vorige seizoenen en dat leverde tegen Bayern nog een comeback op. Sindsdien verloren we niet meer in de Bundesliga.

E7cOnii.png?1

 

Het levert ons voorlopig een vierde plaats op, maar zoals gewoonlijk staat alles heel dicht op elkaar. Hopelijk kunnen we dit aanhouden.

 

jH3qaey.png?1

 

In de Europa League werden we ingedeeld bij Videoton, Galatasaray en Shaktar Donetsk. Vooraf moeilijk in te schatten wat onze kansen waren, maar we werden zowaar groepswinnaar met 15/18!

 

QZzODsq.png?1

gzqB83M.png?1

 

Op het einde van dit seizoen loopt mijn contract af en op dit moment blijft een nieuwe aanbieding nog uit. Dat zorgt ervoor dat er wel wat interesse is. Onder andere Sevilla en Lazio trekken al aan mijn mouw. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hsv.png.2e8026747afad3f03ca96a94f18bba37.png

 

Seizoen 2021/2022 - terugronde

We beginnen met de transfers.  Na de in mijn ogen toch we teleurstellende zomermercato kregen we in januari een ferme oplawaai.

Onze beste centrale verdediger vertrekt naar Bayer Leverkussen en één van onze grootste talenten vooraan laten we ook zomaar vertrekken. 

Geen van beide wordt vervangen, dus moesten we dit intern proberen op te vangen.

hwcGfyY.png?1

 

We komen verschrikkelijk slecht uit de winterstop en halen in januari en februari een miserabele 4/24 en zakten hierdoor tot in de buik van het klassement. Er moest iets duidelijk iets veranderen. Een aantal spelers waren bezig met een transfer, een nieuw contract of waren gewoon ontevreden, omdat ze niet veel speelminuten maakten. Deze werden allemaal naar de B-kern gestuurd. Ook de wedstrijdtactiek werd volledig omgegooid. Geen ruit meer op het middenveld, maar een traditionele 4-2-3-1. Dit alles loonde, want nadien verloren we enkel nog in Leverkussen. De resterende 9 speeldagen bleven we ongeslagen. 

jO3FYcd.png?1

FfeH8OX.png?1

 

Door die eindsprint behalen we opnieuw de vijfde plaats en spelen we volgend seizoen weer Europa League. We scoren genoeg goals om bovenaan mee te draaien, maar verdedigend liep het sinds het vertrek van Rick Van Drongelen echt niet goed. Daar moet er duidelijk versterking komen. 

EtJ1rXE.png?1

 

De Europa League dan. Door de groepswinst werden we vrijgesteld van de eerste knockoutronde. In de tweede ronde namen we het op tegen Celta Vigo. De Spanjaarden werden in eigen huis met 0-5 vernederd, waarna we thuis met een B-elftal de klus konden klaren. In de kwartfinale speelden we tegen Bayer Leverkussen. Alle onderlinge duels tot nog toe waren gelijkopgaand en deze dubbel confrontatie was niet anders. Helaas delven we het onderspit op basis van uitdoelpunten. Het gaf de mannen van Leverkussen duidelijk vertrouwen, want nadien klopten ze zowel Atlético Madrid als Inter om de Europa League titel binnen te halen. 

scHv7RP.png?1

 

In de beker verliep alles relatief vlot tot de halve finale. Daarin kregen we een verhitte strijd met Schalke 04 te zien. We wonnen zowaar een penaltyreeks en plaatsten ons zo voor de finale tegen Wolfsburg.

80AGC4a.png?1

 

Na een saaie eerste helft, scoren we iets over het uur toch de 1-0 op corner. Nadien drukt Wolfsburg ons terug op eigen helft, maar scoren we nog een tweede op de counter. De beker is binnen!

q0PBIQI.png?1

 

Mijn contract werd ondertussen verlengd tot medio 2024, maar mijn naam wordt genoemd bij onder andere Roma, Porto en Bayern.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...