Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

ferencvaros, in de mooie stad boedapest een mooie europese club opbouwen


vekie

Aanbevolen berichten

10139463f0dbcbce02da2e0403deab57.png

 

1. winterstop overzicht

 

Al bij al zeer tevreden over de huidige gang van zaken.

Alle doelen bereikt en zelfs meer, zie europees.

Taktiek loopt zoals ik hoopte, mooi flankspel en afwerkers centraal, middenveld doet verdedigend zijn werk en ook aanvallend.

verdediging is redelijks stabiel met als uitblinker nieuwkomer Bondar. Ook doelman Demjen blijkt een topper in spe, gemiddeld 8.75 op training en cijfers blijven stijgen...Word moeilijk die te houden....

 

Kwa mezelf best tevreden, heb een aanbod gehad van Belgische club maar geweigerd, hoop op mooi duits aanbod eigenlijk.

 

Kwa transfers hoop ik op een rustige maand, enkel Garmash vertrekt en Kelly wilt miss vertrekken Ik hoop dat hij blijft , is een uitblinker en leider. Labayad iets te wisselvallig , net als Braitwaithe.

Wie wel potentieel laat zien is Gutierrez….

 

Spoiler

32d66e3bcb31fd038c7bcb49b28cb273.png

 

Spoiler

a241a051a4a2ae4285e02c2af3d29326.png

 

 

2. Europees

Eindelijk een europees succesje, kwalificatie voor de knock out fase. Yehaa, ok met wat geluk doordat Atletico de winst niet gunde aan Leicester. Maar overall toch verdiend als je 4/6 pakt tegen Leicester en gaat winnen op Dynamo.

Dan ben je het waard om mee te doen in Europa, dus eigenlijk bereikt wat ik wilde halen op 5 seizoenen......

En nu, eerst de loting afwachten en ronde per ronde zien hoever we geraken, 1 ding heb ik geleerd. Gewoon van eigen kracht uitgaan , niet te verdedigend spelen!!!!!!!!!!!!

 

Spoiler

49631a57e29249a87441b7867a31976a.png

 

3. Competitie

 

Spoiler

bb9f037fde499e56455efc27e691d7fa.png

Alles volgens plan, enkel spijtig van die 1 nederlaag, totaal onverwachts, maar natuurlijk tss de europese matchen in.

Blijft een werkpunt ze te motiveren tss de europese matchen in...

 

Dus denk niet titel een probleem gaat worden.....

Zelfs dubbel moet lukken, van een geslaagd seizoen dus.....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...