Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Sporza Wielermanager (voorjaar)


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

Tegenvallend openingsweekend voor mij.

 

Asgreen en stuyven waren 2 renners die ik uiteindelijk had opgeofferd voor enkele andere erin te kunnen zetten; voor deze 2 wedstrijden dus al een foute zet. Hopelijk maken de komende wedstrijden die keuzes nog goed.

 

En door omstandigheden mijn team voor Kuurne niet meer aangepast, waardoor ik met Halvorsen nog 11 punten misloop en een verkeerde kapitein had staan.

 

Maar bon, hopelijk volgende wedstrijden beter :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie
  • 4 months later...

Onze onbekende leider had winnaar Fuglsang in zijn team en pakt zo 100 punten. Zijn team staat nog wat steviger aan de leiding.

 

Shadow Riders pakt met Fuglsang en VDP nog meer punten en haalt de hoogste score in Il Lombardia.

 

Nu is het wachten tot eind september, met de Waalse Pijl als volgende wedstrijd.

 

 

 

2020-08-17-09-40-31.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ondanks dat ik mijn ploeg vergeten aan te passen was (35 punten laten liggen met MDVP), groeit mijn voorsprong toch al naar dik 230 punten op eerste achtervolger Shadow Riders.

 

2020-10-05-13-17-20.png

 

 

Volgende afspraak is komende woensdag met de Brabantse Pijl

 

@hjs666, @Brechtovic, @Superjef, @Vince123, @The Belgian Waffle Iron

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...