Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

de oude liefde herstellen, Napoli


vekie

Aanbevolen berichten

8da6a4bb2c8853e2b45f35caf096db7f.png

 

 

Update seizoen 2

 

1. transfers

Best tevreden over men transferbeleid. heb grote kuis gehouden in b-kern, alle te oude en niet genoeg verkocht of vrije transfer gegeven. De zagepieten uit de kern verwijderd, enkel Demne nog die wil meer speeltijd. Zal hij ook krijgen nu ik met een echte VM speel. 1 klein foutje gemaakt. Neres gekocht voor 20 mil bij ajax maar hij is mijn 3e NEU speler dus niet speelgerechtigd in Serie A. Hem dan maar op verhuurlijst gezet en klaarstomen voor volgend seizoen.

2 toptalenten gehaald met Maher en Verschaeren , beiden voor amr of back up voor toptransfer James Rodriguez.

Marcao als VLC , linksvoetig, miste ik. Reguilon als jongere vervanger voor Ghoulam, in voorbereiding een voltreffer.

ook de b-kern versterkt met toptalenten en superblij ook met Izquierdo als 3e keeper.

 

83ed9da5c8b2021e3f6588a8bafb969e.png

 

2. voorbereiding /taktiek

 

db201e36e6cd25bd86c0a312dae580a9.png    b43f1841093603c0c0afdd888e6a0366.png   

 

Best tevreden over de voorbereiding, had veel wedstrijden gepland om  3 taktieken te testen, degene die je ziet had van begin men voorkeur, enkel men AMR positie is nog niet super vind ik persoonlijk. Vandaar Neres , maar tja nog effe afwachten, Verschaeren en Maher moeten nog groeien op die positie.

Denk dat ik best gewapend ben dit seizoen om te knallen, ben ook enkele spelers aant omtrainen op andere posities, zoals Lozano op spits en Zielinsky op VMC..... 

Bestuur vraagt enkel top 4 en binnen 2 jaar titel en beste jeugdopleiding van het land, dat laatste word een helse opdracht maar complex is al top nu nog trainers verbeteren en allen op 1 lijn zetten......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

raar maar waar, ontslagen na een 15 matchen, alles loop vlotjes, zeker geen slechte uitslagen met zelfs een zeer sterke periode 15/15 en dan viel er een interland tussen en alles viel uit elkaar. 1/12 uitgeschakeld in CL, Wel loodzware groep met Bayern en Barcelona, en na gesprek met bestuur waar we niet overeen kwamen kwam het harde nieuws ….ontslagen grrrrrrrr, nu twijfelen verder op zoek naar andere club of ander spel beginnen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb maar besloten om nieuw spel te beginnen met een club waar ik elke jaargang met speel …...

 

rrarararararara  wie is het????

 

Chelsea??? Ferencvaros???? Dynamo Kiev????? Berchem???  Hamburg???? Atletico Madrid????? Feyenoord????? Steau Boekaerest???

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, vekie zei:

ik heb maar besloten om nieuw spel te beginnen met een club waar ik elke jaargang met speel …...

 

rrarararararara  wie is het????

 

Chelsea??? Ferencvaros???? Dynamo Kiev????? Berchem???  Hamburg???? Atletico Madrid????? Feyenoord????? Steau Boekaerest???

 

 

Ik gok op Atletico :mm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...