Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

de oude liefde herstellen, Napoli


vekie

Aanbevolen berichten

 

                             image.png.95d004ff62fcba0c0c2c83e7eb98d242.png          image.png.6bf70d77955e59b54c02e0fe1a259774.png

 

 

 

Hoi ,,, na lang twijfelen heb ik in januari nieuwe laptop gekocht en uiteraard ook the game football manager...

Na enig overleg met oude fm mates koos ik om oude liefde als eerbetoon aan best footballer ever, Diego Maradonna, Napoli te nemen en terug proberen Europese glorie te brengen.  het bestuur vroeg redelijke eisen vond ik en ook waar mijn ambitie lag, binnen 5 jaar meedoen om de trofee der trofeeën, Champions League.

De kern leek me wat onstabiel met sterke flanken maar geen goede back ups, degelijk middenveld en sterke achterlijn, wel wat oude kern...

Ik verkies zelf om te spelen zonder flanken maar dat gaat niet met deze kern...Daarom mijn oude 433, zo kan vedette Insigne op zijn beste plaats spelen....

ik kreeg maar 30 mil , peanuts dus.....Starten met enkel 1 transfer toekomstgericht en Italiaans, Corbo jonge VC...…..taktiek.gif.8e8c22dd9a9d1043e599d884847198e9.gif

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

                                                                                          image.png.ba9f1af02ae61efb58511252ec3a2845.png

 

 

Na een degelijke voorbereiding besloot ik toch maar te gokken op meerdere taktieken, dus een 433 stond al vast.

Daarnaast maakte ik ook nog een 352 en mijn favoriet 4132....

In de competitie zoals je kan zien loopt het best goed, nog niet verloren en mooi leider, wel krappe voorsprong maar toch goede start.

Wat als bonusje kwam was de vlotte 3-0 winst tegen Juve, een zeer degelijke ploegprestatie. Eigenlijk zoals de meeste wedstrijden, zonder gropte uitblinker een degelijk teamwinst en tactisch stonden we steeds goed...…..

Europees liet ik het 2 maal afweten tegen onze Belgen van Genk, daar verloren, geen kansen kunnen creeren en thuis op gelijkspel blijven steken.

Het kon allemaal nog mits winst op Chelsea, dat was ook zo tot in de 85e minuut, de gelijkmaker viel, misten nog een reuzekans in min 90 grrrrrrr

Dus dan maar proberen de titel te nemen en de El zekers...…..

 

kwa transfers zal het vooral afwachten worden welke bods ik krijg, inkomend ga ik niet veel doen , juist kijken voor jonge talenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7327d64de5ab008584c71e2fa5cd2c09.png              da7d1884be25ce837e852bee66a169ae.png

 

 

voila hierbij de screens thx voor tip trouwens , werkt lekker

 

zoals je kan zien enkel gelijk tegen de toppers , ook laatste match voor winterstop tegen Roma werd het 0/0....

Kwa punten aantal best tevree maar niet over het aantal doelpunten, scoren blijft een pijnpunt, miss met een amc spelen of toch maar een 4231....

Het blijft een moeilijke ploeg maar hou wel van een uitdaging …..

Link naar reactie
Delen op andere sites

                                                   

 

987d18c5d47e1be254a5b8e635d548d4.png

 

 

 

 

 

UPDATE 3....EIND FEBRUARI

 

HET GAAT NOG STEEDS GOED DAAR IN HET WARME NAPELS

OK EFFE EEN KLEIN DIPJE GEHAD MET 1E NEDERLAAG EN PAAR DRAWNS MAAR HAD IK VOORZIEN. OOK ENKELE UITGAANDE TRANSFERS EN GEEN INKOMENDE DUS GROEP HAD WAT TWIJFELS. MAAR NA EEN GOED GROEPSGESPREK EN EEN 1/1 MET LEIDER INSIGNE KREEG IK DE GROEP WEER OP SLEEPTOUW.

DUS 1 PT ACHTER VERRASSENDE LEIDER ATALANTA NOG STEEDS OP KOERS VOOR TITEL. WEL OPPASSEN VOOR JUVE..

IN BEKER ZITTEN WE OP KOERS VOOR DE FINALE NA 4/0 THUISWINST IN HALVE FINALE

NA DE EUROSE UITSCHAKELING IN CL WIL IK ZOVER MOGELIJK GERAKEN IN DE EL...

1E RONDE AL DIRECT TOPPER TEGEN MET ARSENAL.....THUISMATCH DROGE 0/0 WEL VEEL KANSEN AFGEDWONGEN.

DAN MAAR ONS PLAATSEN IN LONDEN ZEKERS...VERDIENDE 1/2 DAAR MET VERRASSENDE OPSTELLING.

INSIGNE EN MERTENS ALS SPITSEN EN STEEDS SCHERPE VOORZETTEN...……..

OVERZICHTJE.

1.  COMPETITIE- GAAT VLOT LIGGEN OP TITELKOERS

2. EUROPEES-BESTUUR WILHALVE FINALE. IS HAALBAAR

3. TAKTIEK- TERUG OVERGESCHAKELD NAAR 532 , 2 SPITSEN OM SCORINGS PROBLEEM TE VERLICHTEN

4. TRANSFERS-LAATSTE UITGAANDE IS GHOULAM/KON VEEL POEN GAAN SCHEPPEN IN UAE. DUS MAAR LATEN GAAN HEB TOCH AL VERVANGING VOORZIEN VOLGEND SEIZOEN.

5. ALGEMEEN- MOEILIJKE GROEP-MOEILIJK TE MOTIVEREN HEB MEER JONG GEWELD NODIG VOLGEND SEIZOEN, die gretig zijn 

 

a5838bcf7c48402ee54c42e03da1344f.png

 

485e9f4efb076039deb551d60d94e2c5.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8da6a4bb2c8853e2b45f35caf096db7f.png

 

 

Einde seizoen update

een raar seizoenseinde voor mijn fzavoriete Italiaanse club, beetje teluerstellend zelfs. Zoals ik verwachte is het een eer wispulturige groep met paar ( te) sterke karakters erin. Ook redelijk onevenwichtig samengesteld, teveel aanvallend ingestelde spelers.....

 

1. serie a

 

We eindigden op een telurstellende 4e plaats alsnog, alles kon nog toen leider Atalanta naar Sao Paolo op bezoek kwam. Maar alles viel tegen die dag en we verloren verdiend. dag titel en plaatsing voor Cl was al bijna zeker dus weg motivatie ook...

 

75ac6b43325e86602f06746300e8b3b4.png

2. Coppa Italia

 

 

De finale bereikt maar daar weer roemloos tenonder tegen lazio, ok in stadium in Rome maar toch...

We zaten in slechte flow toen en kreeg het niet gekeerd...

 

3.  Europees

 

wederom eigenlijk ups en downs...

te snelle uitschakeling in Cl door ons laten verrassen door Genk, Dan verrassend erdoor tegen Arsenal maar kansloos eruit tegen Leverkussen in EL. Wat de latere winnaar bleek...Dus wederom te weinig gebracht eigenlijk...

4. Transfers

 

217ff3667828b824af71656200d08f83.png

zoals je hierboven kan zien, weinig inkomende en vooral uitgaande . Waarom????

Wou stabiliteit en ploeg goed bekijken beoordelen voor ik aankopen deed, en daarbij had ik ook maar 30 mil.

Corbo is een grote meevaller geworden, was al klaar voor grote werk...Perfecte back up voor Coulibaly.

Miss was de late verkoop van Ghoulam de ommekeer geweest, hij was eigenlijk wel goed bezig.

 

conclusie

 

c9cb48107784f01f985aee3beb800fd0.pngn

 

Een beetje dubbel gevoel na 1e seizoen, doelstelling gehaald, CL maar zat veel meer in.

Beetje teveel gewisseld van taktiek en te weinig gekregen van de topspelers.

Probleem is dat Insigne het best is op de flank maar ben geen voorstander van 433.

En op recht had ik geen topper, ook Milik en Mertens zijn geen echte topscorers blijkbaar...

 

Wat wil ik halen ????

Zeker 2 echte amc en een Amr, en miss een spits. Hangt ervan af welk systeem ik ga hanteren.

Er is verregaande interresse voor milik, Zielinksy en Insigne, word afwachten.....

Voorlopig bouw ik aan een 4231......zonder vmc en een goede links achter zou ook welkom zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is natuurlijk het altijd terug komende dilemma... Systeem aanpassen aan de beschikbare spelers of de spelers aanpassen aan het systeem? In het eerste seizoen bij een club doe ik meestal het eerste. Daarna kan je dan gaandeweg via transfers en training overschakelen naar het andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/3/2020 om 08:54, Superjef zei:

Dat is natuurlijk het altijd terug komende dilemma... Systeem aanpassen aan de beschikbare spelers of de spelers aanpassen aan het systeem? In het eerste seizoen bij een club doe ik meestal het eerste. Daarna kan je dan gaandeweg via transfers en training overschakelen naar het andere.

inderdaad heb beetje van beide gedaan dit seizoen, maar insigne is wel te belangrijk in de groep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...