Jump to content

Welkom Gast!

Sign In or Create my Account om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Brechtovic

Fixing Arsenal

Recommended Posts

Afbeeldingsresultaat voor gunners

Na de mislukte periode onder Unai Emery is het tijd geworden om zelf de touwtjes in handen te nemen en Arsenal opnieuw te brengen naar waar het thuis hoort, de top van de Premier League én Europa!

• Like 2

Lijkt me in FM geen al te moeilijke opgave maar toch veel succes gewenst :nod:

• Thanks 1

Seizoen 19/20: juli - augustus

Er was al heel wat transferactiviteit oor mijn komst, waardoor er niet veel financiële ruimte meer was. Toch konden we nog een defensieve versterking erbij halen en dat werd Thilo Kehrer van PSG. De 22-jarige Duitser stond op de transferlijst en komt ons vervoegen voor 5,25M.

HUrEusg.png?1

De oefencampagne stond al vast en werd uitgevoerd door de aanwezige staf, onder leiding van Ljungberg. De resultaten waren relatief goed, uitgezonderd de nederlaag tegen Shakthar. 

STlCqrH.png?1

We waren allemaal klaar voor de competitiestart en we kregen best een leuke openingsmaand met wedstrijden tegen Brighton, Newcastle, Watford en Crystal Palace. Willen we echt bovenaan meespelen, dan is 12/12 een must, maar mijn realistische kijk doet me al tevreden zijn met 8 op 12.

Zoals het moet, kiezen we altijd voor een aanvallende aanpak en dat loonde. Alle wedstrijden werden gewonnen, zowaar zonder tegendoelpunt!

ugncVsQ.png?1

4 minuten geleden, Superjef zei:

Lijkt me in FM geen al te moeilijke opgave maar toch veel succes gewenst :nod:

Ik ben er nu toch mee bezig, dus waarom niet een klein verhaal rond maken :)

• Haha 1

Op 25/1/2020 om 14:00, Brechtovic zei:

Ik ben er nu toch mee bezig, dus waarom niet een klein verhaal rond maken :)

Papegaaitje spelen :p  

Succes ermee!

• Haha 1

Seizoen 19/20: september - december:

Na de goede start gingen we gewoon verder op ons elan. Het duurde tot in december vooraleer we een wedstrijd verloren in de Premier League. 

Liverpool trok op Anfield nipt aan het langste eind. Op Old Trafford liepen we in het countermes van Manchester United na een vroege rode kaart en tegengoal. Tottenham werd nog eens ouderwets op z'n plaats gezet en ook Manchester City was kansloos in The Emirates, dat we opnieuw hebben omgevormd tot een burcht!

hEduObl.png?1

We staan bij het ingaan van het nieuwe jaar aan de leiding, weliswaar op basis van doelsaldo, want Manchester City verliest ook niet al te veel punten. Voornamelijk dankzij Aguero, die er al 21 heeft gemaakt.

FtQDBCf.png?1

In de Carabao Cup gaat alles volgens plan. De jonge jongens krijgen hun kans en doen het vooralsnog heel goed. Burnley, Bournemouth en Wolves werden geklopt. In de halve finale krijgen we zowaar Stoke City voorgeschoteld.

saxcPvs.png?1 

In Europa werden we ingedeeld bij PSV, Strasbourg en Midtjylland. Enkel in Eindhoven verloren we punten, maar de kwalificatie kwam nooit in gevaar. 

In de volgende ronde nemen we het op tegen de Noren van Rosenborg. Op papier mag dat geen probleem opleveren.

XI0frMq.png?1

We krijgen trouwens 92M ter beschikking voor de transferperiode in januari. Benieuwd of we er iets mee gaan doen!

C'mon you gunners!

• Like 2

Kan je misschien de doelpuntenmakers laten zien in de matchen. Altijd interessant :) .

• Thanks 1

14 minuten geleden, Iker zei:

Kan je misschien de doelpuntenmakers laten zien in de matchen. Altijd interessant :) .

Zal vanavond een overzicht van de statistieken plaatsen.

Ik weet nog in mijn spel dat Pierre niet normaal was. 

54 minuten geleden, Iker zei:

Ik weet nog in mijn spel dat Pierre niet normaal was. 

Doet het uitstekend, maar verdwijnt in het niets bij zo'n Aguero. Mee doordat hij af en toe vanaf de flank moet spelen.

Ik ben vooral verbaasd dat het defensief zo goed staat. Amper 12 tegendoelpunten in de Premier League...kunnen we maar van dromen irl.

Tip:

Lewandowski halen,dat is scoringsmachine in FM.

Haalt gemakkelijk 30-35 goals in PL ook volgens mij.

Heb hem ooit ook eens bij Arsenal gehad,2 seizoenen plus 30 goals in PL alleen.

CL ook dubbele cijfers.

Die hjs666 zijn scoutingsvermogen is wel heel scherp :D :emo:

• Haha 1

In FM18 haalde Lacazette eens 78 doelpunten en 36 assists, mag hij gerust opnieuw doen :D

19 uren geleden, Brechtovic zei:

In FM18 haalde Lacazette eens 78 doelpunten en 36 assists, mag hij gerust opnieuw doen :D

:blink: nog nooit gezien,maar zullen alle competities samen zijn zeker.

1 uur terug, hjs666 zei:

:blink: nog nooit gezien,maar zullen alle competities samen zijn zeker.

Was inderdaad alle competities samen. Drie seizoen op rij +65 goals en +20 assists.

Leuk spel was dat :D

Seizoen 19/20 - einde seizoen

Het eerste deel van het seizoen verliep heel vlot. Benieuwd of we verder kunnen gaan op ons elan.

We beginnen met de FA Cup, waarin we eerst Aston Villa eruit kegelden om vervolgens op een stug Wolves te stuiten. Een rake counter op het einde bezegelde ons lot.

TTdmUzU.png?1

In de Carabao Cup liep het beter. Daar waren we eind 2019 al verzekerd van de halve finales. Daarin namen we het op tegen tweedeklasser Stoke City, één van de grootste kutploegen die bestaan. Thuis kwamen we ondanks onze duidelijke status als favoriet niet verder dan een 1-1 gelijkspel. Een gebrek aan efficiëntie speelt ons duidelijk parten. Gelukkig konden we ginder wel gaan winnen en mochten we ons opmaken voor de finale tegen Everton. 
Een snelle goal van Lacazette zette ons snel op rozen en Reiss Nelson scoorde voor rust de beslissende 2-0. Het is misschien maar de Carabao Cup, maar dat is toch beter dan met lege handen achterblijven. 

0bq3gZ7.png?1

In de Europa League liepen we een blauwtje op in Wolfsburg. Opnieuw veroorzaakt door een gebrek aan efficiëntie. Kansen genoeg, maar de netten vinden was duidelijk een probleem. Lacazette speelde bv. 15 wedstrijden zonder een doelpunt te maken. Zelfs de simpelste binnentikkers kreeg hij niet tegen de touwen. Deze uitschakeling had ik echter niet zien aankomen en is toch wel een grote teleurstelling.

nbKXbG0.png?1

De competitie dan. We stonden eind 2019 gedeeld eerste met Manchester City. Hun kwaliteiten kennende mochten we geen overbodig puntenverlies oplopen en dat gebeurde natuurlijk wel. Verliezen op City en Spuds kan gebeuren, maar thuis niet kunnen winnen van Bournemouth en op Sheffield en Brighton maar net een verlies kunnen voorkomen...daar ben ik helemaal niet tevreden mee. Het verlies in Norwich op de laatste speeldag was in dat opzicht totaal onbelangrijk, maar wel tekenend. 

R7dV5ra.png?1

OP9CyIv.png?1

Wat levert ons dat op? We eindigen als tweede op acht punten van Manchester City. The Citizens verloren slechts 3 keer, vooral dankzij een ijzersterke verdediging. 22 clean sheets is een ferme statistiek, want dat zijn er 7 meer dan de eerstvolgende ploegen (Liverpool en wijzelf). Ik ben best wel tevreden met de tweede plaats, aangezien we de bestaande kern de kans gaven om zich te bewijzen. Tijdens de komende transferperiode gaan we op zoek naar versterking. De eerste contacten werden al gelegd tijdens de tweede helft van het seizoen, waardoor al twee transfers werden vastgelegd. We krijgen 150M ter beschikking...ik ben van plan ze te gebruiken.

7yiIBdx.png?1