Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Blup008@Geylang International FC


Blup008

Aanbevolen berichten

Seizoen 2027

 

Transfers

 

Weinig animo op transfervlak. We halen één speler binnen, en we zien één basisspeler vertrekken. Beukeveld is een talent, Noor is overbodig.

 

5b2d1da9aaca72b92626b687772d9638.png

 

IN: Muhd Faiz Mohamad

 

Mohamad is een centrale middenvelder die op z'n 18e naar Geylang kwam. Hij zal Joel Chew vervangen, wat normaal geen probleem zou mogen zijn, omdat Mohamad in principe een betere speler is. Hij is van nature een AMC, maar wordt omgeschoold tot MC.

 

e368a7d6ffe258360fa7df684de555a1.png

 

 

 

S League

 

Weer weinig tot geen problemen gehad in de S League. Zelfs geen team dat ons het vuur aan de schenen heeft kunnen leggen.

 

ead3f1204397e87c7e2a118c685ac7fd.png

92c52a33d81971abb76e4c6e1440c45d.png

 

a13d6b6895af5b7f85f78009ea8fbfe4.png

 

 

 

League Cup

 

Enige smet in deze beker, is dat we verlengingen in de finale nodig hadden...

 

c51abd392a930a323ad7f1fcdad54837.png

 

 

 

Beker

 

Ook deze beker winnen we. In de terugwedstrijd tegen Warriors moeten we wel het onderspit delven, gelukkig hadden we genoeg marge opgebouwd in de heenwedstrijd. Voor de rest lukten alle wedstrijden ook moeiteloos.

 

648d7f2249ff0bf9ea970b9dc1c5602a.png

 

 

 

Champions League

 

Weer pech in de Champions League. We loten weer een Chinees, Zuid-Koreaans en Australisch team. Gelukkig worden we, op het scorebord, niet van het veld geveegd. Maar elke wedstrijd lagen we zwaar onder. We hadden gewoon het geluk dat we goed verdedigden, en dat de andere ploegen niet efficiënt waren.

 

4e2dcfd5376efda6be2becbe35a8a09d.png

 

045c0e5114d4f1add399b56c139c5ca3.png

 

 

 

Statistieken

 

ac6ee85233f872db4a3177c26447c5eb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Ik wil buitenlanders kopen. Nu moet ik echt wachten tot mijn eigen jeugdopleiding sterk genoeg is om mee te kunnen doen, maar ik heb geen geld :))

Gelukkig is Singapore gezakt, waardoor ik terug in de AFC Cup kan meedoen. Daar kan ik mer geld rapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 2028

 

Transfers

 

Enkele gerichte aankopen, en enkele uitgaande transfers.

 

f6644e646b4b96e0955d1cb597ce0705.png

 

Takanyanagi zien we een jaar naar Home United vertrekken. Met de komst van Hélio Pereira halen we een rechtsback binnen, dus mijn plan was om met Pereira en Takanyanagi te roteren, en Abdul Rahman als derde backup te gebruiken. Maar nu Home Utd uit het niets op de proppen kwam met een uitleenbeurt, stemden we daarmee in. Bij Home Utd zal onze Japanse Singaporees meer kansen krijgen.

 

Basir is een jeugdtalent dat op uitleenbasis ervaring mag opdoen.

 

Het vertrek van Sitti is een domper. We konden zijn contracteisen niet meer veroorloven, dus ging hij na het seizoen sowieso einde contract zijn. Gelukkig kwam Nantong (Chinese tweede klasse) op de proppen met een bod, dat we aanvaardden. We verliezen zo wel heel wat kwaliteit, maar we hebben nu ruimte voor een extra buitenlander, en Johari zou wel eens de vervanger van Sitti kunnen zijn.

 

Aizuddin Johari MC:

 

Zoals ik al aanhaalde, zou Johari de vervanger kunnen worden van Sitti. Misschien niet meteen even goed, maar wel één van de betere Singaporese centrale middenvelders. We nemen hem gratis over van rivaal Young Lions.

 

14b43042f584f89be0b6e7481fc60547.png

 

 

 

Kamal Zakaria VC:

 

Naast Johari, doen we nog een enorm spraakmakende transfer. We halen één van de grootste Singaporese talenten centraal in de defensie binnen. En dat ook gratis en voor niets! Zakaria zou het hart in onze defensie moeten worden, ware het niet dat hij zijn kruisbanden scheurt in het begin van het seizoen, en dus in totaal in 2028 maar aan één wedstrijd en één invalbeurt raakt. Zonde! Hopelijk staat hij er volgend seizoen wel.

 

bf58eb4c940e6424e04d0cb95c76a004.png

 

 

 

Hélio Pereira VVR:

 

We halen, alweer gratis, nog een sterkhouder in de Singaporese competitie binnen. Pereira was al twee seizoenen aan de slag bij Warriors FC, waar hij zijn contract niet wou verlengen. Ideaal voor ons dus. Gezien hij al in Singapore speelde, moeten we ook minder lang wachten op zijn tweede paspoort. Naast die voordelen, is hij gewoon ook nog een enorme versterking voor de kern. Hij flirt met de nationale ploeg van Kaapverdië.

 

e8b958a5bdbb125f97eba64464fe7de8.png

 

 

 

Bjarki Hansen S:

 

De reden waarom het vertrek van Sitti eigenlijk helemaal niet zo erg was, is Hansen. Een buitenlander dat hier op proef kwam voetballen, maar o zo'n versterking in de aanval. Normaal gezien zou deze jongen alleen maar in de bekers aantreden, want daar mogen we meer buitenlanders opstellen, maar door het vertrek van Sitti, kunnen we hem meenemen in de competitie. 19 jaar, international (ok, wel maar voor de Faeröer), en gewoon een ab-so-lu-te meerwaarde.

 

bf355afd4bdcd31e63f8da064d82a6a1.png

 

 

 

Franco Bridges DM:

 

Hetzelfde verhaal als Hansen. Willekeurig enkele spelers op proef nemen (die aangeboden worden door hun makelaars), en daar zit er altijd wel eentje tussen dat er bovenuit steekt. Bridges is zo'n speler. Hij staat in doel, maar kan daar een enorme meerwaarde zijn. Deze jongen beschikt over een Amerikaans en een Argentijns paspoort. In 2029 zal het puzzelen worden met onze buitenlanders. Hansen en Bridges zijn sowieso must-haves in de competitie, dus wordt Pereira het kind van de rekening. We gaan proberen Pereira uit te lenen, ofwel zal hij alle bekerwedstrijden spelen.

 

c9ddaa4c0ea0e409cfe3b503adcf19ba.png

 

 

 

Competitie

 

De competitie werd zonder al te veel problemen eenvoudig binnengehaald. We verliezen maar één keer met zware overdreven 4-0 cijfers van Balestier, naast nog drie andere gelijke spelen, winnen we de overige wedstrijden.

 

2cd356cb0607b75ecfe29272da4fa6fd.png

0b1a342b0a7f5bbd4fe54fed843baa16.png

 

a44c85b160f2b6f4d72412f927b15b22.png

 

 

 

League Cup

 

Ook in de League Cup kenden we weinig problemen. Voor de finale misten we wel 27 spelers, maar de spelers zonder interlandverplichtingen, hadden geen enkel probleem met Home Utd.

 

bb80276a4d3140bb63bc87d4cf06a6d0.png

 

 

 

Beker

 

De beker was ietsje moeilijker, omdat we daarin een thuisnederlaag te verwerken hadden. In de terugwedstrijd tegen Young Lions beschikten we maar over 6 spelers (FM heeft de overige 5 posities moeten invullen met 'grijze' spelers), in de finale tegen Warriors hebben we met de jeugd moeten spelen, ook wegens interlands. Vandaar dat  Marzuli en Anuar op het scorebord staan.

 

bfabc58cbf5cf342ceea3bf232093d18.png

 

 

 

AFC Cup

 

Geen rechtstreekse plaatsing meer in de Champions League. We komen weer uit tegen een zware Zuid Koreaanse ploeg. Suwon is de sterkste, waardoor we ons plaatsen voor de AFC Cup...

 

3c884760368e5c740bd996b23851979a.png

 

... die we dan ook maar meteen winnen.

Wel niet met de meest makkelijke wedstrijden, want in de halve finale en de finale zelf tegen Buriram (Thailand) en Al Zawra (Irak) hebben we toch ons best mogen doen.

Mooi dat we een andere Singaporese ploeg ook de poules zien overleven, jammer dat we tegenover Tampines stonden na de groepsfase...

 

c4bbdd4ed40cd2e313688290fd44f81a.png

 

 

 

Statistieken

 

a3f3af8b45bc03ab1c913c4883fbe080.png

 

Voor volgend seizoen gaan we eens met de borstel door de kern. Er komen wat versterkingen bij, maar er zal afscheid moeten genomen worden van enkele jongens die toch niet zo goed zijn als eerder gedacht. De kern gaat ook wat uitgedund worden, zodat er in geval van nood wat meer beroep kan gedaan worden op eigen jeugd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt man, die FM maakt mij zo gefrustreerd... Weer maar eens met een Chinees en Zuid Koreaans team in de CL poule geloot. Dan speel je op het veld van het Chinese team, creëer je daar maar liefst VIJF uitgelezen kansen, en ga je met 6-2 de boot in...

 

51b64483abb36f5b57edf39ef6c13926.png

 

Als ik nu gewoon eens die kutploegen met hun spelers van 30+ miljoen zou kunnen vermijden he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Superjef zei:

Wel straf dat 27 spelers mist en dan toch nog vlot die cup wint :ohh:

 

De spelers die net niet goed genoeg zijn voor de nationale ploeg, had ik ter beschikking.

 

a6a2fa9c1319e772b899bd5ff9875ce7.png

 

Bridges: Argentijn/Amerikaan

Gupta, Amirudddin, Mohd Maznan: Te slecht voor eerste ploeg van Singapore

Pereira: Kaapverdiër

Mohamad: Jeugdspeler

Chua: Te slecht voor eerste ploeg van Singapore

Murphy: Dit was een speler op proef. Deze spelers zijn speelgerechtigd in de League Cup, er mogen max 4 buitenlanders op het veld staan. Murphy is een Ier

Amran: Jeugdspeler

Palmer: Kwam terug uit blessure

Hansen: Faeroër

 

Ik heb in die wedstrijd niet gewisseld. Kansenverhouding: 22-9 in mijn voordeel.

Chua, Gupta, Amiruddin en Mohd Maznan hebben al caps verzameld voor Singapore. 'Nu' zijn ze gewoon te slecht, maar nog steeds wel beter dan de spelers die de tegenstander opstelde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was veel meer onder de indruk van de 0-0 tegen Young Lions.

 

e785d5f3726c6f3f62d5df654dd2b7d2.png

 

De spelers met zo'n icoontje voor, zijn echte spelers. Ik had in die wedstrijd 6 spelers ter beschikking. Amiruddin heeft mijn assistent in de spits gezet. Alle andere spelers waren van die grijze regens, en toch wordt het 12-4 in kansen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 2029

 

Transfers

 

Zoals ik al zei, gingen we eens met de borstel door de kern gaan. Er gebeurde dus redelijk wat op vlak van transfers.

 

c4d7898820f8cd6a1cd15bd878a1d0e6.png

 

Er vertrekken een pak spelers van de eerste ploeg. Takanyanagi gaat weer op uitleenbasis spelen, Gupta, Mohd Maznan, Mohd Nor en Ee Pin waren allemaal spelers die mochten beschikken. We pakken er hier en daar nog een mooi bedrag voor. Naar Singaporese normen toch.

 

Het vertrek van Hansen kwam als een mokerslag aan. Maar als je de kans hebt om naar een Koreaanse eersteklasser te trekken, dan wil je weg uit Singapore. We hebben 50% op de volgende verkoop kunnen bedingen, hopelijk laat Busan zijn contract niet gewoon aflopen.

 

Othman en Yee Teck zijn talenten die net niet goed genoeg zullen worden voor de eerste ploeg, zij zullen andere ploegen uit de eerste klasse versterken.

 

Mahmood is een talent dat waarschijnlijk binnenkort wel in de eerste ploeg terecht zal komen. Maar de 17-jarige speler mag eerst wat ervaring opdoen.

 

Verder werd er nog gezocht naar transfers voor doelman Daud en spits Jamaludin, maar niemand had voldoende interesse in onze internationals. Ze krijgen een vrije transfer bij einde contract.

 

Inkomend:

 

Tay Kian Keong VC

 

Er vertrokken een heleboel spelers uit de centrale defensie, en dat heeft zo z'n reden. We recupereren Zakaria, en we halen Keong gratis binnen. Als je ziet dat deze speler al 22 interlands vergaard heeft op z'n 21e, dan weet je gewoon dat je één van de beste talenten van Singapore binnenhaalt.

 

7d9df290b9e72b39dd7e35d17e786be3.png

 

 

 

Mohd Amirul Hashim S

 

Een spits dat we gratis overnemen van Young Lions. Ook al redelijk ervaren qua interlands, en toch nog wat progressie voor de boeg. Hij mag de concurrentie aangaan met de andere spitsen, en is vooral de reden waarom Jamaludin mag beschikken.

 

81f59da631ce308debd77abc45190630.png

 

 

 

Glenn Mitchell VVR

 

Mitchell werd opgepikt door één van mijn scouts. 'Een Australiër? Daar ben ik niet veel mee', maar toen ik het verslag las, zag ik dat de man ook over een Singaporees paspoort beschikte. We leggen hem dan ook gratis vast. Hopelijk kunnen we zijn positie naar VVR wat bijscholen, zodat deze natuurlijker aanvoelt voor hem.

 

d3104b3d284e8cef838ccc09b635b755.png

 

 

 

Wahid Faghir S

 

Hansen vertrekt, dus hadden we nood aan vervanging. Buitenlandse vervanging, want er komt een plek vrij. We haalden enkele proefspelers binnen, waaronder een Rus zat en Faghir. De Rus was eerste keuze, maar deze vroeg te veel loon. Dus hebben we Faghir binnengehaald. Hij had een contract bij Kortrijk, maar speelde geen enkele wedstrijd in de Belgische 1e klasse. Wel op uitleenbasis bij Tubize in tweede klasse. Hij brengt wat ervaring in de aanval, maar we hebben hem jammer genoeg niet kunnen inschrijven voor het internationale voetbal. Daarvoor haalden we hem te laat binnen.

 

586189de954094a4e5a050e20f359c06.png

 

 

 

Rahul Lyngdoh VC

 

Dit is één van de spelers dat uit de eigen jeugdopleiding komt. Niet zo talentvol als de andere centrale verdedigers, maar wel eentje dat goed genoeg is om kansen te krijgen (en grijpen). Ik ben onder de indruk van de ontwikkeling dat hij dit seizoen doormaakte.

 

564544cf316cbed54efaf7706a1a3815.png

 

 

 

Mohd Helmi Abdullah DM

 

Met Bridges hadden we een onbetwistbare nummer één binnengehaald. Abdullah zal zijn backup worden, die toch al de beker en league cup wedstrijden mocht spelen. Abdullah komt net zoals Lyngdoh uit eigen jeugd.

 

c5c46ef0a3129af117de1eedb830434f.png

 

 

 

Roslan Mohamad VVL

 

Mohamad zal ook onze eerste ploeg versterken, als backup voor de VVL positie. Hij is van nature een AMR, maar gezien hij ook over een goeie linker beschikt, besloot ik om hem om te scholen naar aanvallende VVL. Gezien we met Yusop en Holmberg héél krap zitten op die plek.

 

f06d46e1fd98aa92b5f3a009dc3de8b2.png

 

 

 

Herman Beukeveld MC

 

We zochten nog versterking op het middenveld, maar blijkbaar hadden we die al lopen binnen onze eigen rangen. Beukeveld is een talent dat we al een seizoen of 6 in onze club hadden zitten, maar de Singaporees met Nederlands paspoort, heeft de afgelopen 2 jaar bij Tampines gevoetbald (op huurbasis), en het daar tot international geschopt. Nu zal hij wel klaar zijn voor het grote werk.

 

ac31015cf16d9e9638b0f6bee57af80c.png

 

 

 

Sazali Abdul Rahman MC

 

De personen die opletten hebben hier misschien al van gehoord. Uit eigen jeugd ging hij backup worden voor de AMC positie, maar door de komst van Othman, is hij een beetje op een zijspoor geraakt. Ik dacht hem bij te houden voor moest Ariffin ooit vertrekken, dus stuurden we hem maar liefst 4 seizoenen op uitleenbasis naar Hougang Utd. Daar ontpopte hij zich tot sterkhouder op de MC positie, en werd hij ook international. Net zoals Beukeveld. Onze versterkingen op de MC speelden dus al bij ons, maar toch bij een andere club.

 

16eaefbba002c217fbfca905adc4f7e4.png

 

 

 

S-League

 

Hier en daar een steek(je) laten vallen, maar de competitie was alweer geen enkel probleem. Onze negende titel op rij.

 

85b9c181496363485bf124cbe384c930.png

a968488a5a747388d7b7fb194fa98e78.png

 

fddee0ad17737d81430c9453b956a859.png

 

 

 

League Cup

 

Geen League Cup dit jaar. Niigata Unicorn was een beetje ons zwarte beest dit seizoen. We verloren er tegen in de groepsfase, en uiteindelijk nog een keer in de finale. Schande.

 

1e63d9768266192c94e07b440faf641b.png

 

 

 

Beker

 

De beker nemen we gelukkig wel mee naar huis. Ook al misten we weer een stuk of 21 spelers met interlands, ik kon gelukkig 9 spelers van het A team opstellen, met talenten op de MC en AMC positie. Ook hier verliezen we weer eens van Niigata Unicorn. We verliezen ook eens van Hougang Utd. En we hebben strafschoppen nodig om Balestier in de finale opzij te zetten.

 

f059d12ab6edece567ff06721ddd0438.png

 

 

 

Champions League

 

Voor de zoveelste keer op rij worden we weer uitgeloot tegen een Zuid Koreaans en Chinees team. Weg kans op plaatsing voor de volgende ronde. We hebben wel een vuist kunnen maken tegen deze ploegen, zelfs op het veld van Shenhua konden we aanstalte maken op de drie punten, maar efficiëntie besliste daar anders over. Wij hadden de beste kansen, zij hadden hun kansen afgewerkt. Wij niet.

 

Thuis hebben we Shenhua en Suwon op een gelijkspel kunnen houden. Tegen Suwon was het 9-11 in kansen, tegen Shenhua 18-16 in kansen. Met wat meer geluk, pakken we hier een zege, en overleven we de groepsronde. Nu dus niet.

 

Het maakt het extra zuur dat we er zo dicht bij waren. Had ik Faghir kunnen inschrijven voor de CL was het misschien raak geweest.

 

Op naar volgende herkansing zeker?

 

64d72b4deb6f7b9363a63a0e7a6e9c6d.png

 

6a06258f87a2aabeb070b51e9079feb2.png

 

 

Statistieken

 

De stats. Daud en Jamaludin staan nog in de lijst, maar hebben dus geen enkele wedstrijd gespeeld. Pereira beschikt nog niet over zijn Singaporees paspoort, en speelde alle bekerwedstrijden (waar mogelijk). Hij is wel ongelukkig doordat hij niet ingeschreven werd voor de S League, dus ik denk niet dat hij nog zal blijven. Jammer, want hij gaat elk moment de Singaporese nationaliteit krijgen, en dan kan ik hem wel inschrijven.

 

9b0db71a87b2db4673b5d35fef5dfa26.png

59a989b377403cc38722cc4ffb8073f5.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Pica zei:

Serieuze kern wel :D

Kiat precies wel een goalgetter?

 

De reden waarom ik door mijn kern aan het gaan ben. Het doel is elke positie dubbel te bezetten, met voor de spits, mc en vvl/r een extra backup, om blessures en schorsingen op te vangen. Kiat is normaal gezien mijn vijfde speler voor de spits, maar door vele blessures heeft hij z'n kansen gekregen.

 

Hij heeft maar één kwaliteit: Goals maken. Fysiek echt absoluut niet sterk.

 

1c67550951fa7194d77eeba8112196f9.png

 

Wel een man uit eigen jeugd, die eigenlijk vrij wisselvallig is. Dit seizoen een goed seizoen gedraaid:

 

27ef259eaa6f10f8455474d0bf7f39eb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie jou vaak klagen over de loting in de CL, maar dat is volgens mij omdat je de regels niet kent.

 

Van de groepsfase tot de Halve Finale (recent toch nog, jij zit 10 jaar in de toekomst), worden Oost en West Azie van mekaar gescheiden. Jij zal dus altijd alleen maar met Chinese, Japanse, Z-Koreaanse en Australische clubs in de poule terecht komen. En af en toe eens een verdwaalde Maleisische of Thaise club.

Ook in de andere groepen zou het in principe een hoog niveau moeten zijn, met clubs uit Qatar/VAE/Saudi Arabie en Iran. In real life komen Irakese en Indische clubs bijna niet voor in de Champions League, volgens mij hebben die maar 1 kwalificatie slot en ik denk niet dat het anders is in FM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Rhand zei:

Jij zal dus altijd alleen maar met Chinese, Japanse, Z-Koreaanse en Australische clubs in de poule terecht komen. En af en toe eens een verdwaalde Maleisische of Thaise club.

 

Thanks, dat wist ik niet :))

Johor DT was inderdaad een Maleisische club, waar ik meer dan m'n handen vol mee had.

 

Maar als ik de volgende keer een Japanse en Australische club loot, in plaats van een Chinese en Zuid Koreaanse, schat ik m'n kansen al wel een heel pak hoger in ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Blup008 zei:

 

Thanks, dat wist ik niet :))

Johor DT was inderdaad een Maleisische club, waar ik meer dan m'n handen vol mee had.

 

Maar als ik de volgende keer een Japanse en Australische club loot, in plaats van een Chinese en Zuid Koreaanse, schat ik m'n kansen al wel een heel pak hoger in ;)

 

Omdat de Japanse spelers nooit beschikbaar zijn in FM stellen die ploegen inderdaad niet veel voor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Seizoen 2030

 

Transfers

 

Op uitgaand vlak zijn er in 2029 nog enkele verschuivingen geweest.

 

e2967188f292739e9ed79ac7b20eefd4.png

 

Yee Teck is een jeugdspeler, wie niet sterk genoeg was voor het A team. Hij mocht gratis beshcikken.

Mahmood is een jeugdspeler met veel potentieel, ervaring bij Gombak Utd zal hem deugd doen.

Amiruddin moest niet per sé weg, maar gezien hij kwalitatief de minste van m'n centrale verdedigers is, mocht hij beschikken bij het bod van Selangor.

 

48c0d2e3036760b08f5d82565731afa4.png

 

In 2030 gebeuren er niet al te veel wijzigingen. De spelers die vertrekken zijn allemaal jeugdspelers die weinig of geen kansen zouden kunnen krijgen.

Yusof is een speler die geregeld meespeelde bij de A ploeg, maar met Mahmood hebben we een beter talent dat op de deur klopt.

Van Faghir was ik niet zo heel tevreden, hij vertrekt gratis naar de Zuid Koreaanse tweede klasse.

 

Op inkomend vlak vervangen we de bovenstaande spelers. Rahmat is een speler die Amuruddin zal vervangen. Zoals ik al aanhaalde zal Mahmood de vervanger worden voor Yusof, tenslotte zal Belpaire het vertrek van Faghir moeten doen vergeten.

 

Roslan Rahmat: VC

 

Rahmat is de vervanger van Amiruddin. Van nature is hij een verdedigende middenvelder, maar wordt dus omgeschoold naar centrale verdediger. Volgens mij gaat hij het daar uitstekend doen.

 

f8dfdcb0006d03e5061fbf684a69847a.png

 

 

 

Ignace Belpaire: Spits

 

Belgische speler dat zijn opleiding genoot bij Club Brugge. Daar heeft hij nooit kansen gekregen, bij ons zal hij die wel krijgen.

 

119439c4fe6dab1951a3acd3193231de.png

 

 

 

Mohd Badrul Hisham Mahmood: MC

 

Zoals al meerdere keren aangehaald, een eigen jeugdspeler dat zeker z'n kansen zal krijgen.

 

2fc55480636cf4e7b0834fb358019e7c.png

 

 

 

 

 

S-League

 

Een zwaar seizoen in de competitie. We hebben veel moeten afrekenen met vormdipjes, waardoor we pas op de allerlaatste dag zeker waren van de titel. We begonnen met 5 punten (en twee wedstrijden minder) dan Home Utd an het slot, dus we moesten winnen.

 

Met een overtuigende 7-1 tegen DPMM pakken we onze 10e titel op rij. Je zal zien dat in die wedstrijd ook twee jeugdspelers gescoord hebben. Je kent dat wel, 23 spelers afwezig door interlands...

 

31d47cba9bfe13446fc66c2de4ef6e14.png

857a842cf8af9370ad856dd4f6cbedb0.png

 

0c2225b48d720cb12790796f7f27b991.png

 

 

 

League Cup

 

Met de hakken over de sloot, maar een prijs is een prijs...

 

b5fbed3a1c3efd92446c7cc7579673a0.png

 

 

 

Beker

 

Ook hier enkele gelijke spelen, maar we weten de beker ook te veroveren.

 

38c24325ea57429e74945c9a5dc4b650.png

 

 

 

Champions League

 

'Van zodra ik eens niet tegen een Chinees en Zuid Koreaans team uitkom, zie ik kansen'. En zo geschiedde:

 

d5c2637ea9b6e60c1b567cad8e6d93a9.png

 

We worden tweede in de groep na Pohang, Johor DT wordt derde, Perth Glory sluit de hekken.

 

In de volgende ronde komen we, o verrassing, uit tegen een Chinese ploeg. Exit CL.

 

ff76a7f7642927a00979ffb8f2e6fa7b.png

 

 

 

 

 

Statistieken

 

0f1b6ea98c69416282cc6b4a2e5e89b4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...