Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

FM 20


The Belgian Waffle Iron

Aanbevolen berichten

Ik heb hier de laatste dagen paar leuke verhalen gelezen van voetbalavonturen in fm20

waardoor het ook hier weer begint te kriebelen.
de pc thuis is weer wat meer up-to-date dus dat zou ook moeten lukken.
alleen is het van fm13 geleden dat ik nog gespeeld heb, en vrees dat het allemaal wat ingewikkeld is geworden.

trainingschema's opstellen, uitgebreide tactische keuzes enzovoort

 

hebben jullie tips? zodat ik er terug wat kan inkomen of andere goede raad? ^-^

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, The Belgian Waffle Iron zei:

Ik heb hier de laatste dagen paar leuke verhalen gelezen van voetbalavonturen in fm20

waardoor het ook hier weer begint te kriebelen.
de pc thuis is weer wat meer up-to-date dus dat zou ook moeten lukken.
alleen is het van fm13 geleden dat ik nog gespeeld heb, en vrees dat het allemaal wat ingewikkeld is geworden.

trainingschema's opstellen, uitgebreide tactische keuzes enzovoort

 

hebben jullie tips? zodat ik er terug wat kan inkomen of andere goede raad? ^-^

 

Begin gewoon met een groot team zodat je alles rustig kan leren en zonder dat je direct vanonder staat te bengelen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...