Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

[FM 2019] [Sign Up] Goaltjes scoren


Rhand

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

 

We gaan nog eens een Sign Upke doen. Wel nog in FM 2019 want ik heb voorlopig geen geld om den FM20 te betalen.

Het doel is zoals vaker wel het geval is, de meeste goalekes te scoren.

 

Iedereen start met dezelfde leeftijd (17, omdat 16-jarigen in bepaalde competities niet mogen spelen) en dezelfde begin CA (ergens tussen 130 en 140) en potentieel (max).

Alle officiele doelpunten tellen mee (competitie, beker, europees en interlands).

Iedereen krijgt ook de mogelijkheid om te kiezen om voor altijd bij dezelfde club te blijven (toekomstige transfer in 2045) of om van club tot club te mogen fladderen.

 

Doodlijn: 1 Januari 2020 - 17h59.

 

 

Vul deze lijst in:

 

Geboortedatum: ../..

 

Voorkeursvoet:

Lengte:

Gewicht:

 

Nationaliteit:

Startteam:

Wil je altijd bij hetzelfde team blijven? Ja/Nee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Had een eerste keer gesimuleerd om te kijken of alles goed gaat, voor de gemakkelijkheid 1 iemand (Vince) aangemaakt en hem dan gekloond en de naam/club/nationaliteit gewijzigd. Blijkbaar verandert de gesproken taal niet als je de nationaliteit verandert, dus ik heb nu Mexicanen en Ghanezen die enkel vloeiend Zweeds spreken. Effe de editor terug induiken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

DEEL 1 - DE VOORSTELLING

 

Hallo allemaal. De grootste reden waarom ik mijn vele sign-ups in het verleden nooit heb afgemaakt, was omdat ik het veel screenshots copy pasten beu werd. Dus we proberen het eens met een nieuw format. Graag hoor ik jullie bevinden en opmerkingen. Als dit succesvol blijkt, wil ik in de nabije toekomst ook los van Sign-Ups FM Experiments gaan uitvoeren en uploaden in dit format.

Dus ook feedback over de presentatie in het algemeen is welkom.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...