Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Onze lever kussen


EchtEenVoetballer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie
15 uren geleden, EchtEenVoetballer zei:

Eventueel iemand die een talentvolle rechtsbuiten/cv en eventueel een links/rechts back kent? rond 10 tot 20 miljoen kan ik nu besteden

 

In Duitsland vind ik Felix Passlack een goede rechtsback,weet wel niet hoeveel dat die kost.

Als je beide posities wilt coveren links en rechtsback vind ik Erik Durm een goede keuze,heeft al wel wat leeftijd.

 

Patrick Hermann vind ik ook leuke optie als rechtsbuiten,ook al wel wat leeftijd en weet niet of die haalbaar is voor u .

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, hjs666 zei:

 

In Duitsland vind ik Felix Passlack een goede rechtsback,weet wel niet hoeveel dat die kost.

Als je beide posities wilt coveren links en rechtsback vind ik Erik Durm een goede keuze,heeft al wel wat leeftijd.

 

Patrick Hermann vind ik ook leuke optie als rechtsbuiten,ook al wel wat leeftijd en weet niet of die haalbaar is voor u .

Heb net al rechtsbackje gevonden. Maar bedankt! durm is niet goed genoeg trouwens haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, hjs666 zei:

Zonde maar toch knap gedaan,net achter Bayern eindigen is geen schande.

Jammer van Europese uitschakeling tegen Celtic,was imo toch haalbare tegenstander.

Vond het ook wel jammer van die uitschakeling. Wou ze nog twee maanden salaris voor afpakken voor dat maar dat kan helaas niet :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

image.thumb.png.7f648741011f73b3395f29764bde3177.pngEen vreselijke maand voor Leverkusen. Eerst verloren we de DFL Bokal van München, de Bundesliga startte we ook slecht door te verliezen van Schalke. 0-2 achterstand eerst nog goedgemaakt door Stengs. Maar helaas. Tegen Hertha ging het beter met een prachtige goal van Havertz.  

Tegen Leipzig ging het slecht. Toch nog een aansluitingstreffer van onze nieuwe cult-held Pohjanpalo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...