Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Iker is at the wheel


Iker

Aanbevolen berichten

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

We speelden nog op drie fronten dus het was goed kijken dat de ploeg niet te hard ging lijden onder de vele wedstrijden.

Helaas kwamen er toch wat geblesseerden voort uit de intensiteit van de matchen. Vooral het missen van Chiesa was een kleine ramp.

In de competitie ging het ineens bergaf en scoren lukte alsmaar moeilijker. Gelukkig had ook Liverpool last van het drukke programma.

Op het laatste werden nog heel wat punten te grabbel gesmeten maar uiteindelijk was het genoeg om Liverpool af te houden.

 

 

9577318bee7387045c68489f6848fb66.png

 

b502b7b72dad1d348f61d096cbb80296.png

 

In de FA Cup ging het nog wel goed maar toen Chelsea op een diefje kwam winnen was deze prijs ook al vliegen.

 

a47211e30d020aabd23f169b2818521e.png

 

In de CL bracht Bayern ons eigenlijk nooit in de problemen. In Duitsland gingen we zelfs nog winnen met 1-3.

De volgende tegenstander werd echter Liverpool en thuis gingen we de boot in na een penalty en een flater van Rashford.

Op Anfield kregen we ook een penalty tegen dus in feite schakelen we onszelf uit. Een schande vind ik het gelukkig niet aangezien Liverpool veel verder staat met oudere en meer ervaren spelers.

 

a8987f6464b7827b661d070736df697a.png

 

De kern aan het einde van het seizoen.

We gaan op zoeken naar back ups voor onze backs en een topper in de verdediging mag er wel bij

 

709c06f6a35f6ee890890c2c9b0fd215.png

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 3

 

De transfers

 

Van het bestuur kreeg ik meer dan 300 miljoen eur om te spenderen. Tijd voor de grote kuis dus, al de spelers die niet gebruikt werden konden vertrekken.

 

Voor Jones, Fred, Smalling en Sanchez werd een oplossing gezocht. Sommigen vonden deze oplossing, sommigen niet. Pech voor hen dan maar.

 

Het geld rolde en werd bijna volledig uitgegeven. Ruben Dias werd van Chelsea gehaald en moet naast Maguire voor een ijzersterk duo zorgen.

Dele Alli had ik misschien beter niet gekocht maar ik wou hem eens testen :D

Chilwell mag de strijd aangaan met Shaw.

Aouar kende ik nog niet goed maar zijn stats zijn veelbelovend en James gaat al naar de 30.

Fati was een oppurtiniteit die ik niet kon laten liggen. Voor relatief weinig geld een 18-jarige topper halen, laat maar komen!

 

8ca8514fb1b9e34e25846cfd6a9ca32d.png

 

Eerste prijs!

 

Met een gelukje pakt de ploeg al zijn eerste prijs van het seizoen.

 

86ce80405c7b40267ac52d4942a360bc.png

 

Champions League

 

In de CL kwamen we terecht bij Real, niet zo goed met het oog op groepswinst....

Er werd dan ook verloren in Real met 2-1 maar thuis werden ze hard teruggepakt na een hattrick van Haaland.

De groepswinst was binnen handbereik maar een gelijkspel thuis tegen Leipzig gooide roet in het eten.

Gelukkig won van Leipzig nog van Real en konden we zo de groepswinst veilig stellen. In de volgende ronde wacht ons Standard.

 

d857ce4845fa24e6b0393ef6f7b78110.png

 

Competitie

 

Het ging eigenlijk goed buiten de uitschuiver tegen de Spurs en verlies tegen de Wolves.... Man City werd afgedroogd met 6-1, toch een smakelijke overwinning.

 

Helaas viel Pogba voor 3 maanden uit en dat begonnen we toch te voelen want hij speelde op een hoog niveau....

We verliezen dus onze beste middenvelder in de moeilijkste periode van het Engels voetbal en juist dan kwamen we Liverpool tegen.

De motor sputterde een beetje en thuis bleef het 1-1 na een leuke pot voetbal. Na 17 matchen moeten we toch Liverpool een beetje laten gaan maar het seizoen is nog lang natuurlijk.

 

ff42de0278800ba9f832b49d335a0b34.png

 

c609147a951b0cde20e2f719fc116adf.png

 

Carabao kut cup

 

Een beker van niks, hierin werd dan ook de jeugd en b-spelers gebruikt. Tegen Bristol en Southend lukt dat nog wel maar als je dan naar Liverpool moet en iedereen er wat doorzit moet je beslissingen maken. Mijn beslissing was om de lijn door te trekken, helaas stonden we in de eerste helft al 5-0 achter :D , om de mannen wat te sparen kwamen er nog 3 A spelers op het veld en konden we de pijnlijke nederlaag nog wat inperken.

 

c9d9a2ac87dedee5e4263f223527cf3a.png

 

Selectie

 

f4ad1797aa8ac3101c63ab458b02c819.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, hjs666 zei:

Selectie ziet er goed uit.

Liverpool blijkbaar heel sterk maar nog binnen schot.

Als er niet teveel key players geblesseerd raken kan je de lijn zeker en vast doortrekken.


Liverpool heeft nog altijd Salah en Mané , die mannen zijn vies goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, hjs666 zei:

Selectie ziet er goed uit.

Liverpool blijkbaar heel sterk maar nog binnen schot.

Als er niet teveel key players geblesseerd raken kan je de lijn zeker en vast doortrekken.

 

Lap :D

 

aa97a3d49144d7620a4f5c67e0d90759.png

 

14 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

Het geld rolt goed bij u zenne :D

 

Toch opletten dat de kloof niet nog groter wordt of de vogels zijn gaan vliegen..

 

Kan ik niet aan doen dat de kern zo zwak was e :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Brechtovic zei:

Vercauteren overtroeft je momenteel :D

En serieus, Standard in de tweede ronde van de CL? 

 

Wacht maar, ik tover nog wel ergens een konijn uit mijn hoed :D;) 

 

Echt.... ben is benieuwd :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...