Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Iker is at the wheel


Iker

Aanbevolen berichten

Dat krijgt dan al 300M om te spenderen en gaat er dan nog eens 17M over :chuckle: Chilwell had ik in een ver verleden nog bij onze online U19 competitie! En dan gelukkig voor een 'prikje' die Fatih kunnen kopen. Slechts 70M :ohh:

 

Competitie komt wel goed. Andere ploegen zullen hopelijk ook wel wat blessures en oververmoeidheid tegen komen. Tegen Standard kun je alvast wat spelers laten rusten :happy: In welke poule zaten zij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie
1 uur terug, Superjef zei:

Dat krijgt dan al 300M om te spenderen en gaat er dan nog eens 17M over :chuckle: Chilwell had ik in een ver verleden nog bij onze online U19 competitie! En dan gelukkig voor een 'prikje' die Fatih kunnen kopen. Slechts 70M :ohh:

 

Competitie komt wel goed. Andere ploegen zullen hopelijk ook wel wat blessures en oververmoeidheid tegen komen. Tegen Standard kun je alvast wat spelers laten rusten :happy: In welke poule zaten zij?

 

Haha, hey big spender!

 

Normaal doe ik wel niet zo zot met geld maar eerste spel is meestal een testspel :D 

Als ik de CL win, begin ik wel met een grotere uitdaging.

 

Standard werd 2de met Ajax, Schalke en Juventus.. :D Toch maar oppassen dan!

 

December-wintermercato-februari

 

Zo... de mindere periode was hopelijk achter de rug en het is maar de vraag of we nog kunnen terugslaan!

Tegen Norwich werd er nog nipt gewonnen maar in West Ham bleef het wederom weer 1-1.

Toch konden we het nieuwe jaar nog goed afsluiten met een overwinning tegen Arsenal, we stonden wel 0-2 achter maar een uitstekende 2de helft en met een goal in minuut 95 zorgden voor de 3-2 overwinning.

 

Daarna gingen we door op ons elan en moest Brighton er 2 keer aan geloven, 1x in de FA cup en 1x in de competitie.

 

De match tegen City was een domper , we konden via de een strafschop op voorsprong komen maar Rashford miste, een paar minuten later zorgde Aguero met zijn 2de goal voor de overwinning. Jammer...

Gelukkig werd er tegen West Ham revanche genomen met een droge 4-0.

 

Maar dan, na het 1-1 gelijkspel tegen Arsenal in de FA Cup (en bijgevolg een replay) werd een grote transfer bekend gemaakt.

Hij was al 34 jaar en hij kost 30 miljoen € maar toch staat hij hier en na zijn hele carrière gespeeld te hebben bij 1 club wilt hij toch nog in Engeland een prijs pakken. Jawel jawel, Lionel Messi, de Messias komt ons team vervoegen!

 

In zijn competitiedebuut was hij al meteen goed voor 2 goals en ook in de FA Cup scoorde hij al meteen, bye bye Arsenal.

In de uitmatch tegen Leicester gaf hij nog een assist. Het konijn is uit de hoed gekomen en de 34-jarige gaat ons de nodige hoofdprijs bezorgen?

 

Verder vertrokken er nog een paar spelers die niet aan de bak kwamen.

 

Zo komen we toch op 1 punt van City en zijn we nog altijd op weg naar de treble.....

 

8448ab9de88b9e91a0144293f9bbada4.png

 

cc80bbc8a19dc3de905af4d252cc6743.png

 

b607ed58b29e33996538697240b37076.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het echt wordt je geen kampioen in Engeland meer als je al 3 matchen verloren hebt hoor :p


Spannende strijd met 3 alleszinds. De treble kan nog, maar het kan evengoed niks worden natuurlijk.. Leverkusen heeft het volgens mij zo eens voorgehad. Beker en CL verliezen in de finale en uiteindelijk nog de titel moeten laten aan Bayern.. Misschien maar best niet te gulzig willen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

In het echt wordt je geen kampioen in Engeland meer als je al 3 matchen verloren hebt hoor :p


Spannende strijd met 3 alleszinds. De treble kan nog, maar het kan evengoed niks worden natuurlijk.. Leverkusen heeft het volgens mij zo eens voorgehad. Beker en CL verliezen in de finale en uiteindelijk nog de titel moeten laten aan Bayern.. Misschien maar best niet te gulzig willen zijn?


Stuur is beter wat positieve vibes :D City staat op 1 en heeft 4 matchen verloren ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, hjs666 zei:

Lionel was uw konijn dus.

Wel knap dat je dat voor elkaar hebt gekregen.

Blijkbaar moet je vooral strijden met Man City en Liverpool, de Londense (Chelsea,Spurs,Arsenal) clubs komen er niet echt aan te pas.

 

Hun kern is nochtans niet slecht hoor;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Einde seizoen

 

Competitie

 

We waren dus nog op drie fronten actief en we begonnen het te voelen in de benen.

We konden in de meeste matchen wel overtuigen maar we waren buitenshuis te wisselvallig en lieten nog enorm veel punten liggen.

Gelukkig deden de andere teams hetzelfde en zo bleef het spannend tot op de laatste speeldag.

 

Tegen Bournemouth hadden we nog de kans om in een inhaalmatch de leiding te nemen maar ook daar werd verloren.

 

Logisch dat Liverpool dan ook de verdiende kampioen is.

 

b03d5bb0084b08ab8f98a5a22cb64be9.png

 

c962d746f384b1c808f3ffa202a8a0ab.png

 

FA Cup

 

Als je Arsenal, Chelsea en in Everton gaat winnen, dan mag je wel de favoriet voor de FA Cup genoemd worden.

Er stond met Tottenham wel een moeilijke tegenstander op het programma.

 

Maar de jongens waren scherp en gebeten om een prijs te pakken en Tottenham werd afgeslacht met 1-4 cijfers!


32772a11e41df1c66464387f5b616bee.png

 

e0c20a97e7f6c8089fa8977f878a01fc.png

 

Champions League

 

Nog 1 prijs over en dat was de grootste.

Het werd uiteraard duidelijk dat Standard ons niet ging afstoppen met een totale winst van 7-1 waren ze duidelijk een maatje te klein.

 

Daarna volgde PSG met Mbappe en Neymar misschien wel één van de beste teams in FM die ook veel de CL winnen.

Thuis geraakten we niet verder dan 2-2 maar Messi werd niets voor niets aangekocht en met 2 doelpunten hielp hij ons voorbij PSG met een 2-3 overwinning.

 

Maar dan kwam onze grootste concurrent op te proppen. Liverpool, nachtmerries krijg ik van Salah en Mané maar 'gelukkig' scheurde die laatste zijn kruisbanden en was dat een zorg minder. Thuis konden we gerust ademhalen nadat Rashford nog in minuut 95 de 2-0 tegen de netten duwde.

 

Uit werd het een ander verhaal. De match kreeg een flinke knauw toen Pogba een rode kaart pakte, we speelden bijna een ganse helft met 10 man en eigenlijk geloofde ik niet dat we dit gingen overleven maar door een snelle counter kon Haaland een goal maken en gaan we naar de finale.

 

b53b058c55559df6601f37280f3d59d9.png

 

In die finale stond verrassend Lazio tegenover ons. Kunnen zij ons het vuur aan de schenen leggen?

 

7600c9e9a5888ee9f46343b956439d9a.png

 

 

 

Het antwoord is neen... Haaland groeit uit tot een echte machine en met een hattrick schenkt hij ons de CL-overwinning.

 

c13f51c5ca221c8c09770890e1a3ce21.png

 

 

 

 

579b16c8ca8a8ef57b694b9957d5c912.png

 

Voor de geïnteresseerden:

 

Haaland

 

Echt een beest in de spits, kan misschien iets meer techniek gebruiken waardoor hij nog constanter kan worden.

 

abda2b0d426baec969aabd4ba5592512.png

 

Tielemans

 

Fysiek iets te laag gebleven maar uiteindelijk een goeie speler.

 

899e62a2a9c6abd88ce0739acb269579.png

 

Fati

 

Topper op de flank en is nog maar 19 jaar....

 

0dfdb0f810c31d7f3cfad25c36cd8cd8.png

 

Greenwood

 

Grote fan van deze speler en goh op zijn 20ste toont hij enorm goeie stats.

 

0e8cf59ed30ef71d2c8685f492dc239c.png

 

Verschaeren

 

Mist volgens mij kracht om in de PL iets te betekenen. Wel een goeie techniek uiteraard.

 

a54e90ce6fc62b87a3fc37df0990de7e.png

 

Zo, dat was het dan voor dit spel. Met 3 seizoenen en 2 titels, 1 FA Cup en 1 CL kan ik gelukkig afscheid nemen van Man Utd. 

Bedankt voor te volgen en binnenkort een nieuwe uitdaging!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wieleke is rond nu.

Knap gepresteerd,CL parcours echt indrukwekkend.

Titel mislopen kan altijd als je op meerdere fronten lang meedoet voor de prijzen.

Chelsea & Spurs toch nog dicht gekomen :o

Arsenal blijft zelfs virtueel falen.:'(

Benieuwd naar je volgende uitdaging.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...