Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

FMZONE Series Top 50


hjs666

Aanbevolen berichten

Het probleem met Vlaamse series is dat als ge dat eenmaal niet gekeken hebt toen het op TV kwam, ge heel weinig kans hebt om het achteraf online te bekijken.

Ik kan elke Amerikaanse serie uit deze lijst binnen de 5 minuten beginnen te downloaden, maar een Vlaamse serie? Niet echt. Zo wil ik Het Eiland wel zien, maar weet gewoon niet waar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie
32 minuten geleden, Rhand zei:

Het probleem met Vlaamse series is dat als ge dat eenmaal niet gekeken hebt toen het op TV kwam, ge heel weinig kans hebt om het achteraf online te bekijken.

Ik kan elke Amerikaanse serie uit deze lijst binnen de 5 minuten beginnen te downloaden, maar een Vlaamse serie? Niet echt. Zo wil ik Het Eiland wel zien, maar weet gewoon niet waar.

 

DVD box kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20-11

 

20. (46) The Simpsons (223 punten,4 lijsten)

 

MV5BYjFkMTlkYWUtZWFhNy00M2FmLThiOTYtYTRi

 

19. (21) Black Sails (232 punten,4 lijsten)

 

MV5BZmExNzU1M2YtNGUzOC00MmM0LWEwYzYtZWJi

 

18. (/) Chernobyl (233 punten,3 lijsten)

 

MV5BZGQ2YmMxZmEtYjI5OS00NzlkLTlkNTEtYWMy

 

17. (28) The Big Bang Theory (240 punten,5 lijsten)

 

MV5BY2FmZTY5YTktOWRlYy00NmIyLWE0ZmQtZDg2

 

16. (8) La Casa De Papel (242 punten,4 lijsten)

 

MV5BNmYxZWNlMDAtYzczZC00M2ViLWIwYjctMDg3

 

15. (15) Stranger Things (248 punten,3 lijsten)

 

MV5BZGExYjQzNTQtNGNhMi00YmY1LTlhY2MtMTRj

 

14. (25) De Dag (251 punten,3 lijsten)

 

MV5BMDVlZTFjZTEtZGI3Yy00YTE1LWJhNDAtOTRi

 

13. (16) Boardwalk Empire (256 punten,3 lijsten)

 

MV5BYTYxNzc5ZmYtODcyNi00ZWUwLWExNWUtY2Y0

 

12. (20) Homeland (261 punten,4 lijsten)

 

MV5BYjY2ODA0NjYtMzlkMi00ZjY5LThiNjUtNzZj

 

11. (9) The 100 (263 punten,4 lijsten)

 

MV5BYjBhMmRjZDgtOWUzYi00NWEyLWI3NDEtYjQ5

 

@Iker @ivago @Pica @Rhand @Dogfacedgremlin @Brechtovic @Superjef @hjs666

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, ivago zei:

Wat die Simpsons daar zo hoog komen doen na 23 785 seizoenen is mij een raadsel :D

Benieuwd wat de top 10 brengt

 

Tja,blijft klassieker natuurlijk.

Stond wel in de helft van de ontvangen lijsten,wat de kans op hoge ranking groter maakte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, hjs666 zei:

Met Chernobyl hebben we de hoogste nieuwkomer gehad.

Benieuwd of die kan standhouden in de toekomst.

 

Waarschijnlijk wel, want komt binnenkort op Canvas en dan heb ik het ook gezien :happy:

 

14 uren geleden, ivago zei:

Wat die Simpsons daar zo hoog komen doen na 23 785 seizoenen is mij een raadsel :D

Benieuwd wat de top 10 brengt

 

Blijft gewoon een goede serie toch? Als ik het toevallig op tv of zo tegen kom, betrap ik me er toch op om er (al is het maar een stukje) naar te kijken :nod:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...