Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De Mol 2020


Superjef

Aanbevolen berichten

  • Reacties 828
  • Created
  • Laatste reactie

De rotsen die ik heb lijken inderdaad op degene die in Madagaskar te vinden zijn. Heb nog niet de exacte foto kunnen vinden dus kan het niet 100% zeggen omdat de toppen er iets anders uitzien dan ik op de meeste foto's zie. maar dat kan ook aan de locatie van de foto liggen en dat een redelijk specifieke plek is

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Vince123 zei:

De rotsen die ik heb lijken inderdaad op degene die in Madagaskar te vinden zijn. Heb nog niet de exacte foto kunnen vinden dus kan het niet 100% zeggen omdat de toppen er iets anders uitzien dan ik op de meeste foto's zie. maar dat kan ook aan de locatie van de foto liggen en dat een redelijk specifieke plek is

Heb je toevallig ook die rots met een splitsing in het midden ?

Eventueel de benaming die je denkt, dan kan ik kijken of die van mij daar ook op lijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, stvvrules zei:

Heb je toevallig ook die rots met een splitsing in het midden ?

Eventueel de benaming die je denkt, dan kan ik kijken of die van mij daar ook op lijken

 

Tsingy de Barameha

mijn foto zou hier genomen kunnen zijn. maar degene die ik heb heeft veel spitserie punten dan dat ik op foto's hiervan zie. ik heb niet 1 rots maar meer rotswand(en)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik iets meer tijd heb, heb ik mijn foto (de bananen als dessert) ook eens proberen linken aan madagascar.
Dat lukt ook wel: Het nationale dessert is banane flambée (banaan geflambeerd met rum). Fruit vind je in het hele land. Afhankelijk van het seizoen kun je o.a. kiezen uit bananen, lychees, mango’s, kokosnoten, avocado’s en citrusvruchten.


In dat geval is de foto wel misleidend geweest door het ergens te "pikken" van spaanstalige website

 

47 minuten geleden, stvvrules zei:

De vlag van madagascar heeft die kleuren alvast

die van Mexico ook trouwens alleens in een ander volgorde ;-)

 

maar ik sluit me aan bij Madagaskar

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Stef zei:

Ik heb een foto met die de 10 plagen van Egypte voorstellen..

 

Dat heeft duidelijk geen link met Mexico of Madagaskar hoor!

Zijn het alle 10 de plagen of 1 specifieke (op jouw afbeelding)?
Want in 2013 berichte de morgen over een aanhoudende en enorme sprikhanenplaag in madagascar (als je 10 plagen en madagascar intikt op google)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...