Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De Mol 2020


Superjef

Aanbevolen berichten

  • Reacties 828
  • Created
  • Laatste reactie
23 uren geleden, Superjef zei:

Ik was van plan om het spel in verhaalvorm te gieten aangevuld met foto's en zo. Kruipt wel heel wat meer tijd in dan een droge aankondiging maar aangezien ik zie dat jullie zich al helemaal aan het inleven zijn, is het precies wel de moeite waard :nod:

 

Ik heb liever droge aankondigingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

472190684090d110fc4f6e64ac8edef5.png

 

 

Beste kandidaten


De kop is er af, de eerste opdracht zit erop. En geef toe: dit was voor iedereen toch een 'buitenkansje'? Jullie konden allemaal 100 euro verdienen met een vraag. De pot had dus al maximaal op 1300 euro kunnen staan! Maar zover kwam het helaas niet. Jullie ontmoeten elkaar hier in de vertrekhal van Zaventem met een bedrag van 700 euro..

 

Vanavond volgt de volgende opdracht! 

 

 

@Vince123 @EchtEenVoetballer @Pica @Brechtovic @Dogfacedgremlin @Iker @hjs666

@stvvrules @Blup008 @ivago @Stef @Rhand @The Belgian Waffle Iron

Link naar reactie
Delen op andere sites

211c786753d42a6ec11a106e6e86a1e2.png

 

 

 

Veel tijd om over het nu al misgelopen geld na te denken is er echter niet, want de tweede opdracht krijgen jullie hier nog, alvorens we vertrekken. Behalve bagage is er namelijk nog iets belangrijk wat nodig is om op reis te kunnen vertrekken: weten naar welke gate je moet gaan. Om dat te weten moet je gewoon simpel naar de infoborden gaan en kijken waar je bestemming aangegeven staat.

 

3dfde8c44803724f079f924ce5b7fd33.jpg

 

En dat brengt ons meteen bij opdracht 2 want ja, naar waar gaan jullie eigenlijk? In de vertrekhal krijgt ieder van jullie een enveloppe (PM) met daarin een foto die een tip geeft over de bestemming. Op basis van deze tips moeten jullie bepalen waar ons avontuur zich zal afspelen. Raden jullie de juiste bestemming, dan levert dit 2000 euro op!

 

Uiteraard zijn er voorwaarden aan deze opdracht verbonden:

- De foto mag enkel worden beschreven!
- Een foto hier in het topic plaatsen mag, maar dat kost 400 euro per foto!

- Jullie antwoord wordt geregistreerd wanneer het in het rood in het topic gezet wordt én meer dan de helft van de deelnemers (minstens 7 dus) moet dit antwoord bevestigt door het te 'liken'.

- De deadline voor deze opdracht: maandag 3 februari om 22u00!

 

Veel succes en... kijk uit voor de Mol :ph34r:

 

 

 

@Vince123 @EchtEenVoetballer @Pica @Brechtovic @Dogfacedgremlin @Iker @hjs666

@stvvrules @Blup008 @ivago @Stef @Rhand @The Belgian Waffle Iron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ook alleen maar oerwoud op mijne foto met rivier.

Kan er wel niet uit opmaken of we naar Azië ,Afrika of Zuid-Amerika moeten afzakken.

Ik heb ook wel het gevoel dat we richting Afrika moeten gaan.

Zou Superjef in twee spelletjes dezelfde locatie kiezen?

Ik twijfel er toch aan,maar het zou zomaar kunnen ook .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn foto staat een reclamebord van Air France (France is in the air, Paris donnes des ailes, 4 vols), reclame voor Coca-Cola en een gebouw van Jumbo.

Is een soort 'winkelcentrum', want er zijn nog winkels zichtbaar, weliswaar zonder herkenbare logo's of namen.

De mensen op de foto zijn allemaal getaand, ik vermoed dat we richting Centraal- of Zuid-Amerika moeten denken, eventueel de Carabiën ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een foto met een gerechtje:

twee halve (geflambeerde) bananen, overlangs gesneden met oranje stukjes op. waarschijnlijk geste van appelsien een een bolletje vanille ijs
ik heb de foto opgeslagen, in google geupload en laten zoeken met als resultaat: "plátanos Flameados al estilo nueva orleans" of vrij vertaald gevlamde bannen uit new orleans.
En dit brengt mij (dankzij google -alweer) naar Mexico

Waarom mexico omdat het artikel oorspronkelijk bij de taal deze vlag staat: 

 Vlag van Mexico

 

dus dat is mijn gok. wie zijn foto sluit daar bij aan en wie niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Vince123 zei:

Mijn foto heeft een heleboel grijze rotsen. nog niks gevonden op google wat het zou kunnen zijn

 

Als je op Google: natuur Madagaskar intikt krijg je anders direct een foto met grijze rotsen :D , check maar eens of ze dat zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Iker zei:

 

Als je op Google: natuur Madagaskar intikt krijg je anders direct een foto met grijze rotsen :D , check maar eens of ze dat zijn.

je kan rechts boven als je gewoon op google staat naast (gmail) "afbeeldingen" (de blokjes enzo) kiezen. 

op de volgende pagina die je dan krijgt klik je op de camera, en daar kan je kiezen voor foto uploaden en zo zoeken ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn foto zijn enkel rotstoppen in de achtergrond te zien. Linksvooraan een halve waar niks uit af te dingen valt.

Rechts op de achtergrond 4 toppen langs elkaar .

1 die te onderscheiden valt. 2 rotsen tegen elkaar met in het midden bovenaan een splitsing die tot ongeveer het midden loopt
In de voorgrond zie ik enkel groen, niks af te leiden uit die foto's, geen beesten, mensen, bekendere dingen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan bij mij niet uitmaken of het Mexico of Madagaskar gaat zijn.

Jungle Mexico en jungle Madgaskar geven mij bij google gelijkaardige resultaten.

Blup zou moeten uitzoeken wat zijn boom is.

Of die in Mexico voorkomt of in Madagaskar.

 

Als iemand beest in zijn foto heeft kan dat ook al uitsluitsel brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Rhand zei:

Een of andere struik/boom met rooie bloemen/bloemknoppen.

 

Die heb ik ook.

 

Er staan wel nog 2 beeldjes op.

Die een is van een aap met zijn handen voor zijn ogen.

 

Het andere is een vrouw en lijkt mij eerder Afrikaans getint. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...