Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De Mol 2020


Superjef

Aanbevolen berichten

  • Reacties 828
  • Created
  • Laatste reactie
Op 8/2/2020 om 14:03, Superjef zei:

9b89f2af87d83da10a24269011abf403.png

 

Er werd hard gezocht naar de verschillende Afrikaanse helden en de zoektocht heeft geloond: er komt 1000 euro bij in de pot waardoor deze nu al een mooie 3700 euro bedraagt. Zeker niet slecht voor de eerste aflevering! Nochtans had de buit nog groter kunnen geweest zijn want de drie niet gegeven antwoorden werden nochtans ook correct gevonden en gepost door de kandidaten...

 

Afbeeldingsresultaat voor madagascar airport inside

 

Ondertussen zijn we onder grote belangstelling van de plaatselijke bevolking geland in de hoofdstad Antananarivo. Voor hjs66 begint de reis echter in mineur want hij heeft nu al last van een nogal vloeibare ontlasting*. Hij wordt door de medische staf in de luchthaven naar de verzorgruimte gebracht en zal daar verblijven tot hij weer bij zijn positieven gekomen is. De andere kandidaten blijven in de luchthaven en kunnen genieten van wat vrije tijd om wat winkeltjes te bezoeken, even uit te rusten, wat van de omgeving te genieten of... om elkaar beter te leren kennen. Net voor het vliegtuig aan de daling begon, kregen jullie immers een filmpje met daarin de volgende boodschap:

 

"Beste kandidaten, zo dadelijk komen we aan in Antananarivo, Madagaskar. Ik hoop dat jullie een goede reis gehad hebben. Ondertussen zijn er drie opdrachten gespeeld en is er geld gewonnen en verloren. Jullie zijn waarschijnlijk ongeduldig om Madagaskar te ontdekken maar voor één van jullie heb ik slecht nieuws. Eén kandidaat zal het vliegveld niet verlaten en zal binnenkort onmiddellijk een retourvlucht richting Zaventem maken. Weldra zullen jullie immers voor de eerste keer de vragenlijst over De Mol moeten invullen. Degene die dit het slechtst doet, weet dus welk lot hem te wachten staat. Veel succes!"

 

En toen werd het stil in het vliegtuig...

 

 

3x raden voor wie dit zal zijn :wacko:

1. Me

2. Myself

3. I

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/2/2020 om 06:54, Blup008 zei:

Wij weten toch niet wat de andere kandidaten ingevuld hebben op het inschrijvingsformulier? Hoe moet ik dat dan kunnen invullen in deze vragenlijst? Stel nu dat ik op het inschrijvingsformulier invul dat ik in Burkina Faso geboren ben, en 86 jaar oud word, dan heeft niemand die vragen toch juist over mij?

 

Een paar vragen zijn inderdaad al onthuld. En voor de rest... ge hebt toch al lang genoeg met elkaar in de vlieger gezeten om met elkaar kennis te maken eh :mm: Je mag ook 'praten' met andere deelnemers...

 

21 uren geleden, Iker zei:

 

Apart topics *kuch kuch*

Mobiel een hel *kuch kuch*

 

Gebruik verdorie u molleboekje @Blup008

 

 

Eindelijk ene die het snapt :mm: :happy:

 

20 uren geleden, The Belgian Waffle Iron zei:

 

:- 

no more comments, was enkel (positieve feedback, niks inhoudelijk) om te helpen :-X

 

Ni erg hoor, ik kan daar tegen. Doe nog maar! :emo:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/2/2020 om 07:24, Superjef zei:

 

Een paar vragen zijn inderdaad al onthuld. En voor de rest... ge hebt toch al lang genoeg met elkaar in de vlieger gezeten om met elkaar kennis te maken eh :mm: Je mag ook 'praten' met andere deelnemers...

 

 

Eindelijk ene die het snapt :mm: :happy:

 

 

Ni erg hoor, ik kan daar tegen. Doe nog maar! :emo:

De asociale ik in het vliegtuig tegen iedereen die wil komen praten

 

85140363_2586410548346756_69728045695458

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Vince123 zei:

Hier wachtend op mijn mogelijke executie is niet heel relaxed :ehm:

Op wie zitten we hier te wachten

 

Ofwel op mij omdat ik met voorbereidingen bezig ben ofwel op een deelnemer/mol die de vragenlijst nog moet invullen. Meer informatie kan er dus niet gegeven worden zonder dingen te verklappen :emo: :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4f5b6981a6ce1e5adec4b8d2b7962cb8.png

 

Beste deelnemers

 

Er is nog steeds een kandidaat die de vragenlijst over de Mol nog niet heeft ingevuld. De deadline wordt nu gelegd op zondag 23/02 om 18u00. Indien er tegen dan geen reactie gekomen is, betekent dit voor die kandidaat sowieso de uitschakeling...

 

https://forms.gle/QkvbCWt977PGvQ5D6

 

 

@Vince123 @EchtEenVoetballer @Pica @Brechtovic @Dogfacedgremlin @Iker @hjs666

@stvvrules @Blup008 @ivago @Stef @Rhand @The Belgian Waffle Iron

Link naar reactie
Delen op andere sites

935475fc0014e402c4723e8680692117.png

 

Dertien kandidaten landden op de luchthaven van Madagaskar met allemaal hetzelfde doel: een ongelooflijk avontuur meemaken. De sfeer sloeg echter snel om toen bekend gemaakt werd dat de eliminatie van aflevering 1 al op het vliegveld zou gebeuren waardoor één kandidaat onmiddellijk terug naar België zou gestuurd worden. Niemand wilde uiteraard dit slachtoffer zijn, maar een spel kan soms hard zijn.

 

600px-Ivato_International_Airport_002.jp

 

De kandidaten verzamelen zich in de hal van het vliegveld en kijken met angst naar het scherm waar de namen één voor één op verschijnen. Iedereen hoopt natuurlijk op het verlossende groene scherm en niet het gevreesde rode scherm. Behalve De Mol natuurlijk. Hij kan met een gerust gemoed kijken wie de eerste afvaller wordt.

 

Spoiler

 

Geluid aanzetten als je de volledige beleving wilt :mm:

 

Voor de afvallers wordt "Het kerkhof" geopend. Een aparte PM waarin ze hun reacties/frustraties/... aan elkaar kwijt kunnen en waar ze het verloop van het spel kunnen bediscussiëren. Het is voor hen uiteraard niet meer toegestaan om in het speltopic nog te reageren.

 

@Vince123 @EchtEenVoetballer @Pica @Brechtovic @Dogfacedgremlin @Iker @hjs666

@stvvrules @Blup008 @ivago @Stef @Rhand @The Belgian Waffle Iron

Link naar reactie
Delen op andere sites

b58201cd72b01fbaff99606c259e6303.png

 

 

Beste kandidaten, welkom in aflevering 2!

 

De opluchting na het overleven van de eerste eliminatie zal waarschijnlijk wel groot zijn. Voordat we aan de eerste opdracht beginnen, heb ik voor jullie nog meer goed nieuws: ik mag namelijk drie vrijstellingen weggeven! Alhoewel weggeven? Jullie moeten er natuurlijk wel iets voor doen :mm:

 

Spoiler

Extra uitleg: een vrijstelling kan je in een aflevering naar keuze inzetten. Dit betekent dat je die aflevering geen vragenlijst moet invullen en dat je sowieso naar de volgende aflevering mag.

 

Jullie krijgen allemaal een pakketje met daarin acht gekleurde ballen (bijv. 3x blauw, 2x rood, 2x geel en 1x paars). Als je ervoor kunt zorgen dat je acht ballen van dezelfde kleur kunt bemachtigen, dan krijg je in ruil daarvoor een vrijstelling. Alleen de eerste drie deelnemers (met acht ballen van dezelfde kleur) krijgen een vrijstelling. In totaal zijn er acht verschillende kleuren en van elke kleur zijn er twaalf ballen in omloop. In de spoiler hieronder zie je de kleuren.

 

Spoiler

2dbf31a757f0363bc6f09b973e4fc065.png

 

Rood - Oranje - Geel - Lila

Groen - Lichtblauw - Donkerblauw - Paars

 

Hoe kom je dan aan die ballen? Heel simpel: door onderling te onderhandelen en dus te ruilen! Je ruilt een bal met iemand door je bal (de afbeelding) in een onderlinge  PM (jij, de andere kandidaat en ik) te zetten. Pas als beide partijen de gevraagde bal in de PM zetten, is de ruil officieel! In de spoiler hieronder zie je een voorbeeld:

 

Spoiler

Kandidaat 1: "Hey, heb jij een rode bal?"

Kandidaat 2: "Ja, die heb ik."

Kandidaat 1: "Ruilen tegen een paarse bal?"

Kandidaat 2: "Nee, maar een gele wil ik wel."

Kandidaat 1: "Oké!"

image.png

Kandidaat 2:

image.png

 

> Deal is rond!

 

Opmerkingen:

 

- Het ruilen kan door het hele spel, net zolang tot er drie vrijstelling zijn weggeven. 
- Je moet altijd acht ballen in je bezit hebben, dus niet zeven of negen. (1-tegen-3 ruilen kan dus bijv. niet!)
- Zet mij in elke PM als je wilt ruilen.
- Als je acht ballen hebt van dezelfde kleur, dan zet je die in het topic. Dan pas krijg je de vrijstelling!
- De gewonnen vrijstelling mag je in elke aflevering inzetten.
- De ballen van de komende afvallers zijn definitief weg en worden dus niet herverdeeld. 

 

Let op!

Omdat het ene pakketje misschien iets beter is dan het andere, mogen jullie hier in het topic een getal tussen de 1 en de 12 noemen.

Als iedereen dat heeft gedaan, krijgen jullie de acht ballen die bij je getal horen via PM.

 

Vragen? Shoot!

 

Veel succes!  

 

 

@Vince123 @EchtEenVoetballer @Pica @Dogfacedgremlin @Iker @hjs666

@stvvrules @Blup008 @ivago @Stef @Rhand @The Belgian Waffle Iron

.

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

2cb2799253ef7a3ad6aef95e1b6d905c.png

 

Nu jullie toch bezig zijn met het verdelen van de sets voor de gekleurde ballen, gaan we ondertussen verder met de voorbereiding van de eerste echte opdracht van deze aflevering. Hiervoor is het de bedoeling dat jullie zich indelen in vier groepen van drie. Dit mag in overleg gebeuren in het topic. De definitieve indeling moet in het rood geplaatst worden en door de meerderheid van de deelnemers geliket worden.

 

Succes! :icon_thumleft:

 

@Vince123 @EchtEenVoetballer @Pica @Dogfacedgremlin @Iker @hjs666

@stvvrules @Blup008 @ivago @Stef @Rhand @The Belgian Waffle Iron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...