Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

[Sign up] Wie vlamt naar de wereldtitel !


stvvrules

Aanbevolen berichten

Kwalificatie

 

5957bb36a4fd1ae0c324e06afcc56ef4.png

 

De reden voor de vertraging, ik heb even liggen kijken naar de resultaten om te zien waardoor het verschil komt. Helaas zijn er op dit moment enkele onaanpasbare dingen richting de auto / chassisbouw, dit verschil kan volgens mij wel iets betekenen richting de uitslag van bepaalde teams in de wedstrijden, kan ook zijn dat ik door de uitslag van deze oefensessie mij er gewoon op miskijk (Omdat voornamelijk dezelfde coureurs weer vooraan zitten). Maar ik heb het gevoel dat de renners die dit seizoen ferrari, mercedes of red bull gekregen hebben iets voorsprong hebben. Ik hoop dat dit zich naar seizoen 2 rechttrekt. Heb alvast alles afgezocht om het proberen aan te passen, maar momenteel is dat nog niet gelukt.

 

Ferrari

09cefca07adaa58408b5bc24141a7434.png

 

Renault

b5434992153b635a106c874b3e974b4d.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie
  • 2 weeks later...

Kwalificatie Dubai

 

De vorige post was de oefensessie van Dubai, bij deze de kwalificatie sessie

 

K1

 

Vince123 pakte de snelste tijd in de eerste kwalificatie sessie, samen met Brechtovic ging hij onder de 1:12

 

7fd1ca045052e2370d7cf2709f2d837e.png

 

In de 2de kwalficiatiesessie waren het opnieuw dezelfde 2 die onder de 1:12 grens gingen en een stukje boven de rest uitsteken. Voor Dogfacedgremlin eindigde de kwalificatie sessies hier.

 

34af7e73ddabad181991fcb86a426eb9.png

 

In de allerlaatste oefensessie zette Vince de puntjes op de i met opnieuw de snelste tijd voor Brechtovic. Superjef steeg naar plek 3 en start op rij 2 met Blup.

 

00071c7047f03db11aed61ef70c5d83b.png

 

@Iker @calin  @hjs666

@Superjef @Brechtovic @The Belgian Waffle Iron @Pica @Dogfacedgremlin @Vince123 @Blup008

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubai Racetime

 

De start in Dubai begon zoals verwacht in een stralend zonnetje. Regen werd er niet verwacht en dus konden de coureurs het daar al niet op steken. Van bij de start vloog Vince er in pole position voor, terwijl hij een stevige start maakte, zakte Brechtovic onmiddellijk weg. Na een halve ronde moest hij tevreden zijn met de 7de plek. Een eerste crash zagen we ook al vrij snel. Robert Kubica miste een bocht en ging in ronde 2 uit de race. De gele vlag werd bovengehaald, maar de safety car was niet nodig.

 

Voor de eerste negatieve bemerking van onze coureurs was het wachten tot ronde 6. Iker moest naar binnen na een kleine botsing en moest wat stukken laten vervangen, vanuit positie 21 moest hij terug het veld ingaan na een drive trough penalty. Na 11 rondes had iedereen ongeveer zijn eerste pitstop genomen. Leider vince mocht met een voorsprong van 35 seconde op de eerste achtervolger de pits in en bleef ook na de pitstop comfortabel aan de leiding.

 

 

5b09d6bcbb7ab6214873a9c4d607ece1.jpg

 

Veel wapenfeiten werden er daarna niet meer genoteerd, buiten bovenstaande crash van Lars Iker, die na 27 rondes een bocht miste en uit de race vloog, hij reed op dat moment op de 7de plaats. In de strijd om het podium probeerde Brechtovic het zo lang mogelijk op middelharde banden uit te houden. 2 rondes voor het einde moest hij toch nog de pits in,waardoor hij van plaats 2 naar 4 wegzakte. Hij zou het podium net missen, maar wist op zijn nieuwe banden in de allerlaatste ronde wel de snelste tijd neer te zetten, waardoor hij toch nog wat extra punten wist binnen te halen.

 

De overwinning van Vince kwam nooit in gevaar, hij reed van start tot finish op de eerste plaats. Superjef en Blup vervolledigen het podium.

 

a6eaa4bd468e9091fa030026c8654d6a.png

 

Spoiler voor pitstops:



3c4a3e6e87f9218733baad62376e9871.png

b66fe772eeea5aa98dbebb1d6e52819e.png

 

Spoiler voor Klassementen:



b890ce4af4ba53bd60df62b894d950b3.png

 

c0effc8178fe4946ecd45ffb7d477ffa.png

 

@Iker @calin  @hjs666

@Superjef @Brechtovic @The Belgian Waffle Iron @Pica @Dogfacedgremlin @Vince123 @Blup008

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...