Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Written In The Stars


hjs666

Aanbevolen berichten

K37MWl3.png

 

 

The Signs:

 

Aries/Ram

21/03-20-04

 

Aries-128.png

 

Taurus/Stier

21/04-21/05

 

Taurus-128.png

 

Gemini/Tweeling

22/05-21/06

 

Gemini-128.png

 

Cancer/Kreeft

22/06-22/07

 

Cancer-128.png

 

Leo/Leeuw

23/07-22/08

 

Leo-128.png

 

Virgo/Maagd

23/08-23/09

 

Virgo-128.png

 

Libra/Weegschaal

24/09-23/10

 

Libra-128.png

 

Scorpio/Schorpioen

24/10-22/11

 

Scorpio-128.png

 

Sagittarius/Boogschutter

23/11-21/12

 

Sagittarius-128.png

 

Capricorn/Steenbok

22/12-20/01

 

Capricorn-128.png

 

Aquarius/Waterman

21/01-19/02

 

Aquarius-128.png

 

Pisces/Vissen

20/02-20/03

 

Pisces-128.png

 

 

Format:

Je geboortedatum is van belang in dit spel.

Het is de bedoeling dat je een artiest zoekt met hetzelfde sterrenbeeld als jezelf.

In geval van groep telt het sterrenbeeld van de zanger(es) .

Er zijn groepen met meerdere zangers zoals bvb Linkin Park (Mike Shinoda & Chester Bennington)

Als één van deze hetzelfde sterrenbeeld heeft als het jouwe dan wordt het goedgekeurd.

Voor de rest is alles toegelaten,geen beperking qua genre,tijdsduur,populariteit,.....

 

Je mag je inzending samen met je geboortedatum (het jaar mag je weg laten indien je dit wenst) naar mij sturen via PM.

Deadline 27/10/2019 om 23h59.

 

Het scoreverloop is identiek aan het worldsongfestival.

Dus 12 punten voor degene die jij het hoogst inschat, 1 of geen punt (indien er genoeg inzendingen zijn) voor degene die je het laagst inschat.

 

Hopelijk zijn er 10 of meer inzendingen.

Veel succes.

 

@Blup008 @Brechtovic @Dogfacedgremlin @hjs666 @Iker @ivago @stvvrules @Superjef @Rosse @Pica @Vince123 @Rhand @Bankje @Michelvk026 @smetje

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Het gaat alvast om een nieuw muzikaal projectje,maar voordat ik de uitleg geef en de OP aanvul vraag ik me af of er mensen zijn die al een idee hebben wat het thema is ?

Jullie mogen alvast een beetje brainstormen en uw bedenkingen hier posten.

Het is de bedoeling dat dit start vanaf 07 oktober.

Heb volgende week drukke week en volgend weekend familieweekendje aan zee,maar daarna  zou er wat tijd moeten zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...