Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Fantasy Premier League 2019/2020


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie
11 minuten geleden, Iker zei:

Ik moet nog beginnen. Die draft ga ik aan me laten voorbij gaan, ga er wss niet geraken en een autopick geeft geen voldoening. 

 

Je kan altijd daarna nog spelers traden. dus als je er met een paar niet tevreden bent kan je die dus altijd wegruilen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Iker zei:

 

Als alle goeie al volzet zijn, is er niet veel te traden ? :D 

 

vorig jaar heb ik denk ik 3 kwart van mijn draft team minimaal 1 keer weggeruild voor andere. dus het begin zegt niet alles.

Plus als je je wishlist neerzet voor laten we zeggen 50 tot 60 spelers zal je er toch zeker 9 a 10 van krijgen. daarna pickt de draft geloof ik automatisch de hoogst overgebleven ranking (degene waarvan fpl denkt dat ze goed gaan scoren).

dus je houdt altijd goede spelers over en misschien willen andere spelers ook wel traden :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Brechtovic zei:

 

Ze kosten allemaal zoveel geld :p

 

mijn probleem is meer dat er zo'n 25 tot 30 spelers zijn die ik graag wil B)

En alle budget spelers van bijv. Wolves of Palace hebben een zeer slecht speelschema de eerste weken. dus daar kan ik weinig punten van verwachten tot oktober

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Vince123 zei:

 

vorig jaar heb ik denk ik 3 kwart van mijn draft team minimaal 1 keer weggeruild voor andere. dus het begin zegt niet alles.

Plus als je je wishlist neerzet voor laten we zeggen 50 tot 60 spelers zal je er toch zeker 9 a 10 van krijgen. daarna pickt de draft geloof ik automatisch de hoogst overgebleven ranking (degene waarvan fpl denkt dat ze goed gaan scoren).

dus je houdt altijd goede spelers over en misschien willen andere spelers ook wel traden :)

 

Zal zien of ik het vandaag nog kan doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Brechtovic zei:

 

Iwobi niet vergeten hé :D

 

:rofl:

 

Er komt geen enkele Arsenalspeler in mijn team, wat denkt ge daar van? Allemaal uw schuld! 

 

Is het oké als ik Kane, Sterling en Salah in 1 team heb? Ik weet het niet.... 

Spoiler

Niet dat ik dat heb hoor :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...