Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

[Spel] De ruimdenker


stvvrules

Aanbevolen berichten

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie
Op 28/11/2019 om 09:11, Blup008 zei:

 

Het Byzantijnse Rijk (kortweg Byzantium) of Oost-Romeinse Rijk (Grieks: Βασιλεία Ρωμαίων, Basileía Rhōmaíōn, "Romeinse Rijk"; ook wel Romania, Grieks: Ῥωμανία, Rhōmanía) was een keizerrijk dat in de late oudheid en de daaropvolgende middeleeuwen een groot deel van het oostelijke Middellandse Zeegebied besloeg, met als hoofdstad Constantinopel.

 

:(

Ik keur het goed.

 

Britse maagdeneilanden keur ik ook goed, ze hebben een vlag. Als het met de letter was telde het verenigd koninkrijk bijvoorbeeld ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, stvvrules zei:

Ik keur het goed.

 

Britse maagdeneilanden keur ik ook goed, ze hebben een vlag. Als het met de letter was telde het verenigd koninkrijk bijvoorbeeld ook.

 

Byzantium bestaat niet meer dus ik vind dat het niet goedgekeurd mag worden. 

Birma officieel heet Myanmar en bestaat dus niet meer. Deze zou daarom ook fout gerekend moeten worden.

Anders kan je ook Bavaria of Burgundy als land nemen terwijl die ook allang niet meer bestaan.

 

British maagden eilanden heeft als land wel deze naam ook al is het onderdeel van het VK. Hetzelfde geldt bijv. ook voor Puerto Rico en de VS. Deze moet hierom goed gerekend worden.

 

En dat is het einde van deze discussie. Kom maar op als je het er niet eens mee bent :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Vince123 zei:

 

Byzantium bestaat niet meer dus ik vind dat het niet goedgekeurd mag worden. 

Birma officieel heet Myanmar en bestaat dus niet meer. Deze zou daarom ook fout gerekend moeten worden.

Anders kan je ook Bavaria of Burgundy als land nemen terwijl die ook allang niet meer bestaan.

 

British maagden eilanden heeft als land wel deze naam ook al is het onderdeel van het VK. Hetzelfde geldt bijv. ook voor Puerto Rico en de VS. Deze moet hierom goed gerekend worden.

 

En dat is het einde van deze discussie. Kom maar op als je het er niet eens mee bent :D

 


Het spel heet : de ruimdenker

 

Staat er ergens dat het land nog moet bestaan? Nee, dus je mag zo een landen nemen. 
 

Dat is juist de hele opzet van dit spel. 
 

Mic out

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
4 uren geleden, stvvrules zei:

Ik ben op zoek naar een onafhankelijke jury die alle antwoorden goed wil keuren of fout wil keuren. Kwestie van niet weer alles in vraag gesteld te krijgen

 

Dat is nog maar een tiende van wat ik bij Robinson allemaal te verduren heb gekregen :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Superjef zei:

 

Dat is nog maar een tiende van wat ik bij Robinson allemaal te verduren heb gekregen :happy:

 

Het zal wel zijn, ik zit daar al zo lang dat zelfs het eiland al 5 cm onder water is gelopen door de opwarming. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vragen Week 4


1. Noem een team uit de Hoofdklasse hockey
2. Noem een land waar de Alpen in ligt
3. Noem een vlak figuur
4. Noem een discipline in de paardensport
5. Noem een Belgische provinciehoofdstad
6. Noem een germaanse taal
7. Noem een biathlon onderdeel
8. Noem een nederlandse universiteit
9. Noem een trainer die de Champions League won sinds 2010
10. Noem een olympische medaillewinnaar gymnastiek (trampolinespringen)

 

 

@Brechtovic @Blup008 @hjs666 @Iker @Vince123 @Superjef @Dogfacedgremlin  @Rhand @EchtEenVoetballer @Pica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...