Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

[Spel] De ruimdenker


stvvrules

Aanbevolen berichten

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie
3 uren geleden, stvvrules zei:

Vraag 1 Zevenkamp onderdeel

 

4 personen gingen met hun 2 bij hetzelfde onderdeel van start. 1 persoon dacht een nieuw onderdeel uit te vinden en verliest extra punten

 

image.png

 

 Ik denk dat je de 60m horden moet goedkeuren @stvvrules

Indoor doen de mannen namelijk een 7 kamp en de 60 meter is er daar 1 van.

En stom van mezelf dat ik daar niet aan dacht :headbang:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, hjs666 zei:

heb ik 2 antwoorden ingezonden bij Oostenrijkse provincie ?

Oei voralberg was van u ja, Brechtovic had salzburg en pica tirol

 

2 uren geleden, Brechtovic zei:

 

Zal ene van mij tussen zitten.

Klopt, gij had die van 1 punt

 

1 uur terug, Vince123 zei:

 Ik denk dat je de 60m horden moet goedkeuren @stvvrules

Indoor doen de mannen namelijk een 7 kamp en de 60 meter is er daar 1 van.

En stom van mezelf dat ik daar niet aan dacht :headbang:

Hmm helemaal overgekeken, wordt aangepast dus @Superjef

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, stvvrules zei:

Is Benin een aanrader om op vakantie te gaan ? Of is het net het tegenovergestelde waardoor iedereen dacht dat dit een goed antwoord ging zijn. 3 personen verliezen punten met deze vraag. 1 persoon dacht met een oude stad echter ook origineel te zijn, het kost hem 5 punten.

 

Het Byzantijnse Rijk (kortweg Byzantium) of Oost-Romeinse Rijk (Grieks: Βασιλεία Ρωμαίων, Basileía Rhōmaíōn, "Romeinse Rijk"; ook wel Romania, Grieks: Ῥωμανία, Rhōmanía) was een keizerrijk dat in de late oudheid en de daaropvolgende middeleeuwen een groot deel van het oostelijke Middellandse Zeegebied besloeg, met als hoofdstad Constantinopel.

 

:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, stvvrules zei:

Miljoenen mogelijkheden ... en toch slagen er maar liefst 6 personen in om hetzelfde te zeggen als een ander. De kleinste tafels waren de meest gekozen.

 

Haha, ik dacht dat de 'tafel van 9' enkel de opties waren tussen 9 en 90 (dus vermenigvuldiging met 1-10). Anders was het een 'veelvoud' van 9 geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Blup008 zei:

 

Haha, ik dacht dat de 'tafel van 9' enkel de opties waren tussen 9 en 90 (dus vermenigvuldiging met 1-10). Anders was het een 'veelvoud' van 9 geweest.

 

11 uren geleden, Brechtovic zei:

 

Klopt.

 

8 uren geleden, Iker zei:


2

 

5 uren geleden, hjs666 zei:

Ik dacht net hetzelfde anders had ik waarschijnlijk ook een ander getal gekozen.

 

4 uren geleden, Blup008 zei:

Same. Ik was waarschijnlijk negatief gegaan :P

 

Wrong... In de lagere school leren kinderen de tafels maar tot x10 maar ze gaan echt wel verder hoor :mm:

 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tafels_van_vermenigvuldiging

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Superjef zei:

Als Iker Burma heeft doorgestuurd, is het fout want dat land bestaat niet. En anders heeft Stvvrules een typfout gemaakt en moet het Birma zijn :mm:

 

Wat Britse Maagdeneilanden betreft... Dat is toch geen land maar een eilandengroep? :shake:

In 1824 werd het huidige Myanmar als kolonie ingelijfd door het Britse Rijk onder de naam Burma (Nederlandse spelling: Birma)

Belarus (Wit rusland) mocht bijvoorbeeld ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Britse Maagdeneilanden zijn een eilandengroep die deel uitmaakt van de Antillen in het Caraïbisch gebied. De eilandengroep bestaat uit meer dan 50 eilanden. De hoofdstad is Road Town en er wonen 35.015 mensen. De Britse Maagdeneilanden maken deel uit van de Britse overzeese gebieden.


Een Brits overzees gebied (British overseas territory) is een van de (anno 2018) veertien gebieden die onder soevereiniteit van het Verenigd Koninkrijk vallen, maar geen deel uitmaken van het Verenigd Koninkrijk zelf.
Alle overzeese gebieden hebben hun eigen systeem van bestuur, en eigen wetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...