Jump to content

Welkom Gast!

Sign In or Create my Account om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Iker

JPL 2019-2020

Recommended Posts

Op 25/8/2019 om 12:14, Brechtovic zei:

Bye bye Custovic? 

Jup, niet echt terecht, maar classic Beveren :D

20 minuten geleden, Pica zei:

Jup, niet echt terecht, maar classic Beveren :D

Tgoja, als je een trainer à la Custovic haalt en je geeft het nog eens een beperkte kern.

Gerelateerde afbeelding

• Haha 2

7 minuten geleden, Iker zei:

HvH toch, wat doe je toch allemaal!

Wat deed hij toch allemaal  ;)

Zal wel weer niet veel uitkomen, wat financieel gefoefel misschien, maar ik geloof niet dat er clubs zijn die dat niet doen/nooit zouden doen :D

Ik begreep er al niks van dat hij vorige keer niet verdacht was..

Nuja veel zal er wss ook wel niet van komen; want al die mannen van propere handen doen ondertussen ook gewoon lekker verder.

12 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

Ik begreep er al niks van dat hij vorige keer niet verdacht was..

Nuja veel zal er wss ook wel niet van komen; want al die mannen van propere handen doen ondertussen ook gewoon lekker verder.

Kwil daar toch inderdaad keer op inpikken, want we hoorden tijdens propere handen, tijdens de geschillencommissie, tijdens de zittingen in het BAS,... genoeg keer dat het nog maar het topje van de ijsberg was, bom onder het voetbal,...

Voorlopig, met mijn beperkte kennis natuurlijk gaat het over:

Witwassen van geld, zowat een nationale sport

Poging tot matchfixing, wat dan nog glorieus gefaald is

Dat is erg genoeg als het is, maar de verwachting die ik had/heb is toch dat het meer was dan dit ook.

Moeskroen dat in de handen is/was van makelaars blijft mij verbazen dat er daar NIETS uitkomt bijvoorbeeld.

Lokeren werd quasi openlijk beschuldigd tijdens de hoorzittingen voor de bond, maar die zijn lekker verkocht, die kerel gaat dat ook niet doen als er niet gerust zou in zijn toch?

Soit, voorlopig: much todo about nothing toch?

5 minuten geleden, Pica zei:

Kwil daar toch inderdaad keer op inpikken, want we hoorden tijdens propere handen, tijdens de geschillencommissie, tijdens de zittingen in het BAS,... genoeg keer dat het nog maar het topje van de ijsberg was, bom onder het voetbal,...

Voorlopig, met mijn beperkte kennis natuurlijk gaat het over:

Witwassen van geld, zowat een nationale sport

Poging tot matchfixing, wat dan nog glorieus gefaald is

Dat is erg genoeg als het is, maar de verwachting die ik had/heb is toch dat het meer was dan dit ook.

Moeskroen dat in de handen is/was van makelaars blijft mij verbazen dat er daar NIETS uitkomt bijvoorbeeld.

Lokeren werd quasi openlijk beschuldigd tijdens de hoorzittingen voor de bond, maar die zijn lekker verkocht, die kerel gaat dat ook niet doen als er niet gerust zou in zijn toch?

Soit, voorlopig: much todo about nothing toch?

Misschien is de bom te groot en moeten alle eersteklassers zakken naar de amateurliga :D 

• Confused 1

1 uur terug, Iker zei:

Misschien is de bom te groot en moeten alle eersteklassers zakken naar de amateurliga :D 

Het wereldje is gewoon door en door rot...

Nadat Bayar opgepakt was gingen ze het eens allemaal aanpakken en veranderen.

Er is helemaal niks gebeurd. De politiek, de bond en de proleague laten het gewoon op zijn beloop.
Waarom? Ik vermoed dat er bij alle 3 de partijen teveel mensen zijn die er belang bij hebben dat er weinig tot niks veranderd.

Ik hoorde op de radio dat de regelgeving rond makelaars en zo nu zelfs nog minder transparant is dan een jaar geleden :think:

15 minuten geleden, Brechtovic zei:

Wat is het probleem van Leuven?

Probleem niet maar kom niet eerst verkondigen dat je alles proper wil doen om dan na match 10 ergens iemand weg te halen. Dat is nu eenmaal voetbal.

Op 4/10/2019 om 10:28, Iker zei:

Probleem niet maar kom niet eerst verkondigen dat je alles proper wil doen om dan na match 10 ergens iemand weg te halen. Dat is nu eenmaal voetbal.

Hmm vind ik toch niet hetzelfde hoor.

Met Diagne was er een akkoord enkel het papierwerk was niet in orde. Op de bijna laatste dag van de transfers gaat een rechtstreekse concurrent dan plots met die speler lopen (terwijl ze al een overaanbod spitsen hebben) en ze beweren dan nog dat er van een akkoord met Anderlecht zogezegd geen sprake was.

Leuven speelt in 1B, Vercauteren zat er al van februari en was daar sportief adviseur. Hij krijgt nu 7 maanden later de kans om T1 te worden in 1A én bij zijn geliefde club. Beetje belachelijk om dat dan als "niet proper" te beschouwen... Totaal andere situatie voor mij dus...

1 uur geleden, Superjef zei:

Hmm vind ik toch niet hetzelfde hoor.

Met Diagne was er een akkoord enkel het papierwerk was niet in orde. Op de bijna laatste dag van de transfers gaat een rechtstreekse concurrent dan plots met die speler lopen (terwijl ze al een overaanbod spitsen hebben) en ze beweren dan nog dat er van een akkoord met Anderlecht zogezegd geen sprake was.

Leuven speelt in 1B, Vercauteren zat er al van februari en was daar sportief adviseur. Hij krijgt nu 7 maanden later de kans om T1 te worden in 1A én bij zijn geliefde club. Beetje belachelijk om dat dan als "niet proper" te beschouwen... Totaal andere situatie voor mij dus...

Tuurlijk is dat niet hetzelfde...

En niet proper, als er een akkoord was speelde hij bij Anderlecht e, dus ik geloof niet teveel van al die randverhalen.

Of je nu van club a of naar club b gaat doet niet ter zijde e. Het gaat over het weghalen van iemand na amper 7 maanden en dit na 10 matchen in het nieuwe seizoen. 

Dat hij naar Anderlecht gaat boeit mij niet, het gaat over het moment en de wijze waarop.
Toen Club en Clement een akkoord sloten werd dit ook als niet proper beschouwd. Waarom is dat anders als dit? Omdat ze wss al 3 weken voorheen een akkoord hadden zonder dit naar buiten te brengen? Allemaal dezelfde pot , alleen een ander gerecht. 

Er niemand maar dan ook niemand op het hoogste niveau die alles doet volgens de regels, anders ben je gewoon naïef. 

Maakt niet uit, Anderlecht is een gentlemen club e :chuckle:

OHL verwijst in de titel van hun statement - net als jij - naar "de manier waarop". Welke manier is dat dan? Zijn ze met messen binnen gevallen en hebben ze Vercauteren gekaapt ofzo? Want in de rest van hun statement vermelden ze er totaal niets over. En Vercauteren zelf dan? Want iedereen wijst nu naar Anderlecht dat zogezegd niet proper is, maar Vercauteren had zelf ook gerust kunnen weigeren? 

Is na 7 maanden opstappen zo raar trouwens? En dat in een voetbalwereld waar tijd echt relatief is. De ene maand ben je een held, de andere maand lig je buiten... Als jij na 7 maanden op je werk een veel mooiere aanbieding van een andere werkgever krijgt, dan ben je toch ook weg?

Spoiler

En Anderlecht is ook gewoon een mooiere club dan f*cking OHL :chuckle:

En ja, het feit dat hij van sportief adviseur in 1B naar T1 in 1A gaat vind ik echt relevant. Als bijvoorbeeld Beerschot hem nu overnam als sportief adviseur dan zou ik dat een stuk minder proper vinden. Welk signaal geeft OHL nu trouwens aan haar T1? Mooie resultaten vorig seizoen en tot nu toe dit seizoen, maar eigenlijk is dat het werk van Vercauteren?

Over Clement en Club heb ik nooit iets gezegd. Daar kon er nog raar gekeken worden dat hij een ploeg met wie hij kampioen speelde en rechtstreeks de CL in ging verliet voor een rechtstreekse concurrent. Maar daar geef ik Clement echt wel gelijk in: je hart volgen. Want als held bij racing vorig seizoen kon het dit seizoen snel anders uitgedraaid zijn...

Spoiler

En Club is ook gewoon een mooiere club dan f*cking Racing Genk :chuckle:

Maar mijn essentie gaat niet over Vercauteren die kiest voor een T1 job of Leuven verlaat. Dat staat er gewoon los van want zijn keuze begrijp ik.... 

Mijn punt gaat over het feit dat Verschueren niet zo met de vinger moet wijzen terwijl zij of andere clubs net hetzelfde doen. Voetbal is business.

Club is ook mooier dan f*cking Anderlecht :chuckle: ( zegt Diagne e)

Diagne zegt voorlopig nochtans niet veel... Alle, op het veld dan toch :chuckle:

4 minuten geleden, Superjef zei:

Diagne zegt voorlopig nochtans niet veel... Alle, op het veld dan toch :chuckle:

goh 2 goals.... das al meer dan de spits van Anderlecht ? :D die staat op 0 in meer minuten :D 

• Sad 1

20 uren geleden, Superjef zei:

;) 

• Sad 1