Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Dogfacedgremlin

JPL - Speeldag 30

Aanbevolen berichten

STVV - Gent is de enige match die er echt toe doet... (al verliest de rest van PO1 toch liever ook geen punten) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Dogfacedgremlin zei:

STVV - Gent is de enige match die er echt toe doet... (al verliest de rest van PO1 toch liever ook geen punten) 

Als STVV vanuit eigen kracht en enthousiasme speelt, dan moet het wel lukken.

Zou zonde zijn voor hen en een derby voor Genk is altijd moeilijker voor hen.

Dat Zulte nog maar wint van Genk :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 11/3/2019 om 12:43, Dogfacedgremlin zei:

Misschien net spijtig dat STVV - Gent juist tegen elkaar spelen.
Want anders was Antwerpen en Anderlecht mathematisch nog niet zeker van PO1, of zie ik dat verkeerd?

In dat geval hadden we misschien nog meer wedstrijden met belang.

Op 11/3/2019 om 13:45, Iker zei:

Als STVV vanuit eigen kracht en enthousiasme speelt, dan moet het wel lukken.

Zou zonde zijn voor hen en een derby voor Genk is altijd moeilijker voor hen.

Dat Zulte nog maar wint van Genk :D 

Inderdaad ik denk dat ook dat STVV zeker ook de kwaliteiten heeft om mee te spelen in PO1
Al weet ik niet voor of Genk beter af is met of zonder STVV in PO1

Speeldag   2: Genk 1 - 1 STVV
Speeldag 22: STVV 2 - 3 Genk

--> Genk 4/6; STVV 1/6

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden, The Belgian Waffle Iron zei:

Misschien net spijtig dat STVV - Gent juist tegen elkaar spelen.
Want anders was Antwerpen en Anderlecht mathematisch nog niet zeker van PO1, of zie ik dat verkeerd?

In dat geval hadden we misschien nog meer wedstrijden met belang.

Inderdaad ik denk dat ook dat STVV zeker ook de kwaliteiten heeft om mee te spelen in PO1
Al weet ik niet voor of Genk beter af is met of zonder STVV in PO1

Speeldag   2: Genk 1 - 1 STVV
Speeldag 22: STVV 2 - 3 Genk

--> Genk 4/6; STVV 1/6

En Club vs Stvv = 6/6 dus weer 2 punten dichter :D 

Genk zal sowieso anders gaan spelen zonder Pozo. Als ze daar geen oplossing voor vinden en 1 ploeg zit in hun beste vorm...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, Iker zei:

En Club vs Stvv = 6/6 dus weer 2 punten dichter :D 

Genk zal sowieso anders gaan spelen zonder Pozo. Als ze daar geen oplossing voor vinden en 1 ploeg zit in hun beste vorm...

Euhm ik heb spijtig genoeg ook 4/6 voor club. op stvv werd het 2-2 (speeldag 12)
maar kom straks hier met postje daar over en enkele cijfertjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 minuten geleden, The Belgian Waffle Iron zei:

Euhm ik heb spijtig genoeg ook 4/6 voor club. op stvv werd het 2-2 (speeldag 12)
maar kom straks hier met postje daar over en enkele cijfertjes.

Oei ik zat op vorig seizoen te kijken :D

stvv had ons die punten wel gegeven 

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Met nog 1 speeldag te gaan kijken we toch (on)bewust ook al vooruit naar play-off 1.

Vijf ploegen zijn zeker van deze play-off 1: KRC Genk, Club Brugge, Standard Luik, Antwerp en RSC Anderlecht. Voor het 6de een laatste plekje vechten KAA Gent en Sint-Truiden het onderling met elkaar uit. Gent heeft voldoende aan een gelijk spel. Sint-Truiden moet winnen maar mag wel thuis spelen.

Laat ons is kijken hoe deze 7 ploegen het onderling tegen elkaar afbrachten in de competitie.

Dit geeft ons 2 scenario’s. In deze post kijken we naar de 5 reeds geplaatste clubs + gent.

In de volgende doen we het met die zelfde clubs en STVV.

In de eerste tabel kijken we naar de resultaten [Horizontaal zien we de thuis spelende ploeg]:

Top-6Gnt.png.42ced87808adf6c190ccd23a673a3984.png

Als we die cijfers in de rangschikking gieten, zien we wie het onderling best zowel op verplaatsing is, thuis, en in het algemeen.

Bij een gelijken punten kijken we naar de meest gewonnen matchen, vervolgens doelpuntensaldo en als laatste doelpunten voor.

Uit:

Spoiler

UIT-gnt.png.71c0ccca0617d221f2dccf279e2951d1.png

Hier is Genk ruim de beste ploeg.

Standard kon slechts 1 punt pakken op Antwerpen

Thuis:

Spoiler

THS-gnt.png.98ddb183a17ce688d4bcaa5635ee982f.png

Dit Keer is club de beste ploeg, met Genk en Standard in het kielzog.

Antwerpen pakt amper punten thuis.

Algemeen: (thuis en uit opgeteld)

Spoiler

ALG-gnt.png.d85c80000ab9415e27d16e80b6bf9652.png

Genk haalt het voor Club en zou indien de resultaten herhaald worden kampioen worden voor Brugge.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laten we dezelfde denk oefening maken met STVV i.p.v. Gent.

In de eerste tabel kijken we naar de resultaten [Horizontaal zien we de thuis spelende ploeg]:Top-6STVV.png.b0d4bae90f6a2462966d0c60ddcb567e.png

Uit:

Spoiler

UIT-stvv.png.2c6d55666141fd1c24930cd0ab60ee8c.png

Genk is ook hier de beste uit ploeg.

De rest ligt op een hoopje bij elkaar.

Thuis:

Spoiler

THS-stvv.png.261523afcca2a46e7ae55dde0f211a51.png

Club Brugge haalt 15/15.

Antwerpen opnieuw de slechtste van de klas in het "thuisklassement"

Algemeen: (thuis en uit opgeteld)

Spoiler

ALG-stvv.png.cb20427cfbd736ed18b64be4689d194a.png

Een gelijke stand tussen de Club Brugge en Genk, en daarmee wordt ook hier Racing kampioen van België

Conclusie:

Spoiler

Genk wordt 2 maal landskampioen indien de exacte punten worden gehaald als in de reguliere competitie. Alleen maakt STVV het een pak spannender dan AA Gent.
Natuurlijk is de kans zeer klein dat de zelfde punten worden gehaald en liggen ook de kaarten anders dan x-aantal speeldagen geleden.

Hoe vergaat het Genk in de play-offs zonder Pozuelo?

Kan Club Brugge zijn ervaring van vorig seizoen gebruiken in deze play-offs?

Standard is wisselt te vaak goede en minder goede matchen af. Kan Preud'homme dit rechtzetten in play-off 1

Zal Boloni antwerp in de play-off anders laten voetballen of trekt het dezelfde lijn door?

Is anderlecht bevrijd nu play-off 1 behaald? Kunnen ze nog meedoen voor de titel of is europees voetbal het hoogst haalbaar?

Welke rol kan Gent in play-off 1 spelen en hoe zal de beker finale hierin meespelen?

Krijgt STVV na een knap seizoen loon naar werken door play-off 1 te halen, en ook hier in hetzelfde voetbal op de mat te brengen?

Veel vragen voorlopig zonder antwoord.
Deze zullen mondjes maat in P-O 1 worden vrij gegeven

Ik hoop dat jullie deze (nutteloze) statistiekjes kunnen smaken. En misschien kan het voor sommige helpen om te kiezen of ze Gent of Sint-Truiden in play-off 1 willen.

PS: Ik ben niet verantwoordelijk voor mogelijke foutjes :DO:-)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Schoon overzicht, maar de geschiedenis leert ons wel dat de po's altijd speciaal zijn.

Genk kampioen omdat ze beginnen met een bonus en ondertussen tijd hebben om het vertrek van pozo op te vangen.

Club kampioen omdat ze het momentum hebben en getoond hebben met de druk te kunnen omgaan. Recupereren ook nog smaakmaker Danjuma.

Standard kampioen omdat ze 'de' typische play off ploeg zijn en MPH piekt naar play offs. Gewoon ook een goeie ploeg als de mentaliteit goed zit.

Mijn brusselse vrienden kampioen zoals in het weiler tijdperk. Vanuit de organisatie en met een grote dosis geluk.

Den antwerp heeft alle statistieken tegen, maar is een moeilijk te bespelen ploeg voor iedereen. Indien de rest inzakt maken ze een kans.

STVV/kwek hebben beide verdiensten. Die sorloth van gent versus het enthousiasme van esteeveevee. Wie het ook haalt zal moeten hopen op het ineenstuiken van ploegen boven hen om een kans te maken. Beetje zoals in de buffalo's enige titeljaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je vergeet nog de Paarse bond en de Var :chuckle:

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

En als de nummer zes daar eens per ongeluk 28/30 haalt, schieten ze een half punt te kort om kampioen te spelen.

Fuck you Courtois, kutkeeper

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat veel theorieën kunnen kloppen, behalve dat Anderlecht nog zou meedoen om de titel :happy:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niks gezien maar goed ook. Thuis verliezen van Moeskroen, 4 punten achter , Anderlecht volgt op 2. Oh boy :D 

Jammer van stvv

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, Iker zei:

Niks gezien maar goed ook. Thuis verliezen van Moeskroen, 4 punten achter , Anderlecht volgt op 2. Oh boy :D 

Jammer van stvv

Match wel gezien. Eerste helft slecht, tweede helft heel veel beter, maar scoren niet genoeg. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden, Pica zei:

Match wel gezien. Eerste helft slecht, tweede helft heel veel beter, maar scoren niet genoeg. 

Danjuma goed ingevallen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Iker zei:

Danjuma goed ingevallen?

Nope, maar normaal na zo'n lange tijd out te zijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Met momenten slaapverwekkend, maar Vershaeren en Bolasie zorgen ervoor dat ik blijf kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die Verschaeren is idd wel een topper. Ben benieuwd in de po

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waasland Beveren zijnde was het Alt + F4 moest het in FM geweest zijn :))

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
25 minuten geleden, Blup008 zei:

Waasland Beveren zijnde was het Alt + F4 moest het in FM geweest zijn :))

Geen wonder dat die van KV Mechelen vorig seizoen bij Waasland-Beveren gingen aankloppen.

Die kunnen zo'n dingen uitsteken zonder dat het opvalt, omdat ze zo sucken.

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Brechtovic zei:

Met momenten slaapverwekkend, maar Vershaeren en Bolasie zorgen ervoor dat ik blijf kijken.

Met het risico om volledig op mijn bek te gaan maar: 'meh'.

Ergens is het armoe troef en vallen die twee op omdat de ene tenminste een draaicirkel heeft die niet vergelijkbaar is met die van een olifant/fluwelen balbehandeling en den andere snelheid en een schot die wel op kader is.

Bolasie is toch teveel flitsenvoetballer, maar durft tenminste, wat jullie nu nodig hebben.

Verschaeren is nog veel te frêle, maar dat is hem nu met plezier vergeven gezien er geen echt alternatief is en "in youth we trust".

Neemt niet weg dat er in brussel een organisatie en een ploeg staat en zoals eerder aangehaald is dat in onze jupkesliga vaak al voldoende om mee te doen om de knikkers, zeker met een portie geluk (herr weiler style :D )

Eigenlijk niet eerlijk dat Rutten een tussenpaus is, maar het gaat niet lang duren voor men in de bovenste regionen weer gaat dromen van champagnevoetbal en dan vliegt em toch :happy:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
  • Nieuwe aanmaken...