Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Music Maestro


hjs666

Aanbevolen berichten

Mijn top 3 is:

 

 

Ik kan er niets aan doen, maar die intro geeft me steeds opnieuw kippenvel. 

Ik vind het geweldig dat een nummer dat kan doen én ik zet het nooit niet af... 
 

 

Ja... Ik blijf het een fantastisch nummer vinden. 
 

 

Lang getwijfeld over Everlong op 1 of deze van Pearl Jam maar...

De tekst, de gitaar, de stem... 
Enkele jaren geleden op Rock Werchter gezien en dat was echt super...

Nu goed Pearl Jam mag met een pak nummers in de tijdloze staan van mij :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 888
  • Created
  • Laatste reactie

wel leuke nummers,maar toch is er een maar.

persoonlijk vind ik dat er betere nummers zijn van de groepen die je opnoemt

Tool:bvb Stinkfist en Sober vind ik al beter dan Schism

Pearl Jam:Black en Jeremy ook beter dan Alive

Foo Fighters:ben ik niet echte fan van,hebben wel goede nummers daar niet van maar ik vind dat ze veel te hoog staan met Everlong.

 

ik vind het wel spijtig dat groepen zoals Pearl jam en Nirvana er met meerdere nummers instaan (niet onterecht trouwens),maar dan vergeet men bvb Alice In Chains.

Ook niet veel dance nummers,Daan mag er uit van mij met zijn Housewife (vind Swedish Designer Drugs veel beter),mis wel iets van the Prodigy of van the Chemical Brothers bvb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, dat is persoonlijke smaak he. Moest het van mij afhangen, zou die lijst er compleet, maar dan ook compleet anders uitzien.

Ik vind persoonlijk Housewife van Daan beter dan Swedish Designer Drugs. En er zijn blijkbaar meerdere mensen die er ook zo over denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, dat is persoonlijke smaak he. Moest het van mij afhangen, zou die lijst er compleet, maar dan ook compleet anders uitzien.

Ik vind persoonlijk Housewife van Daan beter dan Swedish Designer Drugs. En er zijn blijkbaar meerdere mensen die er ook zo over denken.

 

Schande. SDD > HW.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, dat is persoonlijke smaak he. Moest het van mij afhangen, zou die lijst er compleet, maar dan ook compleet anders uitzien.

Ik vind persoonlijk Housewife van Daan beter dan Swedish Designer Drugs. En er zijn blijkbaar meerdere mensen die er ook zo over denken.

 

Bij mij ook :P .

Dat zal al wel heel duidelijk geweest zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel leuke nummers,maar toch is er een maar.

persoonlijk vind ik dat er betere nummers zijn van de groepen die je opnoemt

Tool:bvb Stinkfist en Sober vind ik al beter dan Schism

Pearl Jam:Black en Jeremy ook beter dan Alive

Foo Fighters:ben ik niet echte fan van,hebben wel goede nummers daar niet van maar ik vind dat ze veel te hoog staan met Everlong.

 

ik vind het wel spijtig dat groepen zoals Pearl jam en Nirvana er met meerdere nummers instaan (niet onterecht trouwens),maar dan vergeet men bvb Alice In Chains.

Ook niet veel dance nummers,Daan mag er uit van mij met zijn Housewife (vind Swedish Designer Drugs veel beter),mis wel iets van the Prodigy of van the Chemical Brothers bvb.

 

Uiteindelijk heb ik verkeerd gekozen hoor :D

Want ik was paar dagen geleden naar Sweet Child In Time aan het luisteren, de versie van 10minuten maar echt... Ik was aan het vloeken! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terjuist eens via De Warmste Week in de Schorre gepasseerd en was daar juist een optreden van een zekere Lapsley. Ik kende ze niet echt, maar toen ze Hurt Me zong was dat echt machtig. Speciale stem en vond haar echt goed zingen live, dat wilt al iets zeggen eh :)

 

QZ6wULa.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...