Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Dogfacedgremlin

JPL - Speeldag 26

Aanbevolen berichten

Hopelijk gaat Gent ook tegen Beveren de mist in, anders is Anderlecht zijn plek in PO1 weer kwijt ^^

En Brugge kan toch maar beter winnen tegen Genk; anders wordt de kloof toch wel heel groot.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
46 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

Hopelijk gaat Gent ook tegen Beveren de mist in, anders is Anderlecht zijn plek in PO1 weer kwijt ^^

En Brugge kan toch maar beter winnen tegen Genk; anders wordt de kloof toch wel heel groot.

Ik denk dat het bij Club teveel rommelt.... 

Als ze tegen Genk niet kunnen winnen dan gaat het er wel heel vies uit zien hoor. Titel is dan wss al beslist als ze al niet beslist is. Nu, voor mij mag Genk kampioen spelen, het zou niet meer dan terecht zijn. Hopelijk gaan die PO's nu is eindelijk verdwijnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Standard thuis tegen de laatste in de stand. Ik vrees er al voor :))

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toch benieuwd wat de Pozzuelo-soap in Genk teweeg gaat brengen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 uren geleden, Superjef zei:

Toch benieuwd wat de Pozzuelo-soap in Genk teweeg gaat brengen...

Speelt ook al even niet goed gewoon. Zouden hem beter laten gaan dat ze weer kunnen focussen op voetbal 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 uren geleden, Blup008 zei:

Standard thuis tegen de laatste in de stand. Ik vrees er al voor :))

Classic standard match voor punten te verliezen :happy:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 uren geleden, Iker zei:

Ik denk dat het bij Club teveel rommelt.... 

Als ze tegen Genk niet kunnen winnen dan gaat het er wel heel vies uit zien hoor. Titel is dan wss al beslist als ze al niet beslist is. Nu, voor mij mag Genk kampioen spelen, het zou niet meer dan terecht zijn. Hopelijk gaan die PO's nu is eindelijk verdwijnen.

Enerzijds zijn we minder in vorm, anderzijds zit het ook soms niet mee gewoon. De VAR is één iets, maar ik heb het voornamelijk over teveel gemiste kansen en teveel dom balverlies dat dan direct afgestraft wordt 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist, Pica zei:

Enerzijds zijn we minder in vorm, anderzijds zit het ook soms niet mee gewoon. De VAR is één iets, maar ik heb het voornamelijk over teveel gemiste kansen en teveel dom balverlies dat dan direct afgestraft wordt 

Uiteraard eerst naar de prestaties zelf kijken. Tegen Cercle moet je altijd winnen, tegen Gent had je moeten winnen. Maar dat zijn matchen die vorig jaar allemaal gewonnen werden door een andere en betere mentaliteit + Diaby werd vaak onderschat, dat is net zoals Boli bij STVV.

Je vloekt er 80 minuten op maar toch.... Diaby legde ze er wel in en Diaby is nooit vervangen geweest door Club. 

Onze defensie staat niet pal, middenveld laat net teveel steken laten, onze flanken zijn gekwetst (Diatta is wel terug maar een Danjuma deed wel goede dingen op die linkerflank) + Wesley is balvast maar is geen goalgetter. Leko had al lang van systeem moeten wisselen na al die blessures, kost tijd natuurlijk maar van een coach verwacht ik oplossingen. Dat heeft hij gehad tijdens de winterstop maar het is precies nog erger geworden. Vormer gefrustreerd, Wesley gefrustreerd,... zo'n dingen komen terug op het veld e. Leko zijn contract dat niet zal verlengd worden.  Teveel randactiviteiten. Het kan niet elk jaar prijs zijn maar deze groep kan veel beter. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Iker zei:

Uiteraard eerst naar de prestaties zelf kijken. Tegen Cercle moet je altijd winnen, tegen Gent had je moeten winnen. Maar dat zijn matchen die vorig jaar allemaal gewonnen werden door een andere en betere mentaliteit + Diaby werd vaak onderschat, dat is net zoals Boli bij STVV.

Je vloekt er 80 minuten op maar toch.... Diaby legde ze er wel in en Diaby is nooit vervangen geweest door Club. 

Onze defensie staat niet pal, middenveld laat net teveel steken laten, onze flanken zijn gekwetst (Diatta is wel terug maar een Danjuma deed wel goede dingen op die linkerflank) + Wesley is balvast maar is geen goalgetter. Leko had al lang van systeem moeten wisselen na al die blessures, kost tijd natuurlijk maar van een coach verwacht ik oplossingen. Dat heeft hij gehad tijdens de winterstop maar het is precies nog erger geworden. Vormer gefrustreerd, Wesley gefrustreerd,... zo'n dingen komen terug op het veld e. Leko zijn contract dat niet zal verlengd worden.  Teveel randactiviteiten. Het kan niet elk jaar prijs zijn maar deze groep kan veel beter. 

Akkoord eigenlijk, maar er zijn factoren genoeg die meespelen die tegen zitten los van Leko of systeem of ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
29 minuten geleden, Pica zei:

Akkoord eigenlijk, maar er zijn factoren genoeg die meespelen die tegen zitten los van Leko of systeem of ...

Uiteraard, zijn CL-campagne was schitterend. 

Dan denk je, ja nu gaan ze ervoor in de competitie. Dan wordt het alleen nog maar erger :D 

Als hij wint van Genk, Salzburg en in Anderlecht dan is het direct goed :D 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Over Leko is 1 ding duidelijk. Als hij geen kampioen speelt, krijgt hij zowiezo zijn ontslag..

KVK verliest helaas drie punten. De goal kon even goed aan de andere kant gevallen zijn. PO1 droom is voorbij (al was die maar klein). Had De Boeck betere resultaten gehaald dan hadden we zeker al een PO1 plek.

Die eerst penalty vond ik trouwens niet echt een penalty waard. Akkoord D'Haene zijn handen waren veel te hoog, maar lijkt me alsnog een beweging om zich te beschermen van de bal.. Swat..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 minuten geleden, Stef zei:

Die eerst penalty vond ik trouwens niet echt een penalty waard. Akkoord D'Haene zijn handen waren veel te hoog, maar lijkt me alsnog een beweging om zich te beschermen van de bal.. Swat..

In de laatste cursus hebben de opleiders het nog uitdrukkelijk gezegd: "Gezichtsbescherming is geen geldige reden om de bal met de hand te spelen. Dat is het nooit geweest."  

:think:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist, Superjef zei:

In de laatste cursus hebben de opleiders het nog uitdrukkelijk gezegd: "Gezichtsbescherming is geen geldige reden om de bal met de hand te spelen. Dat is het nooit geweest."  

:think:

Hij bespeelt de bal niet rechtstreeks. De bal wordt aangeschoten..

Swat, Bruno trapte hem toch zo slecht dat het geen probleem was 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 minuten geleden, Stef zei:

Hij bespeelt de bal niet rechtstreeks. De bal wordt aangeschoten..

Swat, Bruno trapte hem toch zo slecht dat het geen probleem was 

Ook dat... "Aangeschoten bal" is geen officiële term uit de spelregels dus hoeft in principe niet toegestaan te worden. Maar onder de scheidsrechters is daar ook veel onbegrip van naar de opleiders toe dus de meesten passen die regel toch toe. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Superjef zei:

Ook dat... "Aangeschoten bal" is geen officiële term uit de spelregels dus hoeft in principe niet toegestaan te worden. Maar onder de scheidsrechters is daar ook veel onbegrip van naar de opleiders toe dus de meesten passen die regel toch toe. 

Oke.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden, Brechtovic zei:

Didillon toch al meermaals punten gepakt dit seizoen.

Beste transfer van allemaal.

Is inderdaad wel een goede keeper. Maakt soms wel is wat kleine foutjes maar wie niet zeker :D.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Iker zei:

Is inderdaad wel een goede keeper. Maakt soms wel is wat kleine foutjes maar wie niet zeker :D.

Horvath maakt nooit fouten :rofl:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goeie match van Club, moesten een statement maken en dat hebben ze ook gedaan.

Genk was door onze pressing nergens, zelfs met "pozo" erop. Nog niet veel ploegen in geslaagd dit seizoen :D

Wel beetje een gekke gedachtegang om het systeem dat duidelijk niet werkte niet opnieuw aan te passen van Clement (vond ik)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, Pica zei:

Goeie match van Club, moesten een statement maken en dat hebben ze ook gedaan.

Genk was door onze pressing nergens, zelfs met "pozo" erop. Nog niet veel ploegen in geslaagd dit seizoen :D

Wel beetje een gekke gedachtegang om het systeem dat duidelijk niet werkte niet opnieuw aan te passen van Clement (vond ik)

Och jong, het veld was de schuldige.... de rest is zever:wasntme:

• Haha 1
  • Confused 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Clement ziet Club nog veel te graag. Hij ziet ze liever winnen :D

En met Leko zijn job op de helling.. Vrienden onder elkaar e

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.