Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Linkert

Linkert @ Club Brugge KV (2023-2024)

Aanbevolen berichten

Pfoe, veel toppers vertrokken..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Blup008: thanks!

@Politico: inderdaad :)

@Stef: geld genereren om toekomstige toppers te proberen kopen!

Tegen Standard lijden we onze eerste nederlaag in 23 wedstrijden.

In Europa worden we 3de in onze groep. Tegen de echte toppers krijgen we nog geen voet aan de grond helaas.

26.jpg

25.jpg

Helaas krijgen we in de 1/16e finale van de Europa League weer een topper over de vloer.
28.jpg

In de beker van België bereiken we vlot de 1/2e finale waar we tegen Charleroi uitkomen.
27.jpg

En in de Jupiler Pro League hebben we al een mooie voorsprong kunnen uitbouwen.
29.jpg

30.jpg

En deze hadden jullie ook nog te goed, de jaarlijkse staftransfers.
31.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Amai, die play-offs worden echt overbodig zo! Europees moet het toch nog iets beter, thuis wat meer punten pakken. 

En die staf transfers... blijft toch ongezien :D

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Slechts 1 goed Europees jaar gehad op 4 seizoenen, is wat weinig inderdaad. En ik evalueer elk seizoen mijn staf, en als ik betere vind, ga ik die gewoon halen :D

Na Betancur slaagt ook Sisto er in om na een half jaar de Gouden Schoen te winnen.
32.jpg

Diezelfde Betancur moeten we helaas laten gaan. Hij had een afkoopclausule van 21,5 miljoen euro in zijn contract, en hij wilde geen nieuw contract tekenen. Serieuze aderlating...
34.jpg

We trekken wel een Braziliaans talentje aan die op de positie van Betancur uit de voeten kan.
33.jpg

Nog een paar jonge talenten erbij.
35.jpg

36.jpg

En aangezien Phil Jones meer gekwetst is dan iets anders (en Denswil vertrekt), zorgen we voor een bijkomende CV.
37.jpg

Van Vaerenbergh komt tekort voor de echte top en we kregen een mooi bod voor hem. Debuteert bij B&H met twee doelpunten. Fellaini pakt teveel rood en speelt te weinig om zijn loon te rechtvaardigen, mocht dus ook weg. En Denswil is al jaren een trouwe VC en heeft amper tot nooit geklaagd. Ik gun hem zijn transfer.
38.jpg

Op het einde haperen we even in de Jupiler Pro League, maar we eindigen toch nog met een mooie voorsprong.
39.jpg

Anderlecht opnieuw niet naar PO1, KV Kortrijk degradeert.
40.jpg

En zo beginnen we met 7 punten voorpsrong op Waasland-Beveren aan de Play offs.
41.jpg

In de beker spelen we opnieuw de finale, maar ondanks het overwicht van Club, kan AA Gent deze finale toch winnen.
42.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heel spijtig ja, weer zo'n match dat je volledig overwicht hebt, en dat de tegenstander aan 100% afwerkt. Jammer maar helaas.

We pakken de titel uiteindelijk op de 6e speeldag van de play offs, thuis tegen Charleroi.
44.jpg

45.jpg

De finale van de Europa League wordt gewonnen door Chelsea.
43.jpg

Hier word ik ook altijd blij van, er komen nu al leuke talenten uit eigen jeugd, dit kan dat alleen maar verbeteren.
46.jpg

De Champions League werd gewonnen door Real Madrid.
47.jpg

Commercieel overzicht:
48.jpg

Financieel overzicht:
49.jpg

Onze spelersstatistieken:
50.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooie titelwinst.. Hopelijk kan je eigen spitsen kopen! 

Zie net dat KVK degradeert..

NEEM ZE OVER! DOE HET VOOR MIJ! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

In Belgie ben je al te groot, nu Europees nog wat mooie dingen laten zien e.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

België is inderdaad te gemakkelijk geworden. Je haalt wel heel leuke spelers binnen :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Stef: sorry, mijn werk is nog niet af :) 

@Iker: klopt volledig, ik neem er mijn tijd voor :)

@Blup008: jonge talenten halen/opleiden, tofste wat er is!

Onze eerste twee transfers. Ponce doet het uitstekend bij ons, en we konden profiteren van zijn aflopend contract.
01.jpg

Deze jonge Amerikaan was transfervrij en wordt mits juiste begeleding een grote toekomst voorspeld (lees: 5 sterren). Een transfer waar we niet veel mis mee kunnen doen.
02.jpg

De uitleenbeurten van Svilar, Vallejo en Samy worden niet verlengd.

Onze derde transfer is de 23-jarige Senegalees Issa Diop die voor 10,5 miljoen euro overkomt van Inter Milan.
03.jpg

Portugal wint het EK2020. België speelde een zwak EK en werd in de groepsfase uitgeschakeld na nederlagen tegen Frankrijk en Noorwegen en een gelijkspel tegen Wales. Wilmots werd uiteraard ontslagen.
04.jpg

Opnieuw verliezen we een speler door een verkoopclausule. Azzaoui wou ook geen nieuw contract tekenen en dus kon hij voor een relatief laag bedrag weg.
05.jpg

Na het EK kreeg ik de kans om bondscoach van België te worden. Ik ben altijd eerder geneigd om geen duobaan te doen, maar na lang (even) beraad wil ik het toch proberen. Enkel omdat het mijn mooie vaderland is natuurlijk. De Rode Duivels staan momenteel 18e op de FIFA-ranking.
06.jpg

En ook bij Club Brugge krijg ik een nieuw contract, welk ik met plezier onderteken.
07.jpg

Om het vertrek van Azzaoui op te vangen, trek ik de jonge Luis Felipe aan. Hij komt voor 14 miljoen euro over van Cruzeiro. Meteen onze nieuwe recordtransfer.
08.jpg

En ook de Argentijnse spits Fleitas komt over voor 7,5 miljoen euro van Newell's Old Boys.
17.jpg

In principe is onze kern nu klaar. Maar vooral aan de arm van Sisto wordt enorm getrokken door de topclubs, maar ik hoop hem toch te kunnen behouden. Onze winteraankoop Italo heeft momenteel veel noten op zijn zang. Als er een goed bod komt, mag hij weg, zoniet moet hij geduldig zijn kans afwachten. De kern is stevig verjongd, ook 2 spelers uit eigen kern (doelman Maes en Vandamme) zijn toegevoegd aan de A-kern. De keuze voor verjonging zal misschien wel op Europees vlak minder positief kunnen uitdraaien.

Even een overzicht van enkele mogelijke talentjes uit onze eigen jeugd:

Ludovic Maes, doelman
09.jpg

Miro Vandamme, verdedigende mid, maar zou hem graag omvormen tot VC
10.jpg

Hannes Smet, linksback
11.jpg

Bernard Evrad, doelman
12.jpg

Maxime Decorte, centrale middenvelder
13.jpg

Christopher Schmitz, rechtsmidden
14.jpg

Adnane Badaoui, spits
15.jpg

Thibaut Maes, spits
16.jpg

In de Champions League komen we volgende tegenstanders tegen. Geen idee of ik tevreden moet zijn met CSKA, zij kwamen immers uit pot 1.
18.jpg

Mijn debuut als bondscoach was tijdens een oefeninterland tegen Polen. Al bij al een goed resultaat.
19.jpg

De voorbereiding bij Club was goed, enkel de Super Cup konden we niet winnen.
20.jpg

De competitie begint best goed voor ons.
21.jpg

22.jpg

Onze transfers
23.jpg
24.jpg
25.jpg

Onze kern voor het nieuwe seizoen
26.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weer een hele hoop leuke spelers gehaald. Ook mooi dat er wat jongens van de eigen opleiding tussenzitten!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Blup008: zeker en vast, het leukste aan het spel, met jeugd zo goed mogelijk presteren!

@Politico: helaas wel ja...

Van de Rode Duivels wordt niet veel verwacht in de Nations League. Toch wil ik er volledig voor gaan. We starten in en tegen Griekenland.
27.jpg

28.jpg

Ons trainings- en jeugdcomplex kregen ook een upgrade, tijd om eens de faciliteiten onder de loep te nemen.
29.jpg

We spelen onze 2e wedstrijd in de Nations League thuis tegen Italië. Ze geven ons weinig kans, maar gelukkig is voetbal geen absolute zekerheid.
30.jpg

De Italianen speelden verrassend 1-1 gelijk tegen Griekenland op de eerste speeldag. Dat wil zeggen dat België zich bij een overwinning thuis tegen de Grieken kan verzekeren van de 1ste plaats.
31.jpg

Helaas doen we dat niet. De vedetten komen het veld op alsof ze op voorhand al gewonnen hebben, en dat kan al eens tegenslagen. Eens goed geroepen tijdens de rust en enkele vervangingen gedaan en het was al veel beter in de tweede helft. De Belgen drukten de Grieken helemaal weg, zij kwamen nog eenmaal aan onze goal, gelukkig was Courtois niet aan het slapen.
32.jpg

De Italianen moeten in november eerst naar Griekenland, enkele dagen later moeten wij naar Italië en weten we dus of we nog vol aan de bak moeten of niet.
33.jpg

Ondertussen zit ik al aan mijn 300ste wedstrijd als manager.
34.jpg

De Grieken hielden Italië opnieuw op een gelijkspel en zo was ik al zeker winnaar van de groep. Maar het is altijd plezanter om keihard te winnen natuurlijk...
36.jpg

35.jpg

In de Champions League kregen we het, zoals verwacht, zwaar. Al hebben we de uitschakeling volledig aan onszelf te danken. Thuis tegen CSKA Moskou een 4-1 (aan de rust) weggeven, doe je niet ongestraft. Onbegrijpelijk, zeker als je dan 2 weken later gemakkelijk met 0-3 gaat winnen in Moskou. Op de laatste speeldag halen ze een punt in München en steken ze ons dus voorbij.
37.jpg

38.jpg

In de Beker van België laten we het helemaal hangen. Heel wat spelers kregen rust tegen Waasland-Beveren, de andere jongens konden zich niet bewijzen.
39.jpg

In de competitie speelden we te vaak gelijk, we hebben ook lang moeten achtervolgen op AA Gent, maar op de laatste speeldag voor de winterstop konden we er toch over springen.
40.jpg

41.jpg

Het wordt ook weer een spannende transfermaand. Veel van mijn spelers zijn gegeerd, Gedoz wil nu definitief weg, De Bock is 3-4 maanden out dus ook daar is weer versterking nodig...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dus Italië gaat naar divisie C ofwa? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi met België. Jammer van de CL, en in de JPL lig je op schema, ondanks de gelijke spelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi gedaan met België.

CL had ik toch een 3de plaats verwacht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uren geleden, Iker zei:

Mooi gedaan met België.

CL had ik toch een 3de plaats verwacht.

Ik ook :( 

Pione Sisto wint opnieuw de Gouden Schoen, echt een beest van een speler!
42.jpg

Ik ben enorm tevreden dat ik Fernando Cano terug in Brugge mag verwelkomen, en ditmaal niet op huur. Deed het enorm goed toen ik hem huurde, en nu is hij van ons.
43.jpg

Onze tweede transfer is een jonge Kroatische linksback, Dragutin Marjanovic. Eerder uitgeleend aan Gent en Anderlecht, en nu definitief in Brugge.
44.jpg

Omdat toch duidelijk werd dat onze verdediging soms wat steken liet vallen, trek ik een ervaren VC aan. Jemerseon komt voor 9,75 miljoen euro van Bayern München.
45.jpg

Gelijk nemen we nog een jongere van Bayern over voor 3,1 miljoen, ook op de VC. Onze Amerikaan Williams en jonge Belg Vandamme lenen we uit om nog wat ervaring op te doen.
46.jpg

In de WK-kwalificatie wordt België opgedeeld in de volgende leuke groep:
47.jpg

Opnieuw moeten we afscheid nemen van een toptalent, door een minimale afkoopsom (ik weet het, amateur). Op de koop toe gaat 40% daarvan naar zijn vorige ploeg, Belgrado (ik weet het, nog grotere amateur). Daarom halen we ons jonge talent, Decorte terug uit Italië.
48.jpg

Op de voorlaatste speeldag steken we AA Gent dan toch voorbij, en op de laatste speeldag lopen we zelfs nog wat uit na het onderlinge duel.
49.jpg

50.jpg

51.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Blup008: dank je :D 

@AlohaFromHell: ik hoop het ook, mag wel stilaan gaan komen nu

De bekerfinale is een Limburgs onderonsje, STVV wint de finale na strafschoppen tegen RC Genk.
52.jpg

Met de Rode Duivels verloren we een oefenmatch van Marokke met 1-2 op eigen veld, ondanks we de betere ploeg waren. Enkele dagen later begonnen we thuis aan onze WK-kwalificatie tegen Estland. Het is duidelijk dat onze efficiëntie de hoogte in moet.
53.jpg

54.jpg

In de Play offs komen we echt helemaal op dreef, en op speeldag 6 slepen we de titel binnen. We spelen bijna de perfecte play offs, enkel die tegendoelpunten steken mij tegen, slechts tweemaal de 0 kunnen houden.
55.jpg

56.jpg

Onze spelersstatistieken:
57.jpg

De Europa League werd gewonnen door Celta de Vigo.
59.jpg

De Champions League werd gewonnen door Bayern München.
60.jpg

Met de Rode Duivels spelen we nog twee WK-kwalificatiewedstrijden. We beginnen in Hampden Park tegen de Schotten.
63.jpg

En onze tweede wedstrijd is thuis tegen de Ieren.
64.jpg

En dat brengt ons op volgende tussenstand.
65.jpg

Commercieel overzicht:
61.jpg

Financieel overzicht:
62.jpg

Enkele seizoenen terug kwamen we in de top 100 van rijkste clubs ter wereld. Ondertussen staan we al op een mooie plek.
66.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.