Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Wie is jou beste regen?


Darkness-SI-

Aanbevolen berichten

Als ik er aan denk neem ik screenshots, maar in mijn eerste longtime save van FM19 waren er enkele top Belgen. 

 

Haraldo (spits, Braziliaanse Belg) beter dan Lukaku had iets van 140 interlands en 80 gemaakte goals

Bilal Faure (AML) effencienter dan Hazard. 

 

En nog enkele meer.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

5 uren geleden, Darkness-SI- zei:

 

Talentje hoe is het afgelopen?

 

3ad1d215bd30af6bc8310a3d0c33252f.png

 

Ik zit nog maar een half seizoen verder :P

Waarschijnlijk zijn mijn faciliteiten te slecht om er iets van te maken. Maar toch een goede speler voor de Deense derde klasse. Hopelijk ontwikkelt hij zich goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Youssef Hajji, uit mijn Gibraltar game.

 

Marokaan, uitgeleend aan een rivaal van mij Europe FC. Komt in een beker duel in de 64e minuut en scoort 4 keer

 

q8FFG0.png

 

Voor Gibraltar standaard leuke speler dus gekocht en weer uitgeleend aan Europe FC op ervaring op te doen

 

TDTU35.png

 

Nu een van de beste internationals voor Gibraltar, onderdeel van het team dat (met veel geluk) het wereld kampioenschap won

9gRX6a.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...