Jump to content

Welkom Gast!

Sign In or Create my Account om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Politico

A new York City FC story

Recommended Posts

VNcnZJV.png

03hkRms.png

fTTMKtF.png

YYjcbhu.png

@Blup008 je zegt het juist: ALS we die inhaalwedstrijd winnen...

@Pica ik heb zo mijn goede momenten ;)

@stvvrules amai, jij hebt het nog over de promotie, serieus stuk moeten bijlezen dan! :D

Aha, ge zijt gewoon geniepig ant scouten voor jun eigen ploeg. Sneaky wi.

9 minuten geleden, Pica zei:

Aha, ge zijt gewoon geniepig ant scouten voor jun eigen ploeg. Sneaky wi.

Zou stom zijn om het niet te doen e! Zeker gezien het (goedkope) talent in de Liga Postbon! Ons eigen scoutingsapparaat kan maar scouting in het VK + de kennis die de scouts nog hebben (bv. Eddy voor België), 

Ik vond het enorm vreemd dat die speler maar drie sterren kreeg, maar toen stelde ik vast dat hij drie sterren heeft bij Colombia, en niet in York. Ziet er een zeer goede speler uit!

7 minuten geleden, Blup008 zei:

Ik vond het enorm vreemd dat die speler maar drie sterren kreeg, maar toen stelde ik vast dat hij drie sterren heeft bij Colombia, en niet in York. Ziet er een zeer goede speler uit!

Haha, ja bij York gaat die los vijf sterren hebben en in zijn eentje de rest van de spelers degraderen tot meelopers waarschijnlijk :D

En handig als je die laat debuteren ben je favoriet personeel, helpt ook in de onderhandelingen :D

Van zo één kan ik enkel maar dromen

(En ja veel te druk gehad om alles na te lezen)

QMCazLE.png

zpTySxi.png

7uqd8UA.png

De eindstand in the Championship 2022-2023

Spoiler

XQMLJ20.png

@Pica I'm a sneaky bitch...

@Blup008 wordt onze absolute topspeler. Wel nefast voor de progressie van ons jong Belgisch talent Dubois gezien die op dezelfde positie speelt.

@stvvrules maar goed dat je nu weer bij bent! ;) Enneuh, inderdaad, dat was nog zo'n sneaky move van mij, de onderhandelingen werden pas na zijn debuut onder mij opgestart :D

Auw, wel balen dat een ploeg met hetzelfde aantal punten rechtstreeks promoveert... Beloven wel spannende play-offs te worden!

QPtEVRe.png

NyfNNa3.png

9WHUGJ8.png

1k70lXK.png

@Superjef inderdaad, hadden we ergens een puntje meer weten te pakken, dan zaten we nu in de Premier League. Nu wordt het nog minstens één extra seizoen Championship.

@Blup008 en @stvvrules Bedankt heren, maar jullie kaarsjes in Scherpenheuvel hebben helaas niets opgeleverd.

Spijtig, maar is ergens wel niet slecht om te zien dat het niet altijd van een leien dakje gaat ook :D .

Zo zijn mijn falen minder erg! :P

Toch een knap seizoen, volgend jaar de oppergaai dan maar !

Eens je in de pl zit krijg je heel veel geld binnen

Jammer, maar vergeet niet dat je nog maar net in de Championship zit. Met die nieuwe Colombiaan zal je wel vlammen :))

mY0WnMM.png

NgN5ZZv.png

2zpxVEa.png

@Pica falen falen… als ik geld op mezelf had ingezet was ik nu schat rijk!

@stvvrules dat is inderdaad het plan, maar dan moeten we daar wel eerst geraken.

@Blup008 één speler maakt het team misschien beter, maar heb spijt dat we niet meer Colombianen mogen halen, want dan was het snel beklonken geweest denk ik!

Jammer van dat extra jaartje, maar zo kunnen jullie nu verder bouwen om er hopelijk volgend seizoen al te staan met een ploeg die nog meer PL-waardig is...

Heel erg jammer van de niet promotie! Volgend seizoen met de titel dan maar. Ook goed met Colombia!

En, was het een beetje de moeite wat in de enveloppe zat? Dit moet alvast een mooie boost zijn om aan het nieuwe seizoen te beginnen!

T5jIVuD.png

RD5WvyE.png

UWw06Lk.png

Onze andere nieuwe middenvelders

Spoiler

James Garner pikten we op uit de jeugdopleiding van het grote ManU. Daarvoor speelde hij echter geen minuut, hij moest het vooral hebben van uitleenbeurten bij Charlton en afgelopen seizoen was hij dan een vaste pion in het team van concurrent Bristol. Zij wilden hem ook definitief aantrekken, maar talmden te lang zodat hij nu bij ons op het middenveld samen met onze Colombiaan en Grimes de lijnen kan komen uitzetten.

BtBgTLR.png

Chris Griffiths werd ons door zijn manager aangeboden. Net zoals aan een 20-tal andere clubs. Hij had onmiskenbaar talent, maar als ook enkele Premier League ploegen in de dans springen dan weet je dat het moeilijk wordt. Tegen alle verwachtingen in ging Chris in met onze voorwaarden en koos hij niet voor het geld van oa Man City. Het is dan ook duidelijk dat het in het kopje goed zit bij deze jonge kerel die een grootse toekomst wordt voorspeld.

5Xe3d9K.png

Onze nieuwe flankverdedigers Freeman & Miles

Spoiler

Rechtsachter Kieran Freeman komt ook uit Schotland en zal de strijd met de snelle 19-jarige David Ikechukwu die vorig seizoen aan de oppervlakte kwam, moeten aangaan. Hij komt gratis over van Southampton maar speelde de vorige seizoenen in de Schotse Premier League bij Hibernian en meer recenter bij de Rangers waar hij zelfs al Europees mee speelde.

twOXiQH.png

Onze linksachter, Shaun Miles komt over uit de jeugdopleiding van Liverpool. Met Lewis hebben we daar momenteel al wel een klepper lopen, maar Miles is nog maar 18 en kan nu al makkelijk mee met de rest van de ploeg dus zal zeker zijn deel van de wedstrijden krijgen.

0222Ky2.png

vMjAoZ0.png

@Blup008 merci!

@Superjef het geld uit de enveloppe werd direct geïnvesteerd in het opwaarderen van onze faciliteiten ;)

• Like 1

Versterkt uit de periode, komt dus goed.

Ook goed dat eindelijk die faciliteiten verbeterd worden