Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Stef

KV Kortrijk en België naar de top

Aanbevolen berichten

e687bf67073952070f10e52a74061e5f.png

240px-KV_Kortrijk_Logo_2016.png

Omdat verhalen terug hip zijn, ga ik iets maken met KV Kortrijk. Niet de club van mijn dromen, maar een club met een uitdaging.. Een grotere uitdaging omdat ik dus een DOF challenge ga doen. DOF? Director of Football challenge. Het enige wat ik doe is trainer en tactieken maken. De spelers kopen, verhuren, verkopen, huren, contract aanbieden,.. is voor TD Rik Foulon. Staf gerelateerde zaken zijn voor Matthias Leterme. De scouting gebeurt door Gil Vandenbrouck die hoofd scouting is.

Selectie

moXTFJr.jpg

Ik lig van niet veel wakker. Dit is een gebalanceerde kern waarmee PO1 haalbaar moet zijn.

Misschien een derde doelman, maar wie gebruikt er nu een derde doelman?

Tactiek

9fvRwNo.jpg

Dit is de tactiek die gebruik. Ook wel gekend als de Copa Manageria halve finale tactiek ;) 

Die vind je hier terug: 

Bon, ik ga even beginnen aan de voorbereiding.

Sorry alles ik jullie favoriete ploeg kapot speel.

Veel liefs.

Stef

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

MOET GIJ DA NIE ALLEMAAL IN CAPS PRESENTEREN?

Succes met KVK ;)

• Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

KV Kortrijk Voetbalt naar de top

De opener voor De Kerels begon in het Jan Breydelstadion. Club Brugge was klaar om hun titel te verlengen dit seizoen en wij moesten ons bewijzen.

We waren 9 minuten ver toen we een hoekschop kregen. Mitrovic (Club) maakte een duwfout tegen Kagelmacher in de zestien meter. Strafschop!

Mboyo kon direct goed starten en ons op voorsprong knallen. Club Brugge moet zich duidelijk herpakken, maar dat lukt niet. In de 39ste minuut scoren opnieuw. De Sart plaatst zijn hoekschop mooi in de kleine rechthoek. Kagelmacher kopt eerst tegen de deklat, maar Rougeaux is bij de pinken en schiet de 0-2 binnen. Weer via een stilstaande fase scoren! Rusten geblazen!

Tijdens de rust geef ik de speler mee om al wat tijd te rekken. We spelen nog altijd tegen de kampioen van België. Gelukkig voor ons is de kampioen nog niet wakker.  Het is wachten op een foutje in onze verdediging. Vanaken staat ongedekt in de zestien meter en knalt hem erin. Goeie speler die hans!

Tijd voor wat tactische aanpassingen! Ik smijt Hines Ike centraal in de verdediging en offer wel Mboyo op. Chevalier gaat soms met Ezekiel diep in de spits spelen en we gaan de bal naar voor pompen als we die hebben. De rest van de ploeg moet verdedigen. 

Dat verdedigen gebeurt treffelijk, en dat pompen ook. Het is D'haene die de counter start met een lange pass naar Ezekiel die in 1 tijd de bal nog eens crosst naar Chevalier. Die staat tegenover Luan Peres die zich in de loeren laat leggen door Teddy. Den Teddy schiet eerst op Letica, maar de rebound scoort hij wel. 1-3! We blijven kansen creëren! Azouni komt alleen voor doel door een mooie actie van Ezekiel, maar besluit naast. 

Weer D'haene stuurt een bal diep. Dit keer naar Chevalier die opnieuw het duel tegen Luan Peres wint! De Braziliaan heeft een verschrikkelijke avond. Chevalier crosst en bereikt zijn maatje Ezekiel. Die knalt genadeloos hard de 1-4 eindscore tegen de netten.

O7rpU1I.jpg

Wat een overwinning. 

Veel liefs,

Stef

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik werd wakker. Badend in het zweet. Had ik nu echt zo gedroomd? Ik, een werkmens, die plots trainer werd van KV Kortrijk? Bizar.. Ik download de krant en begin half slaperig te swipen.. @vantruien eindigt 4de met Lille. De krant spreekt van de next big thing..

Vanwaar komt die plots vraag ik mezelf af. Heb ik in een coma gelegen? Bizar.. Ik besef plots dat we mei 2019 zijn?! We waren gisteren toch de 14de januari?! Wat?! Ben ik nog aan het dromen? Ik word duizelig en het wordt zwart voor mijn ogen.......... 

achtergrond-zwart.jpg

• Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dagelijkse kost in uwe jobsector?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

KV Kortrijk nu al play-off 1 kandidaat!  Met slechts 3 tegengoals en 7 gemaakte goals doet KV Kortrijk het heel goed. Alleen Standard Luik kon twee punten afsnoepen van de Kerels.

JQoYs4K.png

Zo krijgen we toch een speciale stand. Van de zogenaamde G6 staat er slechts 1 team in de top 10..

D1RMbxD.png

Onze technische directeur heeft ook maar 1 transfer gedaan en dat is Collins Fai. Hij komt vooral onze rechterflank versterken. Hij speelt uitmuntend goed als rechtsbank!

pUUim8v.png

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sterk bezig, ben benieuwd hoe die technische directeur u zal helpen of kloten naarmate het verhaal vordert :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Stef zei:

Alleen Standard Luik kon twee punten afsnoepen van de Kerels.

Helden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fuck zeg, alles in de handen van een incapabele TD leggen, gij zijt zot jong :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Persoonlijk heb ik het gevoel dat die TD mij dik gaat irriteren.. 

Lepoint, Kanu, Kumordzi,.. mogen weg. Dus ik heb ze overbodig gemaakt. Wat besluit dieje zot te doen. Stojanovic op de lijst te zetten en die is bijna verkocht.. Zo zal ik 1 diepe spits hebben (ezekiel) en 1 target man (dieje avenatti) 

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op cruise control.. Zo kan je het beginnen noemen. Alleen in de Croky Cup maakte we een slippertje. Een B team speelden, en ze deden het niet goed. Anderzijds doet onze loanie Collins Fai het ook goed met 2 gescoorde goals. Ezekiel wist over de 5 matchen ook 4 keer te scoren. Tegen Eupen wisten we wel met een gelukje gelijk te spelen. Kampioenengeluk?

GIkVN7L.png

Zo staan we samen met Standard ongeslage aan de top. Wie had dat gedacht? Menig voetbalkenner heeft het over een omgekeerde wereld.

4HE8GYP.png

Onze technisch directeur heeft werk verricht! Helaas geen goed werk. Stojanovic vertrekt voor 275.000 euro. Via clausules kan het oplopen naar 425.000 euro. Mooi bedrag, maar ik hoop dat we deze winter dan een nieuwe spits kunnen aantrekken..

B9DTn4t.png

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 uren geleden, Superjef zei:

Club, Gent en Genk :ohh:

Echt e. Slechtste start die ik ze ooit heb zien maken in FM19! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.