Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
KingTheManiak

Liverpool

Aanbevolen berichten

Ik ben een carriere gestart met Liverpool. Heb seizoen al helemaal gespeeld en zal even snel door mijn seizoen heen lopen.

In de Carabao cup had ik hele leuke affiches, speelde bijna elk duel met mijn reserve spelers omdat het maar een b toernooi is.

581c889cda8daa7c65598f4c26ca4f66.png

Zoals jullie kunnen zien, heb ik mijn 1ste prijs binnen als coach van Liverpool.

FA CUP

592b7899e8d8d1599a3c6700936a3b1b.png

Ditmaal trok ik aan de kortste eind tegen Manchester City. In een spannend.

Champions League

646d5daea08327478bdfcdf69ecdf7a5.jpgWat moet ik hiervan zeggen. Een geweldig seizoen gedraaid, alle duels gewonnen. Kan alleen maar trots zijn.

Premier League

4a88a464fe871fcbd97ba8f75835f045.jpg48288fd07cb7fa1114c1a10cae45b66e.jpg

Eindstand Premier League

8d8e1510db205ea2168cb0bcb80e4a9e.jpg

In de competitie heb ik ook niks te klagen gehad dit seizoen. Top prestatie hebben de jongens dit seizoen neergezet.

Transfers seizoen 2018/2019

3b3e59cc6f0c2e595dc1f6fa8f6c4c61.jpgBlij met de transfers die ik uiteindelijk gedaan heb. Misschien had ik voor Matip meer kunnen krijgen. Maar de grote transfers voor mij hebben hun waarde ook meteen bewezen.

Wanneer jullie iets missen, hoor ik het graag.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sterk seizoen, wat is de ambitie eigenlijk? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden, KingTheManiak zei:

Grootste club ter wereld worden en de beste natuurlijkB)

Zal niet moeilijk worden als je zo verder doet. Bij mij is meestal de fun er snel af als ik zo blijf winnen :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeer sterk eerste seizoen! Benieuwd wat je in u tweede seizoen gaat presteren, moeilijk om dit te overtreffen :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.