Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Blup008

Blup008@Tarup/Pårup

Aanbevolen berichten

De oude garde kent mijn 'verhalen' wel. Als werkloze zondagsamateur beginnen, met alle speelbare competities geselecteerd. De eerste ploeg dat mij uitnodigt voor een sollicitatiegesprek, wordt mijn nieuwe team, en het doel is het allerhoogst mogelijke halen.

In vorige FM versies ben ik erin geslaagd om de Champions League te winnen met een Noors, Bulgaars en IJslands team, beginnend van de allerlaagste regionen. In FM19 begint het avontuur in de Deense derde klasse: Tarup-Paarup Idrætsforening, of kortweg Tarup/Pårup.

Ik heb al een tijdje stil gelegen in het hele FM verhaal, dus het zal terug wat zoeken worden. Gelukkig staat er geen druk op de ketel:

image.png

• Like 3
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ma how seg, dat bestaat niet? :D 

Gedaan met die zever over dat Blup geen FM heeft :D 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tarup Parup? Woordspelingen liggen alvast voor het grijpen :happy:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 minuten geleden, SgtPepper zei:

Hebt gij ook niets met Luxemburg gedaan? 

Daar ben ik ooit mee begonnen, maar er zat een bug in die Luxemburgse competitie, waardoor de helft van mijn savegame niet meer marcheerde :P 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Veel succes!

Je laadt effectief alle speelbare competities? Ga je daar dan een seizoen mee verder en doe je ze dan weg? Of start je dan een nieuw spel en kies je minder competities en pak je dan de ploeg van uw eerste spel? Want met alle competities gaat dat toch niet vooruit?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, smetje zei:

Je laadt effectief alle speelbare competities? Ga je daar dan een seizoen mee verder en doe je ze dan weg? Of start je dan een nieuw spel en kies je minder competities en pak je dan de ploeg van uw eerste spel? Want met alle competities gaat dat toch niet vooruit?

Gaat inderdaad niet zo snel vooruit, maar ik blijf wel met al die competities spelen. Gewoon omdat er dan meer spelers in de database zitten, en ik overal kan scouten. Op zich stoort mij dat niet. Meestal draait FM toch op de achtergrond wanneer ik met andere zaken bezig ben, en speel ik af en toe een wedstrijd :))

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Veel succes hiermee

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 uren geleden, Rhand zei:

2029 CL winst, called it first.

Ik ga voor 28 :D

Succes, Blup. Schitterende uitdaging.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

How, ik moet eerst FM terug nog wat aanleren, en 2 keer promoveren :))

Volgens mij zal het nog niet voor 2030 gebeuren :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uren geleden, Blup008 zei:

How, ik moet eerst FM terug nog wat aanleren, en 2 keer promoveren :))

Volgens mij zal het nog niet voor 2030 gebeuren :P

Waar is die ambitie man?

2 jaar per promotie, 2 jaar om kampioen te spelen en dan nog 4 jaar over om de CL te winnen.

Apenootjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De tactiek. In plaats van zo'n standaardopstelling te gebruiken, ga ik mijn creativiteit eens de loop laten gaan. In één of andere vorige FM versie, had ik zeer veel succes met een 3 1 2 4 opstelling. Of een 3 3 4, het is maar hoe je het wil bekijken. Ik dacht dit in Denemarken ook eens te proberen, maar er is nog een serieus pak werk aan de winkel...

image.png.fe4342dad4f906fa2c0e914dee7edf62.png

Met dat systeem deden we het voortreffelijk in de voorbereiding. 32 doelpunten in 7 wedstrijden, maar ook wel een heel pak tegen. Dat laatste hekelpunt ging ik wel aanpakken door het seizoen heen.

image.png.6ee14c14c52a79e2e2222f84af28e624.png

Tot het echte werk startte. Drie duels op rij verloren met amper één goal verschil. Uitgeschakeld in de beker, met moeite gelijk tegen de andere degradatiekandidaten... Het gaat precies nog een vrij lang en zwaar seizoen worden.

image.png.8638c60542016d98fbd5b12e53cdaadc.png

Er is wel dringend een nieuwe kwaliteitsinjectie nodig, en ik heb nog geen clue hoe dit 'vernieuwde' scoutingsysteem werkt. Mijn enige scout staat op Denemarken om te scouten, maar deze slaagt erin om geen enkele speler te vinden. de spelers dat we aangetrokken hebben, zijn meestal spelers dat zichzelf aanbieden bij de club.

We halen een heleboel nieuwe aanwinsten erbij, maar de meesten zijn intussen al zo outdated dat het toch niet de gewenste versterkingen blijken te zijn.

image.thumb.png.4382ba338d20abde6a47290a623d289b.png

image.png.a8d6e75067c800b334fa2e8d86f2d894.png

image.png.d1cdd91ac7642b4c0f00495a092071a3.png

Ik heb nog redelijk wat werk voor de boeg!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oei, het is Tarunder aan het worden? 

• Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minuten geleden, Iker zei:

Oei, het is Tarunder aan het worden? 

Hahaha!

Al een geluk dat ik niet kan degraderen 8)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Binnenkort een gesprekje met het bestuur..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uren geleden, Blup008 zei:

Hahaha!

Al een geluk dat ik niet kan degraderen 8)

Oei, toch wel

• Haha 1
  • Confused 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Blup008 zei:

Oei, toch wel

Technisch gezien kan je niet degraderen daar de competitie niet speelbaar is en jij dus lang daarvoor reeds ontslagen zult worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oh Blup speelt terug FM. En doet een 'verhaal' reden genoeg om hier terug langs te komen :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die start is inderdaad niet om naar huis over te schrijven, maar ik geloof in u !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.