Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
stvvrules

FMZone Belgium Update

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

Amai als we dat voor alle teams moeten doen, gaan we toch wel ff bezig zijn :o

3 uren geleden, Rhand zei:

Als ge nen data update wilt doen voor heel Belgie, weet ge op voorhand dat ge lang bezig gaat zijn ;)

En persoonlijk vind ik ook wel dat als ge iets uitbrengt, het ook goed moet zijn. Vele handen maken het werk licht he!

En vergeet ook niet dat al het werk voor een lange tijd up-to-date gaat zijn, een club veranderd niet zomaar even van clubkleuren, stamnummer, stadion, ... ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
41 minuten geleden, M0n3y zei:

En vergeet ook niet dat al het werk voor een lange tijd up-to-date gaat zijn, een club veranderd niet zomaar even van clubkleuren, stamnummer, stadion, ... ;) 

En zelfs al hebben ze stadionplannen. Dat duurt nog altijd lang :D

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Twee opmerkingen:

- Er is toch heel wat in die Excel-file wat we nooit (of heel moeilijk) te weten gaan kunnen komen?

- Is het niet realistischer om eerst met Vlaanderen te beginnen. Ik denk niet dat er veel Franstaligen deze site bezoeken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Superjef zei:

Twee opmerkingen:

- Er is toch heel wat in die Excel-file wat we nooit (of heel moeilijk) te weten gaan kunnen komen?

- Is het niet realistischer om eerst met Vlaanderen te beginnen. Ik denk niet dat er veel Franstaligen deze site bezoeken?

image.png

Ja die bijvoorbeeld :D

6 euro voor 3de en 4de prov

7euro voor 2de

8 euro voor 1ste

Zo ga ik ticketprijs en zo instellen.

Trainingsfaciliteiten en zo kan ik voor limburg misschien nog min of meer inschatten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gaan we dan ineens ook voor een nieuw logo pack? Had hier al in een ander topic gelezen dat ze ook al bezig waren met de ontbrekende faces van Belgen (en jeugd) te verzamelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, stvvrules zei:

image.png

Ja die bijvoorbeeld :D

6 euro voor 3de en 4de prov

7euro voor 2de

8 euro voor 1ste

Zo ga ik ticketprijs en zo instellen.

Trainingsfaciliteiten en zo kan ik voor limburg misschien nog min of meer inschatten.

Die heb ik er uiteindelijk bijgestoken omdat je ergens vermeld hebt dat je eventueel clubs zou aanschrijven om te helpen met de data te verzamelen.

En misschien zit er hier iemand die voor bepaalde clubs soms gaat kijken en dus weet wat de ticketprijzen e.d. zijn, of hoe de trainingsfaciliteiten zijn. Dan kan die dat wel invullen.

Het was uiteindelijk een voorbeeld file, en niet alles kan geweten zijn of kan ingevuld worden. Ze staan er gewoon bij voor het geval er toch iemand iets ervan weet voor bepaalde clubs.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Denk vooral dat de historiek van de spelers moeilijk wordt, alsook de financiën.

Van de meeste clubs vinden we zo wel contact gegevens op hun website terug. Als we vanuit FMZone een standaard e-mail opstellen met de file in bijlage denk ik dat we wel wat respons mogen verwachten, niet?

Al zullen de spelers zichzelf wel vaak als 'topper in een divisie hoger' omschrijven, :p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
24 minuten geleden, Rhand zei:

Die heb ik er uiteindelijk bijgestoken omdat je ergens vermeld hebt dat je eventueel clubs zou aanschrijven om te helpen met de data te verzamelen.

En misschien zit er hier iemand die voor bepaalde clubs soms gaat kijken en dus weet wat de ticketprijzen e.d. zijn, of hoe de trainingsfaciliteiten zijn. Dan kan die dat wel invullen.

Het was uiteindelijk een voorbeeld file, en niet alles kan geweten zijn of kan ingevuld worden. Ze staan er gewoon bij voor het geval er toch iemand iets ervan weet voor bepaalde clubs.

Hmm oke, ja in limburg kan ik dat wel inschatten, maar er gaan natuurlijk ook onrealisten bij zijn :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.