Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
stvvrules

FMZone Belgium Update

Aanbevolen berichten

De FMZone Belgium Update komt terug, nadat we enkele jaren geleden al zorgden voor de update die belgie speelbaar maakte tot de allerlaagste provinciale klasse in ons land, gaan we nu opnieuw proberen om de database te hermaken.

In het begin gaan we vooral proberen om alle clubs en competities aan te maken tot de laagste, daarna gaan we proberen om zoveel mogelijk clubs te voorzien van spelers. Hiervoor zullen we op zoek gaan naar leden om dit aan te vullen.

To do:

--Buiten FM

-Informatie van de clubs (clubkleuren,oprichtingsjaar, ..)

--FM

-Aanmaken competitieboom Belgie

-Aanmaken provinciale clubs

Wie zich geroepen voelt om een handje toe te steken, altijd welkom !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Succes. Je kunt 2de en 3de automatisch toevoegen. (al klopt de regio instellingen dan niet ivm dalen en stijgen) 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Overzicht clubs provinciale in Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen en Antwerpen toegevoegd

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Knap initiatief!

4 uren geleden, stvvrules zei:

To do:

--Buiten FM

-Informatie van de clubs (clubkleuren,oprichtingsjaar, ..)

Wie zich geroepen voelt om een handje toe te steken, altijd welkom !

Maar hoe zien jullie dit precies? Als ik alle informatie heb  over KFC Neder-Over-Heembeek, op welke manier geef ik dat door? Wat zijn de deadlines? Lijkt mij het beste dat je een standaard Excel file maakt voor alle clubs met op tabblad 1 alle club info, tabblad 2 alle spelersinfo, tabblad 3 alle staff info, etc.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
42 minuten geleden, Rhand zei:

Knap initiatief!

Maar hoe zien jullie dit precies? Als ik alle informatie heb  over KFC Neder-Over-Heembeek, op welke manier geef ik dat door? Wat zijn de deadlines? Lijkt mij het beste dat je een standaard Excel file maakt voor alle clubs met op tabblad 1 alle club info, tabblad 2 alle spelersinfo, tabblad 3 alle staff info, etc.

Ik dacht die hier in de desbetreffende topics te zetten, maar misschien is een excel beter.

Zal het even bekijken, goede tip.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alle overzichten clubs provinciale reeksen staan erin

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, Superjef zei:

Damn, dat zijn er toch best wel veel :happy:

Echt hee pff waar zijn wij aan begonnen seg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor KCVV Elewijt (3C en 4D Vl.Bra) heb ik een excelleke klaar, naar wie stuur ik het door? Of wordt er een google docs aangemaakt ofzo?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden, Politico zei:

Voor KCVV Elewijt (3C en 4D Vl.Bra) heb ik een excelleke klaar, naar wie stuur ik het door? Of wordt er een google docs aangemaakt ofzo?

Afbeeldingsresultaat voor who's a good boy

@stvvrules ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat voor info moet je precies hebben? Ik zal dan even kijken of ik wat info kan krijgen over clubs uit bv De Klinge, Sint-Gillis waas, kieldrecht en omstreken

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
33 minuten geleden, EchtEenVoetballer zei:

Wat voor info moet je precies hebben? Ik zal dan even kijken of ik wat info kan krijgen over clubs uit bv De Klinge, Sint-Gillis waas, kieldrecht en omstreken

Onze motor vol inzet onze kleine held 

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 uren geleden, Politico zei:

Zet die als bijlage in het topic van vlaams brabant ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat betreft de vragen over info, ik heb even FM 2017 editor erbij genomen en ik heb een willekeurige 1ste provincialer, 2e provincialer en 3e provincialer gechecked:

Eerste provincialer heeft reeds in de database: Naam, locatie, status, stadion, thuistenue kleuren, 3 spelers. Heeft geen oprichtingsdatum, uit tenue, staff, spelers, financien (in de editor een balans van 861 euro, dat kan ik niet als waarheidsgetrouw nemen), geschiedenis.

Tweede provincialer heeft reeds in de database: Naam, locatie, status, stadion, correcte thuistenue + uit tenue. Heeft geen oprichtingsdatum, staff, spelers, financien, geschiedenis. Ik heb 6 andere clubs gezocht en 3 daarvan niet gevonden. 

Derde provincialer heeft reeds in de database: Naam, locatie, status, stadion, correcte thuistenue + uit tenue. Heeft geen oprichtingsdatum, staff, spelers, financien, geschiedenis. Ook in derde provinciale heb ik een aantal clubs uit 1 reeks niet gevonden.

Het lijkt er dus op dat er best voor elke club dezelfde standaard Excel file wordt aangemaakt en ingevuld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe zien jullie de reputatie van de reeksen.Dit is wat fm als standaard heeft

Pro League 144

Pro League B 96

1ste Amateur 86

2de Amateur 61

3de Amateur 29

1ste Provinciale 14

Mij lijkt het iets meer zoals dit te zijn

Pro League 144

Pro League B 96

1ste Amateur 86

2de Amateur 69

3de Amateur 45

1ste Provinciale 30

2de Provinciale 18

3de Provinciale 8

4de Provinciale 1

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

Amai als we dat voor alle teams moeten doen, gaan we toch wel ff bezig zijn :o

Wordt per reeks gezien, bij clubs is dat automatisch.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden, stvvrules zei:

Wordt per reeks gezien, bij clubs is dat automatisch.

Ik bedoelde eigenlijk den excel van Rhand :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Dogfacedgremlin zei:

Ik bedoelde eigenlijk den excel van Rhand :P

Ah, mjah als we de kleuren en de naam al hebben voor versie 1 is dat goed.

Daarna vullen we enkel de clubs aan die ingestuurd worden lijkt me :p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

Amai als we dat voor alle teams moeten doen, gaan we toch wel ff bezig zijn :o

Als ge nen data update wilt doen voor heel Belgie, weet ge op voorhand dat ge lang bezig gaat zijn ;)

En persoonlijk vind ik ook wel dat als ge iets uitbrengt, het ook goed moet zijn. Vele handen maken het werk licht he!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.