Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
stvvrules

De MVP (erelid)

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden, Rhand zei:

Hoe krijg je onbeperkt Platinum zoals Pica?

Pica is één van de oprichters van het toenmalige 12de-man (toen nog op de rebelse site).

De oprichters/admins van toen hebben elk een bedrag uitgelegd, soort 'aandelen' om de kosten en toekomstige kosten te dekken.

Bij uitstap krijg je normaal dit bedrag terug maar Pica heeft het er in laten zitten.  Dus al dank voor dit bedrag en jarenlange inzet, heeft hij van ons deze status gekregen.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
33 minuten geleden, Rhand zei:

Hoe krijg je onbeperkt Platinum zoals Pica?

Een ambetante zagevent zijn.
Wat mij doet afvragen waarom gij nog moet betalen? :emo:

• Haha 1
  • Sad 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Bankje zei:

Een ambetante zagevent zijn.
Wat mij doet afvragen waarom gij nog moet betalen? :emo:

Ocharme nen dag terug en al gelijk ne franken teut opzetten! Kank nie mee lachen!

Langs de andere kant wel een goeie vraag. @Iker ? Leg is uit?

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 minuten geleden, Rhand zei:

Ocharme nen dag terug en al gelijk ne franken teut opzetten! Kank nie mee lachen!

Langs de andere kant wel een goeie vraag. @Iker ? Leg is uit?

Wat moet ik uitleggen? Dat je ne zagevent zijt of waarom ge nog moet betalen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Iker zei:

Als ge het eerste uitlegt is het tweede niet meer nodig :happy:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Iker zei:

18 minuten geleden, Superjef zei:

Als ge het eerste uitlegt is het tweede niet meer nodig :happy:

@Bankje heeft reeds gezegd dat ik nen ambetante zagevent ben. Dat behoeft dus geen verdere uitleg want dat zou impliceren dat ik (en bij uitbreiding wij) hem in twijfel trek. Wat ik dus niet doe.

Aangezien volgens @Bankje (en we gaan hem niet in twijfel trekken, zoals ik reeds eerder aangaf) ambetante zageventen niet moeten betalen, volgt dus de logische conclusie dat ik niet moet betalen.

Dus, geef mij snel ne keer Onbeperkt MVP want dit onderwerp begint me te vervelen.

@Superjef: Ofwel probeerde je me te complimenteren, ofwel begreep je de mop niet helemaal. Ga ik van het eerste uit? Wat ben je toch een schat! :wub:

• Thanks 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 uren geleden, Rhand zei:

@Bankje heeft reeds gezegd dat ik nen ambetante zagevent ben. Dat behoeft dus geen verdere uitleg want dat zou impliceren dat ik (en bij uitbreiding wij) hem in twijfel trek. Wat ik dus niet doe.

Aangezien volgens @Bankje (en we gaan hem niet in twijfel trekken, zoals ik reeds eerder aangaf) ambetante zageventen niet moeten betalen, volgt dus de logische conclusie dat ik niet moet betalen.

Dus, geef mij snel ne keer Onbeperkt MVP want dit onderwerp begint me te vervelen.

@Superjef: Ofwel probeerde je me te complimenteren, ofwel begreep je de mop niet helemaal. Ga ik van het eerste uit? Wat ben je toch een schat! :wub:

Goh, ik heb niet zo op ambetante zageventen. Een echte vent zaagt niet en wij op dit forum zijn toch allemaal echte venten, niet waar?

Voetbal, vrouwen, drinken, verhalen vertellen,... 

Stort ons 50 EUR en ge krijgt onbeperkt MVP, dat is zelfs ne mooiere deal dan AH zijn 1 kopen + 2 gratis! ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uren geleden, Iker zei:

Goh, ik heb niet zo op ambetante zageventen. Een echte vent zaagt niet en wij op dit forum zijn toch allemaal echte venten, niet waar?

Voetbal, vrouwen, drinken, verhalen vertellen,... 

Stort ons 50 EUR en ge krijgt onbeperkt MVP, dat is zelfs ne mooiere deal dan AH zijn 1 kopen + 2 gratis! ?

Perfecte deal lijkt me. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Darkness-SI- zei:

Perfecte deal lijkt me. 

Schimmig dealtje eerder... Toch even dubbel checken bij mijnen advocaat.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 7/2/2019 om 20:29, Rhand zei:

Schimmig dealtje eerder... Toch even dubbel checken bij mijnen advocaat.

Uitslag al bekend?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
38 minuten geleden, Darkness-SI- zei:

Uitslag al bekend?

Ja dat jij ook ging storten. Ze zeggen altijd maar dat Nederlanders gierig zijn en ja... op dit moment kunnen we dat alleen maar bevestigen :ph34r:

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.