Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

bug ivm homegrown Belgie


vantruien

Aanbevolen berichten

Dag Allen, 

Ik had een save gestart met Anderlecht , maar sinds ik wat heb rond gesurft op sigames forum. 
En blijkt dat de belgische competitie een probleem heeft met de homegrown status van de spelers.

Is deze bug echt opvallend , en problematisch gebleken voor jullie (die al in België gespeeld hebben?)?
Aangezien ik graag mijn save zou verderzetten, maar geen frustraties wil hebben na 2-3 seizoenen en dan moet stoppen.

Blijkbaar duurt het nu al sinds de beta dat dit probleem is gemeld...

https://community.sigames.com/topic/448258-belgium-official-league-specific-issues/?page=2

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Brechtovic zei:

Ik heb een spel met Anderlecht en heb dat probleem niet.

 

Het probleem is er nochtans. Bepaalde spelers hebben dit probleem. Ik heb de bug ook gemeld in hetzelfde topic met volgende screen:

 

BEHuUUC.jpg

 

Engels, Buatu en Bruno zijn opgeleid in land, maar hebben niet de JPL status.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, vantruien zei:

Dank u @EchtEenVoetballer ik ben hier al jaren trouwe lezer, en zelf heel lang geleden nog lid geweest, met de overgang naar het nieuwe forum is blijkbaar mijn account verloren gegaan,  maar nu ben ik terug :-) !

 

 

 

Leuk! Hopelijk horen we dan meer van je in één van onze vele andere topics. Keuze genoeg :smirk:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb opgemerkt dat er verschillende leeftijden zijn dit jaar.

Je hebt 3 jaar op geleid tussen 15 en 21 jaar in het land, 3 jaar tussen voor 21, 3 jaar tussen 0 en 23, ...

Als daar de foute staat, dan is die geen homegrown speler.

 

Met de ingame editor kan je dat aanpassen naar de juiste. Is best wel irritant inderdaad

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Stef zei:

@stvvrules dat is dus het grote probleem é. In de Belgische regels staat dat een speler homegrown is tussen 0 en 23 jaar als hij hier 3 jaar gespeeld heeft.

 

Dit is zo in de database, maar het spel ziet dit niet zo.

Ja ik weet het, ze hebben dat fout ingesteld.

Enkel 1 van die benamingen werkt en toch doen ze allemaal hetzelfde :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...