Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
EchtEenVoetballer

Who Leeds the world?

Aanbevolen berichten

Ik ben misschien niet zo sterk in verhalen schrijven als @Iker maar ik doe mijn best.

Sorry als er typ fouten etc er in zitten ;) . Het verhaaltje is natuurlijk wel fictief ;) 

Afbeeldingsresultaat voor leeds united wallpapers

Who Leeds the world?

Ik was net terug van het werk, ik woon zelf in Hulst, net afgestudeerd aan de hogeschool in Antwerpen. Veel heb ik nog niet aan mijn studie management want ik kan maar moeizaam een baan vinden waarin ik management nodig heb. Ik heb toen maar uit wanhoop omdat ik geld nodig had gesolliciteerd bij afvalbedrijf @ivago in Gent.

Dat betekent dus iedere dag De Lijn nemen uit Hulst richting Sint-Niklaas en daar overstappen op de trein naar Gent.

In mijn vrije tijd deed ik niet veel, wat FM spelen en een jeugdploeg trainen bij de plaatselijke voetbalclub HVV'24. Voetballen deed ik bij VV Terhole.

Leuk vond ik mijn baan niet, ik bestuurde de afvalwagen dus moest ik gelukkig niet al dat stinkende afval in de wagen gooien.

De bazen waren eikels en gaven niet veel om hun werknemers, bonussen gaven ze niet, alleen aan hun eigen dan.

Met de jeugdploeg haalde ik fantastische resultaten, we werden steeds kampioen, we hadden dan wel niet de beste spelers maar de tactiek is ook heel belangrijk.

Verder werkte ik nog bij de Supermarkt. De Albert Heijn in Hulst om precies te zijn, het grappige is dat er zelfs klanten uit Wallonië, zelfs tegen de grens met Frankrijk hier komen (Dat is btw echt waar haha). Verdienen deed het niet ontzettend veel maar ik kon er van leven, Ivago was meer extra, o.a om mijn huis en andere kosten te bekostigen. 

Tot ik plots op een dag een belangrijk mailtje binnenkwam, Leeds United wou me hebben! Ik geloofde dit niet, zou vast scam zijn en wie wou nou zo'n nutteloze trainer hebben van een of andere stom amateurploegje, en hij trainde zelfs alleen nog maar de jeugd!

Ik dacht dat dit nep was en verwijderde het e-mailtje.

Toen ik op een dag rustig een lokaal biertje zat te drinken bij een café in het stadscentrum kwam er opeens een man naast me zitten. Hij zei dat hij van Leeds was en dat ze mij echt wouden

hebben. Na een heel groot gesprek zei hij dat de club mij op het spoor kwam door @Darkness-SI-. Vriend van een lokale sponsor van de club. En dat ze de gok wouden wagen om mij te gaan halen.

Ik zei maar ja en een heel nieuwe wereld lag voor mij open.

Omdat ik al van te voren wist dat ik toch soms een beetje heimwee zou krijgen naar Nederland hielt ik mijn huis hier.

Ik kocht een huis in Leeds en begon meteen met nadenken hoe ik de club wou leiden. @Darkness-SI- gaf me een leuk tactiekje mee.

Het begon met het aantrekken van een assistent-manager. Na een leuk gesprekje besloot ik om Charlie Oatway in dienst te nemen.

Al brengt hij hopelijk niet teveel Quaker mee naar de club.

d841002eb9f24edc2bbad4908044d07e.png

Ik besloot meteen wat spelers aan te trekken. Een doelman hadden we zeker nodig, ook een betere centrale verdediger, eentje die ook nog eens in mijn tactiek past.

Met een budget van slechts 2,02 miljoen moet ik creatief proberen te zijn.

Martin Latka is btw als back-up gehaald.

8cc1dfd557b63a904c2b6021f1a1a3b2.png

Dit is mijn tactiek:

0163cf4f7853ca9f2948f6ed03973045.png

De voorbereiding begon best goed, met nog twee wedstrijden te gaan voor de competitie begint zijn we best goed voorbereid. Leeds United komt terug! Deze gevallen topclub ga ik proberen terug te brengen naar waar hij echt hoort: De top!

d443938778f53a2b7745f147af0fe25e.png

Updates komen er zeker nog aan. En ja, fm18.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fictief fictief. Hier is alleen plaats voor non fictie! 

:rofl:

Veel succes é :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Uw topjob bij ivago opgeven om in Engeland trainerke te gaan spelen, tsss wat een idiote keuze :D

Succes met Leeds!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Rosse zei:

Succes!!

49 minuten geleden, ivago zei:

Uw topjob bij ivago opgeven om in Engeland trainerke te gaan spelen, tsss wat een idiote keuze :D

Succes met Leeds!

13 uren geleden, Darkness-SI- zei:

Succes Milan heel leuk begin ik ga het volgen.

Thnx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Brechtovic zei:

Zou wel cool zijn moest er ooit iemand een non-fictie verhaal hier neerpennen B).

Hein heeft tijd nu :wait:

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

9d2008a1135257dffa5aa8d23b000260.png

Seizoenstart

Hey Boys and Girls en iedereen er tussen.

Zoals jullie weten ben ik onlangs gestart met Leeds. Een enorme uitdaging. Nu ik niet al te veel tijd heb zullen de updates ook niet zo heel snel volgen.
Kan een lange tijd tussen zitten.

Voorbereiding

De voorbereiding verliep best goed. We speelden misschien niet tegen uitdagende tegenstanders maar toch, het verliep niet slecht.

348bc5a2ffee865d868d2572a8cb7fe7.png

Veel extra transfers zijn er niet geweest. Geen enkele zelfs. Alhoewel random aangetrokken talenten die dus totaal niet goed bleken te zijn spijtig ook tot je kopje transfers behoren :P

Seizoenstart

Onze eerst wedstrijd was aangebroken. Hull City moesten wij weten te verslaan. Tevens ook de eerste wedstrijd van de jonge manager. 

Het mooiste zou natuurlijk zijn dat we onze eerste wedstrijd ook meteen zouden winnen. Wekt ook nog eens vertrouwen op.

Nadat Hull al in de 4de minuut scoorde zag ik het somber in. Gelukkig kwamen in de 11de minuut terug. Een gemiste kans van Dallas beroofde ons van de overwinning.

ed60bd224a5ddb7371f32c3b9dd1f9dc.png

3275b780773bf31f881489c0955a495e.png

e39dbb33c97f61a1a22ced9d4bc81db1.png

72d626c74384b28233e023c3d72f3737.png

Ook in de EFL Cup beginnen we lekker

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Met 12-5 in kansen is dat een beetje een zuur gelijkspel tegen Hull. Maar het komt wel goed!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden, stvvrules zei:

Wat is de seizoensambitie ? Eindronde halen ?

Kampioen worden zal super zijn.

Maar ik denk dat de top 5 al heel goed gaat zijn als start.

En in de cups gewoon zo ver mogelijk geraken haha.

Zojuist, Darkness-SI- zei:

Je kan wel hele mooie verhalen schrijven zeg top! zoals @stvvrules al zegt ben ik ook wel benieuwd naar je einddoel.

Succes Milan!

thnx

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.