Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Rosse

The Saints ( Forza Napoli)

Aanbevolen berichten

Hopen dat Milan een dip krijgt en wat punten verspeelt.

Met Man C een zware tegenstander Europees

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Seizoen 4: februari - mei

Wedstrijden

z0h5MzI.jpg

Eindstand

Door een zeer sterke reeks neer te zetten, 38 op 45, zijn we voor de derde keer op een rij kampioen van Italië. AC Milan speelde ook nog sterk maar liet iets meer punten liggen en zo eindigden we nog met drie voorsprong op hun. 

DcoHa5b.jpg

Beker van Italië

Ook hier scoorden we weeral, in de halve finale waren we te sterk voor Roma en in de finale (weliswaar in de laatste minuut) konden we Inter verslagen. Deze zege was zeker terecht, we domineerden heel de wedstrijd maar konden enkel op een corner in de blessuretijd scoren. Zo haalden we ook onze derde bekerwinst in vier jaar tijd! 

tzWSR0o.jpg

Champions League

Jammer genoeg was City iets te sterk voor ons, we verloren de heenwedstrijd met 1-2 en wisten dan ook dat het nog zeer moeilijk ging worden om door te stoten. We maakten er wel nog een zeer mooie wedstrijd van in Manchester maar de volgende ronde zat er jammer genoeg niet in. 

ZGZ0aas.jpg

EJyIUGJ.jpg

Statistieken

Byn7Dq6.jpg

Ik geef mijn ontslag! 

VclfaLJ.jpg

Mijn opvolger

FrQ244k.jpg

Prijzen met Napoli

udBtElk.jpg

Na mijn vierde seizoen bij Napoli heb ik besloten om mijn ontslag te geven, dit om twee redenen:

1. Ik kreeg vaker aanbiedingen op spelers (vooral sterkhouders) die ronduit belachelijk waren om te aanvaarden, als ik die dan weigerden werden de spelers vaak ongelukkig en wouden ze echter een transfer forceren. Die aanbiedingen waren meestal echt lager dan hun waarde en kon ik ermee zelfs geen vervanger voor zoeken. Ik zat dus vaak met ongelukkige spelers. 

2. Ik was ook eerlijk gezegd toe aan een nieuwe uitdaging,.

Toch was het zeer leuk om manager te zijn van deze club en wie weet word ik het ooit terug. 

Volgende update: Nieuwe ploeg en eerste resultaten! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooie periode bij Napoli! Ik ben benieuwd naar de nieuwe club!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toch mooie successen geboekt daar in de Laars! Ga je nog verder met het spel? Of start je een nieuwe game bij een nieuwe ploeg?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minuten geleden, Politico zei:

Toch mooie successen geboekt daar in de Laars! Ga je nog verder met het spel? Of start je een nieuwe game bij een nieuwe ploeg?

Gewoon verder in het spel, proberen een andere competitie te winnen :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goed gedaan in Napels, ben je een legende geworden door de titel?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 minuten geleden, Iker zei:

Goed gedaan in Napels, ben je een legende geworden door de titel?

Nee jammer genoeg niet, slechts favoriet persooneel. Enkel Maradona en Koulibaly zijn daar de legendes :) 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooie prestaties in napels toch, enkel spijtig geen beker met de grote oren. Up to the next one :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Proficiat met de dubbel, en weer jammer van de CL! Benieuwd waar je naartoe trekt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Spoiler

Bedankt voor de reacties heren! 

Nieuwe ploeg => Nieuwe uitdaging! 

Na mijn ontslag heb ik bij enkele ploegen gesolliciteerd en was er een ploeg die direct geïnteresseerd was. Ik mocht op gesprek komen en alles was direct in kannen en kruiken. 

f1Y5u7M.jpg

1kLjhH4.jpg

Ik kom dus terecht bij The Saints, een ploeg met een niet al te grote trofeekast. Ze eindigden vorig jaar in de middenmoot en zou er toch graag een (sub)topper van maken. Hier onder vind je al de transfers terug die ik heb gedaan om ervoor te zorgen dat we dit seizoen toch al iets kunnen beteken in de Premier League. Ik ben trouwens een screen vergeten te maken van de kern die ik mijn eerste seizoen ter beschikking kreeg en aangezien ik al wat verder zit in het spel kon ik het niet terugvinden. 

5GpSGsP.jpg

We begonnen wat wisselvallend aan het seizoen maar ik ben er zeker niet ontevreden over, voor het gelijkspel en onze drie overwinningen op rij gaf wat moed om toch een goed seizoen te kunnen draaien. 

hgoD4nW.jpg

Dit resulteerde in een voorlopige 10de plaats, we zullen wel zien hoe het verder gaat maar voorlopig ben ik wel content. 

Be0AD0V.jpg

In de Caraboa Cup zijn we vroegtijdig uitgeschakeld door Everton, ze waren eind september te sterk voor ons. Enkel de Premier League en FA-Cup hebben we nog over dit seizoen. 

lR1klUS.jpg

Volgende update: oktober 2022 - februari 2023

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ai ai ai… van dat katholieke Italië naar het protestantse Engeland... Gelukkig dat gij nen heilige zijt... ;)

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Spoiler

Bedankt voor de reacties! 

Oktober 2022 - februari 2023

Wedstrijden

Door het WK waren er geen wedstrijden gepland in november en december.  Het was dus wat drukker in de voorbije maanden omdat te kunnen opvangen. We hadden een sterke oktober maand achter de rug met als uitschieter de 6-2 overwinning tegen Man Utd, daarna was het weer wat wisselvallig en in februari was het zelfs wat slecht.  We verloren toen 4 van de 5 wedstrijden die gepland waren, hopelijk kunnen we het niveau terug wat opkrikken in de laatste maanden van het seizoen zodat we toch nog wat plaatsjes kunnen opschuiven. 

5UyHYBC.jpg

Stand

We staan momenteel op een achtste plaats. 

7oKw97p.jpg

FA-Cup

Deze beker ligt ons wat beter dan de Carabao Cup, we staan in de 6de ronde nadat we Nottm Forest, Forest Green en de Spurs uitschakelden. 

XnIPnQH.jpg

Transfers

In

S7V4mzD.jpg

Uit

KyCpTT0.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Europa zit er nog in. Jammer dat februari een slechte maand was.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toch direct een grotere uitdaging zo te zien :)

Maar gaat goed tot hiertoe

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Veel succes in de premier league! 

Getuigt van durf en wilskracht

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.