Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Iker

Forum Awards: Da show

Aanbevolen berichten

Ik vond mijzelf het afgelopen jaar veel minder actief dan daarvoor, maar blijkbaar is dat niemand opgevallen, of toch zeker 4 mensen niet :D

In ieder geval merci, maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat er anderen er een productiever jaar op hebben zitten. 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lifetime achievement award

Wie oh wie komt er in het rijtje van grootheden, wie volgt de winnares van 2017 Ivago op?

Het ging tussen @Rosse , @Superjef en @Dogfacedgremlin. Die eerste wacht al zolang op deze award maar het probleem is dat hij minder actief is dan vroeger en de mensen vergeten snel wat mensen gedaan hebben voor deze site.  Helaas.... hij kreeg maar 4 stemmen..... volgend jaar opnieuw kans!

Wie eindigt dit jaar dan op nummer 1? Actief zijn en veel posten zijn de triggers tot succes. Daarom is het ook niet onlogisch dat deze man vandaag de hoofdprijs afschiet. Hij heeft dit jaar echt wel zijn best gedaan met heel veel te organiseren, in de award forummer van het jaar, heb ik al mijn pleidooi gegeven wat deze 2 mensen al gedaan hebben voor ons. Maar helaas kan er maar eentje winnen en vandaag is dat Superjef. Proficiat en zeker niet aftakelen. 

Hier nog een tribute voor Superjef

PS: Hou zeker onze aankondigen in de gaten!

https://www.youtube.com/watch?v=S4p1_MQrKK4

Oei dat was ne verkeerde!

Lifetime Achievement Award

2017: Ivago

2016: Pica

2015: stvvrules

2014: Iker

2013: Blup008

2012: Maloveyo

2011: Digifredje

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Felicitaties @Superjef dubbel en dik verdiend, ge hebt u laten zien en horen vandejaar gelijk geen ander

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij deze zitten de awards op. 

Hopelijk hebben jullie ervan genoten, ik moet zeggen dat mijn inspiratie in het begin groter was dan op het einde. 

Volgend jaar vraag ik een co-host en ik kijk naar @ivago als grapjas van het jaar.

• Like 3
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist, Iker zei:

Hopelijk hebben jullie ervan genoten, ik moet zeggen dat mijn inspiratie in het begin groter was dan op het einde. 

Volgend jaar vraag ik een co-host en ik kijk naar @ivago als grapjas van het jaar.

oh ja wil ik gerust doen hoor.

We gaan er samen s iets speciaals van maken dan :D

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Thx, mannen! Merci ook voor het filmpje, al heb ik toch meer van het foute filmpje genoten :mm:

Voila, nu ik deze award heb, kan het rentenieren beginnen! Blijf daar maar allemaal op uw eiland zitten :mm:

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, Iker zei:

Merci voor de organisatie, was weer zeer leuk! Eigenlijk moet ge wel uw beste tekstjes bewaren voor de belangrijkste awards eh :mm:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden, Superjef zei:

Merci voor de organisatie, was weer zeer leuk! Eigenlijk moet ge wel uw beste tekstjes bewaren voor de belangrijkste awards eh :mm:

Die mogen wat meer plechtig zijn e!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, Superjef zei:

Zal mss schelen met twee, dubbel zoveel inspiratie :p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minuten geleden, Rosse zei:

Proficiat @Superjef! Dik verdiend! 

Jij nochtans ook op basis van je geschiedenis hier... Mijn stem had je!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 minuten geleden, Piussi zei:

Ik word blijkbaar nog altijd niet gemist :-X:D

Uiteraard word je gemist je bent 1 van de levende legendes hier. Welkom back in de volgende show zal u zitten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Je plaatst een reactie als gast. Indien je een account hebt, gelieve in te loggen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.