Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Iker

Forum Awards: Da show

Aanbevolen berichten

Welkom mijn beste forumleden

Welkom beste genomineerden

Welkom beste afwezigen die het niet meer goed genoeg vinden om naar hier te komen

Welkom waarde vrienden

We gaan er weer aan beginnen, onze jaarlijkse awards die inmiddels al 11 jaar bestaan.

Er zijn nieuwe awards, er zijn standvastige awards maar ook een heel pak awards zitten in de prullenmand omdat er gewoon geen genomineerden zijn. Denk maar aan het verhaal van het jaar,creatiefste lid van het jaar,... jammer maar we gaan mee met onze tijd en evolueren mee. We moeten mee want ons publiek heeft graag nieuwe dingen om naar uit te kijken. Dit jaar gaan we er proberen een leuke show van te maken, we hebben beroemde en minder beroemde artiesten uitgenodigd, zij zullen ten gepaste tijde een optreden verzorgen.

Ik hoop dan ook dat jullie met volle teugen zullen genieten van dit stukje proza en ik hoop uit de grond van mijn hart dat alle winnaars van de jaarlijkse awards, ook een leuke speech hebben voorbereid. Ik zie hier al een paar bekende gezichten, die elk jaar een pak nominaties achter hun naam hebben staan. Ik had zelfs gedacht dat stvvrules niet aanwezig ging zijn en een soort Lorenzo Staelenske ging doen maar na wat telefoontjes heb ik hem toch de hoop gegeven, dat er wel meer inzat. Hopelijk stormt hij niet de zaal uit als hij niets weet te winnen... Er zijn ook al een paar afwezigen zoals Bankje, Asterix, Digifredje, smetje, Qwaxo, ThomasDB, DoubleG,..... ik kan nog wel even doorgaan! Ik laat jullie niet langer in spanning en we beginnen met onze schitterende openingsceremonie. Er zat veel geld in deze show, er zijn zelfs doden gevallen bij het maken van deze show, dus aub geniet ervan. Tot binnenkort met onze eerste award "Lid liefst te ontmoeten in de realiteit".

@Superjef @Rhand @Vince123 @EchtEenVoetballer @hjs666 @ivago @Darkness-SI- @M0n3y 

@Brechtovic  @Stef @Bankje @Politico @stvvrules @Sameke @Dogfacedgremlin @grieksken  @hjs666 @SgtPepper @rtsrobintje @Piussi @Blup008 @Pica @smetje @digifredje@maloveyo @CP Barry @Kaagentkaagent @sandero @Katzenze

• Like 8

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha, dit is nog maar de intro en ik zit nu al te genieten van de tekst :mm: Je had wel eerder kunnen laten weten dat Dolfje ging komen, dan had ik mijn bruin kostuum aangetrokken in plaats van mijn blauw...

Can’t wait for the rest!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Schitterende intro, de forumawards staan garant voor Iker's humor van de bovenste plank. Volgens mij spaart die da een gans jaar op want doorheen t jaar is em toch maar nen saaien dork.

Benieuwd wie met welke prijzen gaat lopen.

• Like 8

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lid liefs ontmoeten in realiteit

Welkom terug, ik hoop dat jullie genoten hebben van de mooie openingsceremonie. Zelf vond ik hem de bom maar dat is persoonlijk. Ik merk dat jullie er zin in hebben, dus gaan we al over naar onze 1ste award.

Wie willen jullie graag eens in het echt zien? Een terechte opmerking is hier wel op zijn plaats dat een paar leden elkaar al ontmoet hebben, dat kost uiteraard punten!

Aangezien @ivago al 2 jaar na elkaar deze award heeft gekregen en we nog altijd geen meeting hebben gedaan, is hij dan ook weer de topfavoriet. Andere genomineerden waren stvvrules, superjef, Pica, Iker en Brechtovic. 

Op plaats 3 staat ouwe getrouwe @Iker. Deze man heeft al half het forum gehad, toch nog verrassend dat er een paar mensen hem graag willen ontmoeten. Ik kan jullie vertellen dat het zeker de moeite waard is! 

De volgende hete tijger is @Brechtovic, hij komt uit op plaats 2. 

Persoonlijk denk ik niet dat wij weten wie of wat deze man is, is hij wel een man? Zoiets kom je uiteraard pas te weten als je iemand ontmoet. Remember onze vrouw Britt, die eigenlijk een man bleek te zijn? Een heus dieptepunt op ons forum. Proficiat met het zilver! 

Ik weet niet waarom de mensen hem graag willen ontmoeten. Zijn het zijn fameuze koortsblaren, de bruine tanden, zijn welriekende geur die hij niet gestolen heeft van afvalbedrijf Ivago of toch zijn marginale kledij? Het zijn niet de dingen waarom je iemand wil ontmoeten.... Je weet wat ze zeggen als mensen een lelijke man willen ontmoeten... dan hebben ze meestal ne grote.... 

Goed, na de koortsblaren wisten we al lang dat het ging om @ivago. Proficiat met je hattrick in deze award maar het wordt nu wel is tijd dat we je ontmoeten.....

Lid liefst ontmoeten IRL

2018: Ivago

2017: Ivago

2016: Ivago

2015: stvvrules

2014: Iker

2013: DoubleG

2012: Digifredje

2011: Stvvrules

2010: Erdeebee

2009: Erdeebee

2008: Stvvrules

2007: Britt

Speciaal voor Ivago te eren , kregen we wel een heel speciaal verzoek! De titel van de song bevestigde verder mijn vermoeden. De titelsong heet: De mannen van Ivago

Tja... hier is hij dan, de enige en echteeeeeeeuh Beeeeeert LEEEEEENYYYY

Image result for yelling girls gif

• Like 7

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ivm die meeting @ivago, laat het tijdig weten als je komt. Dan bestellen we de nodige verpleegsters en ziekenwagen om je ter plaatse te krijgen! 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ah, Britt, alsof het gisteren was...

Proficiat Ivago. Ik zou u ook graag ontmoeten, komt ge geen pint drinken in Polen bij mij?

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

*speech*

Waarde landgenoten (en den occasionelen Ollander en halve Pool)

Al jarenlang leven jullie in de ijdele hoop dit illuster heerschap eens te mogen ontmoeten. Dat dit tot op heden nog niet gebeurde heeft maar één reden: het winnen van deze award. Alsi een echte Mary Poppins hou ik dan ook met liefde de magie hoog.

De reden waarom ik steeds weer met deze award ga lopen is mij totaal vreemd. Ik ga er maar van uit dat het hier vol loopt met snotneuzen met stevige daddy issues. Vergeet het, ik ga undere pluspapa nie worden.

Het net over de magie begint zich echter langzaamaan te ontrafelen. Jullie hebben ondertussen al kunnen zien dat ik onder mijn alter ego Bert Lenny een succesrijke muziekcarriere met mij meedraag. Het begint er ook steeds meer naar uit te zien dat ik niet ga kunnen ontsnappen aan de komende meeting.

Met ander woorden, dit zal de laatste keer zijn dat ik deze award in ontvangst ga mogen nemen. Want ik geef het u op een blaadje, eens ge mij irl hebt ontmoet, wilde da nooit maar dan ook nooit meer.

Lieve groetjes,

Papa

• Like 6

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Stef zei:

Onze pluspapa wil je niet zijn, maar wel afsluiten met papa..

Flauw.

Hij wil alleen onze echte papa zijn... :emo:

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Meest gemiste lid

Droevig en boos mogen we zijn. De leden die hierin terugkomen hadden een enorme waarde voor ons forum. Sommigen verdwenen uit het niets, zonder enige verklaring bleven ze weg. Waarschijnlijk tekenen van issues dat hun mama nooit echt voor hun gezorgd heeft, anders verlaat je zo toch geen platform waar je zoveel liefde in hebt gestoken. We voelen ons misbruikt!

Dan heb je nog de andere categorie die hun vrouwen en kinderen belangrijker vinden dan ons. Onder de slof liggen ze, de maatschappij doet zijn werk blijkbaar te goed. Een extra pluim voor de generatie die toch blijft komen. Jullie zijn de echte mannen van deze wereld. Rock on!

Op plaats 3 krijgen we @Asterix, de man die altijd scherp stond met een voorliefde voor Vandenborre en Deschacht. Nuja, moeten we daar rouwig om zijn....

Op plaats 2 onze oprichter en ex-baas @digifredje. Vele anciens denken nog aan hem, aan de goude tijden. Altijd een plaats in ons hart.

Op nummer 1, Belgiums most wanted @Bankje. Zijn humor en scherpe opvattingen missen we elke dag. Tijdens de winter hebben we het koud want we kunnen zijn planken niet meer gebruiken voor onzen stoof.

Please come back allemaal. @stvvrules zal elke dag vrouwelijk schoon posten en anders genieten jullie maar van het optreden speciaal voor jullie:

Meest gemiste lid

2018: Bankje

2017: Asterix

2016: Asterix

2015: Erdeebee

2014: Qwaxo

2013: Grieksen

2012: Stvvrules

2011: Pica

2010: Robrecht

2009: Digifredje

2008: Stijnman77

2007: Zlataninho

• Like 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn stem ging naar Asterix, paar de rest is natuurlijk ook welkom om terug te keren :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 minuten geleden, Pica zei:

Mijn stem ging naar Asterix, paar de rest is natuurlijk ook welkom om terug te keren :)

² :smirk:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Meest behulpzaam lid

Wie helpt jullie het meest op dit forum, wie staat er altijd klaar om jullie op het forum een handje te helpen.

Wie oh wie zet zich uit de schaduw en doet alles zonder iets van jullie te vragen? 

De held zonder cape, de man zonder masker! Die simpele ziel zonder superpowers en zonder gadgets!?

Een gelijkspel op plaats 3. Beide admins @stvvrules en @ivago eindigen gelijk, hand in hand zoals we gewoon zijn. 

Met de neuzen tegelijk over de eindstreep. Ze doen altijd hun best voor ons, sommige achter de schermen, sommigen in de schermen.

Op nummertje 2 komt @Superjef piepen. Volgens zijn avatar heeft hij een cape aan, misschien daarom dat hij niet wint.

Iemand die teveel doet en zich naar voor zal schuiven als een 'helper' krijgt soms de boemerang in zijn gezicht terug.Misschien eens een andere avatar nemen?

De nek van Hein?  Toch bedankt voor je inzet.

Op plaats staat de oude luitenant @Iker. Blijkbaar helpt deze leuke heer jullie zonder iets te terug te vragen; Respect is goed genoeg voor hem;

Bedankt voor de leuke award, we blijven onze best doen en jullie helpen waar mogelij;

Meest behulpzaam lid

2018: Iker

2017: Ivago

2016: Ivago

2015: Iker

2014: Rosse

2013: Digifredje

2012: Digifredje

2011: Digifredje

2010: Smetje

2009: Smetje

2008: Digifredje

2007: Digifredje

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Je plaatst een reactie als gast. Indien je een account hebt, gelieve in te loggen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.