Jump to content

Welkom Gast!

Sign In or Create my Account om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
stvvrules

[VvdM] Brexit moet de jeugd kansen bezorgen !

Recommended Posts

Zeer mooie prijs gepakt! Zal in de competitie ook steeds beter gaan. Nu snap ik meteen hoe je toch een Europees ticket hebt kunnen bemachtigen met die 8ste plaats :eyebrow:

• Like 1

Op 12/7/2019 om 18:54, Superjef zei:

Zeer mooie prijs gepakt! Zal in de competitie ook steeds beter gaan. Nu snap ik meteen hoe je toch een Europees ticket hebt kunnen bemachtigen met die 8ste plaats :eyebrow:

Ja Arsenal was er wel door gekloot, die zijn hun europees EL ticket er door kwijt gespeeld.

Jaar ervoor zat Spurs als nummer 8 in de EL finale, maar zij verloren, anders had ik deze triomf dus niet kunnen halen.

Is volgens mij wel een fout in het spel, want ik denk niet dat engeland dan een ticket kwijt speelt

10 uren geleden, stvvrules zei:

Ja Arsenal was er wel door gekloot, die zijn hun europees EL ticket er door kwijt gespeeld.

Jaar ervoor zat Spurs als nummer 8 in de EL finale, maar zij verloren, anders had ik deze triomf dus niet kunnen halen.

Is volgens mij wel een fout in het spel, want ik denk niet dat engeland dan een ticket kwijt speelt

Tja, de een zijn dood... En geen idee of dat irl ook het geval zou zijn eigenlijk?

2029 - 2030

We manifesteren ons steeds meer en meer als 1 van de grote ploegen van Engeland, we zijn de 7de ploeg van Engeland aan het worden en wisten ons ook op die positie te plaatsen in de stand. Verdedigend moeten we nog zien te verbeteren,aanvallend blijft het goed gaan. Ook in de toppers moeten we beter ons mannetje weten te staan. We klopten enkel Spurs (wel met een 7 1 uitschieter) en City, voor de rest moesten we het met veel verliesmatchen doen (Arsenal 0/6, man u 1/6, liverpool 1/6, Chelsea 0/6, City 3/6, Spurs 3/6. Willen we ooit voor de titel gaan zullen we die matchen moeten proberen te winnen. Moeilijker dan gedacht als je ziet dat liverpool bijvoorbeeld 180 miljoen euro neerlegde voor 1 speler dit jaar.

Een zware domper kwam er tevens ook nog na het seizoen. West Ham won de FA Cup finale van Liverpool en mag europa in, wij zullen het een jaar zonder moeten doen.

5169cabe687dacaf56315f90915bcc57.png

Bekers

Opnieuw geen beker om in onze kast te zetten. In de league cup gingen we er op penalty's uit tegen Leicester, in de FA cup was het liverpool dat ons uitschakelde.

258a54cdc45c8895518effb274526f2c.png

Champions League

Door de EL zege van vorig jaar zaten wij dus in de Champions League, we begonnen onze eerste champions league campagne in een haalbare groep met Villareal, Sporting en Leverkusen. Tegen Leverkusen zat het ons tegen in de afwerking waardoor we tot de slotspeeldag moesten vechten voor de volgende ronde. Die kwam er uiteindelijk nog vlot, met 11 op 18 gaan we als nummer 2 door.

b8c418555486d4fc914007fb0e9efca6.png

05c645a0ce4467db6c20fa332c7cd270.png

Knockouts

We begonnen de Knockout fase met een duel tegen Porto, het scoringsprobleem van weleer was in de heenmatch helemaal opgelost. We speelden de Portugezen van de mat en sloten de heenmatch af met een 5 1 overwinning. In de terugwedstrijd in Porto kwamen we halfweg de eerste helft op een 0 1 voorsprong, we leken dat lange tijd vast te houden, maar in de slotfase kwamen de portugezen er nog op en over. 1 1 in de 89Ste, 2 1 in de 93ste minuut.

e9780fad243b362d1c0cacb9f395fd06.png

In de kwartfinale werden we uitgeloot tegen STVV, dat in de eerste ronde Leipzig wist uit te schakelen. We domineerden de thuiswedstrijd opnieuw en speelden de kanaries van het kastje naar de muur, enig nadeel was dat we maar met 2 0 wonnen. In de terugwedstrijd op stayen kwamen we na 21 minuten al op achterstand, maar Darren Pollock bracht ons snel langszij. De kanaries waren zeer sterk in het begin van de 2de helft en kwamen snel op 3 1, Edwards bracht echter snel de 3 2 al terug op het bord, waardoor de volgende ronde weer wat dichter kwam. Maar nauwelijks 3 minuten later was het alreeds 5 2. We hadden aan 1 doelpunt genoeg om te overleven en dat kwam er 6 minuten voor tijd. Edwards schoot ons naar de halve finale.

97babf71f7260b47714e0f1e1d258015.pngf4b91add0431d5be768216c460a991af.png

Halve finale

De halve finale werd tegen de Italiaanse kampioen Inter uitgeloot. We waren de betere ploeg in de heenwedstrijd maar gaven een domme penalty weg voor de 0 1. We knokten ons echter terug naar een terechte 2 1 en verdiende die overwinning ook, maar in de absolute slotseconde kwam Inter toch nog langszij. We moesten dus knallen in de terugwedstrijd en deden dat ook. We domineerden het openingshalf uur, maar verder dan 0 1 kwamen we niet, de eerste echte kans voor Inter was dan meteen raak voor de 1 1. In de 2de helft bracht King-Harmes ons terug op voorsprong, maar Inter kwam terug langszij. We moesten verlengen en daarin waren de Italianen nog veel frisser. Onze strijd voor de europese plaatsen kostte ons frisheid en die kwamen we net te kort om nog het verschil te maken. Inter domineerde de verlengingen en gaat door naar de finale, waarin ze chelsea wisten te kloppen met 2 1.

765ab6483a427faf96874d7e53b4b6a8.png849142c5aefc26f5685953bc0d8d4e4e.png

Knap parcours in de Champions league zeg. Nu nog eens proberen hoger te eindigen in de competitie! 

Jammer dat je na de halve finale in de CL nu zelfs geen Europees kan spelen... En STVV in de kwartfinale van de CL, nice :smile:

7 uren geleden, Superjef zei:

Jammer dat je na de halve finale in de CL nu zelfs geen Europees kan spelen... En STVV in de kwartfinale van de CL, nice :smile:

Ik heb hun een beetje geholpen door hun een sugardaddy te geven en de beste jeugdopleiding :p

Op 26/7/2019 om 16:17, stvvrules zei:

Ik heb hun een beetje geholpen door hun een sugardaddy te geven en de beste jeugdopleiding :p

Dat verklaart veel :mm: